دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی سفرمارکت؛ ابزار همه جانبه سفر

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید خدمات گردشگری خود به سراغ وب سایت‌های اینترنتی بروید. در سال‌های اخیر به دلیل رشد فضای اینترنت سایت‌های زیادی شروع به کار کرده‌اند که بعضی از آن‌ها در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند. این سایت‌های پرشمار هر کدام یک یا چند خدمت گردشگری متنوع را عرضه می‌کنند. اما همیشه نیاز به یک بازار مجازی بوده تا این عرضه‌کنندگان را در یکجا گرد هم بیاورد. این بازار سفرمارکت نام دارد. بلیط هواپیما، فروش تورهای گوناگون، بلیط قطار، رزرو هتل و ارائه مطالب مفید در قالب وبلاگ از بخش‌های مختلف این موتور جستجو است که همه روزه توسط هزاران کاربر دیده می‌شود. اگر مایلید تا درباره عملکرد موتور جستجوی سفر مارکت بیشتر بدانید، این مقاله را از دست ندهید.

معرفی سفرمارکت؛ ابزار همه جانبه سفر

تاریخچه سفرمارکت

سفرمارکت توسط شرکت ایرسا در سال ۱۳۹۸ به طور رسمی آغاز به کار کرد و در نشستی با حضور فعالان صنعت گردشگری رونمایی شد. سفرمارکت تاکنون توانسته با وجود کرونا و چالش های مختلف پیش روی صنعت گردشگری، حضور خود در این بازار را گسترش دهد. سفرمارکت تلاش دارد تا با همکاری با دیگر آژانس‌های مسافرتی نرخ‌های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار دهد. لذا در موتور جستجوی آن در هنگام سرچ بلیط انواع قیمت‌ها و آژانس ارائه‌دهنده آن را می‌توانید ببینید. این قابلیت در دیگر وب سایت‌ها کمتر دیده می‌شود و به شما کمک می‌کند تا بتوانید بسته به بودجه خود خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید. سفرمارکت همواره تلاش می‌کند تا تجربه خوبی از سفر را برای شما و عزیزانتان رقم بزنید و خاطره‌ساز لحظاتتان شود. در ادامه خدماتی که توسط این پلتفرم عرضه می‌شوند را توضیح خواهیم داد.

 

خرید بلیط هواپیمای ارزان

تهیه بلیط هواپیما شاید امری سخت نباشد ولی در هنگام تهیه آن با قیمت‌های بسیار مختلفی رو به رو می‌شوید. به همین دلیل موتور جستجوی سفرمارکت به شما این امکان را می‌دهد تا پس از تعیین اطلاعات اولیه پرواز (شامل مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران) بتوانید پروازهای گوناگون را رصد کنید. پروازهایی که توسط آژانس‌های مختلف پشتیبانی می‌شوند و هرکدام قیمت و ویژگی‌های متنوعی دارند. خرید بلیط هواپیما توسط سفرمارکت تنها به پروازهای داخلی محدود نمی‌شود و برای سفرهای خارجیتان نیز می‌توانید از این موتور جستجو کمک بگیرید.

 

خرید بلیط قطار رجا و دیگر شرکت‌های ریلی

موتور جستجوی سفرمارکت تنها به موارد گفته شده ختم نمی‌شود و می‌توانید خرید بلیط قطار خود را نیز از این پلتفرم دریافت کنید. در این صفحه مانند صفحات دیگر باید مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را انتخاب کرده و گزینه جستجو را انتخاب نمایید. در نهایت بهترین گزینه‌ها به شما نشان داده می‌شوند.

معرفی سفرمارکت؛ ابزار همه جانبه سفر

رزرو تورهای خانوادگی، ماه عسل، یک روزه و دیگر انواع تور

موتور جستجوی سفرمارکت به رزرو تور نیز می‌پردازد که پس از وارد کردن اطلاعاتی مثل مبدا، مقصد و تاریخ سفر گزینه‌های موجود را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این صفحه نوع وسیله نقلیه، قیمت، تاریخ اجرا، محل اقامت و دیگر اطلاعات نشان داده شده است و به راحتی می‌توانید انتخاب کنید. ناگفته نماند که تورهای خارجی نیز در این صفحه به فروش می‌رسند و با انتخاب مقصد خارجی می‌توانید انواع تور با قیمت‌های مختلف را ببینید.

 

اجاره ویلا و اقامتگاه بومگردی

اگر هم تمایل دارید تا در سفرتان در فضایی سنتی و یا اقامتگاه بومگردی اسکان کنید سفرمارکت برایتان پیشنهاد اجاره ویلا را دارد. این موتور جستجو به شما کمک می‌کند تا بتوانید در مقصدتان ویلا و یا اقامتگاه پیدا کرده و اسکانی فراموش‌نشدنی داشته باشید. برای این کار مانند دیگر صفحات باید مقصد را انتخاب کرده و تاریخ سفرتان را تعیین کنید. سپس مراکز اقامتی و یا ویلاهای مقصد به شما معرفی می‌شوند که با بهترین قیمت در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

هتل را هم در سفرمارکت رزرو کنید

یکی دیگر از خدمات سفرمارکت رزرو هتل با قیمت‌های متنوع است. برای این کار تنها کافیست به بخش رزرو هتل سفرمارکت بروید و پس از تعیین مقصد و تاریخ سفر گزینه جستجو را انتخاب کنید. در نهایت فهرستی از هتل‌های مقصد در اختیارتان قرار می‌گیرد که در قیمت‌های مختلف نشان داده می‌شوند. در این صفحه درجه هتل، آدرس، شروع قیمت و تصاویر محل اسکان نمایش داده شده و بسته به سلیقه‌تان می‌توانید انتخاب کنید. همچنین این گزینه وجود دارد تا بازه قیمت پیشنهادیتان را اعلام کرده و براساس آن هتل‌های متناسب را پیدا نمایید.

 

خرید بلیط اتوبوس

به زودی قرار است که سفرمارکت به فروش بلیط اتوبوس نیز بپردازد و کلکسیونی از خدمات مورد نیاز گردشگری را تقدیمتان کند. اگر به هر دلیلی قصد سفر با اتوبوس دارید مایلیم به شما بگوییم که به زودی این امکان میسر خواهد شد و می‌توانید بلیط اتوبوستان را با قیمتی قابل قبول دریافت نمایید.

چند نکته طلایی

  • در صفحه رزرو تور اطلاعات مختلفی از جمله شرکت هواپیمایی، هتل محل اقامت و اطلاعات مختلف درباره آن و برنامه سفر نیز ذکر شده است.
  • در هنگام جستجو تور نوع سفر و پیشنهادهای ویژه سفرمارکت مثل سفرهای ماجراجویانه، خانوادگی، اقتصادی و … را می‌توانید ببینید.
  • در بخش رزرو هتل، اقامتگاه بومگردی و ویلا می‌توانید تصاویر محل اسکان و نوع آن را مشاهده کنید.
  • در صفحه رزرو بلیط قطار امکان درخواست کوپه دربست نیز وجود دارد.

 

 

اپلیکیشن سفرمارکت

تاکنون با خدمات گردشگری سفرمارکت آشنا شدیم، ولی بد نیست بدانید که این پلتفرم اپلیکشین خود را نیز راه‌اندازی کرده است. شما به آسانی با نصب اپلیکیشین می‌توانید خدمات مورد نیاز را به صورت آنلاین و در لحظه جستجو کرده و خریداری نمایید. سهولت در استفاده و نصب آسان اپلیکشین سفرمارکت به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان به آنچه می‌خواهید برسید. علاوه بر اینکه وقتی اپلیکیشن سفرمارکت را نصب و در آن لاگ این (ثبت نام) کنید، در قرعه کشی ماهیانه موتورسیکلت برقی شرکت داده می‌شوید.

 

کلام پایانی

موتور جستجوی سفرمارکت با هدف ارائه متنوع‌ترین خدمات گردشگری با قیمت‌های گوناگون تلاش دارد تا قیمت‌های بازار را متعادل نگه داشته و مشتریان را به هدف خود برساند. افراد می‌توانند با خیالی آسوده خدمات مورد نیازشان را از این پلتفرم خریداری کرده و در کمترین زمان راهی سفر شوند. در صورت بروز مشکل نیز می‌توانید به شماره‌های پشتیبانی تماس بگیرید. فراموش نکنید که سفرمارکت خاطره‌ساز سفر شماست.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *