دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی شهریار مغانلو مهاجم قد بلند فوتبال ایران

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی شهریار مغانلو بازیکن فوتبال محبوب و مطرح ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

شهریار مغانلو بازیکن فوتبال توانمند و خوش سابقه ۲۷ ساله ایرانی می باشد. این ورزشکار موفق در حال حاضر برای باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال در پست مهاجم با شماره پیراهن ۷۰ حضور دارد. قد او ۱۸۷ سانتی متر می باشد. همچنین از باشگاه هایی که وی در آن حضور داشته است می توان به پیکان، ملوان انزلی، سانتاکلارا، پرسپولیس و … اشاره نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی شهریار مغانلو همراه با تصاویر اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی شهریار مغانلو فوتبالیست ایرانی + تصاویر شخصی

شهریار مغانلو بازیکن فوتبال بااستعداد و محبوب کشورمان متولد ۳۰ آذر ماه سال ۱۳۷۳ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر زیبای زنجان چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد.

بیوگرافی شهریار مغانلو + گالری جدید

این مهاجم در روستای قره آغاج علیا در استان زنجان به دنیا آمده ولی در تهران بزرگ شده است. وی به صورت جدی از سال ۱۳۸۴ در سن ۱۰ سالگی با باشگاه رهپویان شهر ری فوتبال را شروع کرد و سپس وارد تیم نوجوانان پیکان تهران شد که با بازی در این تیم به خوبی دیده شد و توانست رضایت مربی های خود را کسب نماید.

زندگینامه شهریار مغانلو و همسرش

بیوگرافی شهریار مغانلو و همسرش

شهریار در سال ۱۳۹۳ – ۱۳۹۵ حدود دو سال در تیم بزرگسالان پیکان بازی کرد، او در این تیم ۵۲ بار به میدان رفته و ۱۵ گل را به ثمر رساند. از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ در تیم ملوان به صورت قرضی حضور موفقی داشت که در دو فصل حضور در ۵۳ بازی ۲۰ گل زد.

  •  آرون گروپس

زندگینامه خواندنی شهریار مغانلو

عکس اینستاگرامی شهریار مغانلو

زندگینامه خواندنی و کامل شهریار مغانلو

باشگاه سانتا کلارا

سرانجام شهریار مغانلو که در تیم پیکان سابقه درخشانی را از خود به جای گذاشت توانست در ۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ با تیم سانتاکلارای پرتغال قرارداد ببند، او با امضا قرارداد به مبلغ ۱۷۰ هزار یورو به این تیم ملحق شد.

پرسپولیس

شهریار مغانلو در ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ با امضا قراردادی قرضی به مدت یک سال، به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

زندگینامه جالب شهریار مغانلو

زندگینامه جذاب و زیبا شهریار مغانلو

عکس جالب و باحال شهریار مغانلو بازیکن ایرانی

تاریخچه زندگی شهریار مغانلو

ازدواج و همسر شهریار مغانلو

این مهاجم جوان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

خوشحالی از دعوت به تیم ملی

شهریار مغانلو در مورخه تیر ماه سال ۱۳۹۸ در سن ۲۵ سالگی مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد. مغانلو هنگامی که خبر دار شد اسمش در لیست تیم ملی و آقای ویلموتس جای گرفته است بسیار شگفت زده شده و این اتفاق برای او خوش حال کننده بود.

شرح حال کامل شهریار مغانلو

عکس شهریار مقانلو در حال قرارداد با تیم پرسپولیس

سرگذشت جالب شهریار مغانلو

بیوگرافی شهریار مغانلو بازیکن فوتبال

غذا و تفریحاتی که نمی پسندد

این مهاجم موفق از غذای شمالی باقالا قاتوق بسیار نفرت دارد و همچنین از بازی های اینترنتی و پلی استشین را برعکس بازیکنان فوتبالی اصلا دوست ندارد.

بیوگرافی شهریار مغانلو + تصاویر شخصی

پیج اینستاگرامی شهریار مغانلو

پیج اینستاگرام شهریار مغانلو به آدرس shahriyarmoghanlou10@ می باشد که در آن تمامی تصاویر شخصی و ویدئو های فوتبالی خود را به اشتراک گذشته است. او تاکنون بیش از ۱۶۴ هزار نفر فالوور دارد.

زندگینامه باحال و جذاب شهریار مغانلو

علایق شهریار مغانلو

او در مورد علی دایی گفته است که ایشان حرف ندارد و یک الگوی خوب برای من است. بازی های آقای مسعود شجاعی را دوست دارد. خوب است بدانید که او علاقه زیادی نیز به زلاتان ابراهیموویچ دارد و تاکنون ۳ بار کتاب زندگینامه اش را خوانده است.

بیوگرافی شهریار مغانلو + تصاویر جذاب

از دیگر فوتبالیست های پست مهاجم

از دیگر بازیکنان ایرانی که در پست مهاجم هستند می توان به محمد مهدی مهدی خانی، سردار آزمون، مهدی طارمی، کاوه رضایی، یونس دلفی، کریم انصاری فرد، علی علیپور، رضا قوچان نژاد و …. اشاره نمود.

زندگینامه کامل شهریار مغانلو

عکس و زندگینامه جالب شهریار مغانلو

شرح حال شهریار مغانلو

امیدورایم از خواندن بیوگرافی شهریار مغانلو فوتبالیست مطرح و محبوب ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *