دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نظارت و جلوگیری از تخلفات گرانفروشی بلیط

  • فرهاد هاشمی
  • ۲ دی ۱۴۰۰
  • ۰

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بخش اقتصاد را موثرترین مولفه در حوزه ی ایمنی دانست و بیان کرد نباید هیچ گونه کاهش ایمنی را در پرواز ها داشته باشیم. وی در خصوص برخی گمانه زنی ها در خصوص حذف کترینگ از پرواز عنوان داشت: اعلام کرده ایم در پرواز های زیر یک ساعت مانند هواپیما کرمانشاه تهران، به دلیل برخی شرایط خاص، پذیرایی مسافران در حد آب معدنی و ماسک و در سایر مسیرهای هوایی بالای یک ساعت، پذیرایی استاندارد صورت پذیرد.

نظارت و جلوگیری از تخلفات گرانفروشی بلیط

کاهش قیمت بلیط هواپیما تا ۱۵ درصد

محمدی بخش در خصوص تغییرات قیمت بلیط در هفته های گذشته اظهار کرد: بعد از جلسات و هماهنگی ها به عمل امده با شرکت های هواپیمایی، تصمیم بر این شد تا میانگین نرخ ها تا ۱۵ درصد کاهش پیدا کند. همچنین میانگین این نرخ برای برخی مسیرهای کم برخوردار مانند زاهدان اصفهان بیشتر از ۱۵ درصد بوده تا نظارت بیشتری بر آن ها انجام شود.

نظارت و جلوگیری از تخلفات گرانفروشی بلیط

پرواز ایرلاین های داخلی به اروپا

وی در خصوص شرکت های هواپیمایی که به خارج از کشور پرواز دارند، بیان نمود: در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر، ایرتور، قشم ایر به مقصد اروپا پرواز دارند. به دنبال اخذ مجوز برای سایر ایرلاین ها جهت پرواز به اروپا هستیم و در همین راستا نیز ایرتور در هفته ی گذشته این مجوز را اخذ نمود.

وی در پایان با توجه به نزدیک شدن پیک سفرها در عید عنوان کرد: برنامه ریزی ما در جهت جلوگیری از تخلف و برخورد با هرگونه گران فروشی در این ایام خواهد بود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *