دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با بیوگرافی امین قاسمی نژاد مهاجم آبی پوش

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال محبوب و موفق ایرانی همراه با تصاویر جدید و شیک وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم این تصاویر مورد پسندتان قرار بگیرد.

 امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال توانمند و محبوب اهل ایران می باشد. ایشان در حال حاضر برای باشگاه استقلال تهران در پست مهاجم با شماره پیراهن ۱۰ بازی می کند. همچنین ایشان سابقه بازی در باشگاه هایی از جمله پرسپولیس قائم شهر، گیتی پسند، ماشین سازی، پدیده، استقلال و … دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی امین قاسمی نژاد همراه با تصاویر جذاب و جالب وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

بیوگرافی امین قاسمی نژاد + تصاویر باحال وی

امین قاسمی نژاد فوتبالیست با استعداد و خوش سابقه کشورمان متولد ۱ آذر ماه سال ۱۳۶۵ که هم اکنون وی ۳۵ سال سن دارد و در شهر زیبای بابل چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته حسابداری می باشد. او ۱۸۲ سانتی متر قد دارد.

بیوگرافی امین قاسمی نژاد + عکس های زیبا

اصالت + خانواده

این بازیکن جوان، در روستای رستم کلا بخش بند پی شرقی شهرستان بابل متولد شده، پدرش فوتبالیست باشگاه محلات و مادرش نیز خانه دار بود.

شرح حال جذاب امین قاسمی نژاد

شروع فوتبال

قاسمی نژاد فوتبال را از دوران نوجوانی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۴ در سن ۱۸ سالگی در رشته حسابداری وارد دانشگاه شد و پس از یکسال با تیم دانشگاه برنده شدند. او آن زمان در پست مهاجم بازی می کرد و سپس برای اردو های تیم ملی دانشجویان با سرمربی گری علی دایی دعوت شد.

در سال ۱۳۸۵ با باشگاه ” دریا بابل” وارد لیگ فوتبال استان شد و سپس با امضا قرار داد یک ساله به مبلغ ۶ میلیون و هر بازی صد هزار تومان به باشگاه ” نفت محمود” پیوست.

  •  آرون گروپس

سال ۱۳۹۲ با باشگاه «گیتی پسند» بازی در لیگ دسته دوم را تجربه کرد. او در مدت دو فصل حضورش ۴۱ بار به میدان رفت و ۱۷ گل را به ثمر رساند.

این بازیکن در سال ۹۴ به باشگاه “ماشین سازی” در لیک دسته اول ملحق شد و توانست به عنوان بهترین بازیکن این دوره معرفی شود. او در طی دو سال حضورش ۶۳ بازی موفق به زدن ۱۸ گل شد.

سپس وی در مورخه ۹ خرداد ماه سال ۱۳۹۶ به مدت چهار سال به باشگاه ” پدیده خراسان” رفت. او در این تیم هم ۹۶ بار بازی کرد و ۲۶ گل به ثمر رساند.

بیوگرافی امین قاسمی نژاد + تصاویر زیبا

عکس زیبا امین قاسمی نژاد و دخترش

بیوگرافی امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال

زندگینامه کامل امین قاسمی نژاد

باشگاه استقلال

ایشان در نیم فصل لیگ بیستم مورد توجه باشگاه پرسپولیس تهران قرار گرفت و با این باشگاه به توافق رسید، اما تماس فرزاد مجیدی با قاسمی نژاد، به یکباره همه چیز را تغییر داد. در نتیجه وی در نقل و انتقالات قبلی فصل لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و یکم به اسقلال تهران ملحق شد.

تاریخچه زندگی امین قاسمی نژاد

عکس زیبا این بازیکن محبوب ایرانی

شرح حال کامل امین قاسمی نژاد

تجربه لیگ آسیا

امین قاسمی نژاد در سال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا همراه با باشگاه شهر خودرو ۷ بازی در آسیا انجام داده و ۵۹۵ دقیه نیز در آن مسابقات داخل زمین رفته است.

ازدواج و همسر امین قاسمی نژاد

این بازیکن ۳۵ ساله در سال ۱۳۸۸ در سن ۲۳ سالگی با خانمی ازدواج کرد. حاصل این زندگی یک دختر به نام ” آیسان” می باشد.

بیوگرافی امین قاسمی نژاد

زندگینامه خواندنی امین قاسمی نژاد

بهترین مربیان

آقای یحیی گل محمدی و ساموئول داربینیان سرمربی ارمنستان در باشگاه گیتی پسند اصفهان از تاثیرگذار ترین و بهترین مربیان در دوران فوتبالی اش هستند.

زندگینامه جامع امین قاسمی نژاد

عکس امین قاسمی نژاد در کنار پدر و مادرش

زندگینامه جالب امین قاسمی نژاد

پیج اینستاگرام امین قاسمی نژاد

پیج اینستاگرام امین قاسمی نژاد به آدرس aminghaseminejad65@ می باشد. او در صفحه شخصی خود برخی از تصاویر خود را برای هودارانش به اشتراک گذاشته است.

بیوگرافی امین قاسمی نژاد و همسرش

بازیکنان مهاجمی

از دیگر بازیکنان ایرانی که در پست مهاجم بازی می کنند می توان به آرمان رمضانی، امیرارسلان مطهری، سبحان خاقانی، علی قلی زاده، عرفان گل محمدی، محمد بلبی، شهریار مغانلو و … اشاره نمود.

زندگینامه خواندنی و کامل امین قاسمی نژاد

زندگینامه امین قاسمی نژاد و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی امین قاسمی نژاد بازیکن فوتبال موفق کشورمان و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *