دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب قطع شدن دست نشانه چیست؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از سرگرمی مجله آرگا تعبیر خواب قطع شدن دست از دیدگاه معبرین اسلامی و غربی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با توجه به تعابیر ذکر شده بتوانید رویایی را که مشاهده کرده اید به راحتی تفسیر نمایید.

در خواب کمتر پیش می آید که دست ها به صورت اختصاصی قابل مشاهده باشند ولی اگر در عالم رویا دست ها توجه ما را به سمت خود جلب کنند این رویا دارای تعابیری می باشد. برخی از معبرین دست را در عالم رویا زن بیننده رویا دانسته اند و برخی دیگر دست را برادر دانسته اند همچنین گروهی از معبرین نیز معتقد هستند که دست راست برادر می باشد و دست چپ نیز فرزند بیننده رویا است. تعبیر خواب قطع شدن دست از دیدگاه معبرین متفاوت می باشد و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید خواب خود را تفسیر نمایید.

تعبیر خواب قطع شدن دست از دیدگاه معبرین مختلف

اغلب خوابهایی که در عالم رویا مشاهده می شوند دارای تعابیری می باشند که برخی از این تعابیر برای بیننده رویا می توانند دارای نشانه ای باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب دست و تعبیر خواب دستکش و تعبیر خواب دستبند را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر رویای قطع شدن دست در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

تعبیر خواب قطع شدن دست

  • معبرین غربی :

اگر فردی در خواب ببیند که دستش قطع شده است و در زمان بلند کردن دست هایش دوباره دستش به بدن متصل می شود بیانگر این است که منفعتی از سوی برادر یا پسر بیننده رویا به وی می رسد.

اگر فردی در خواب ببیند که دستش به صورت کامل قطع شده است بیانگر این است که برادر یا پسر بیننده رویا درد و رنجی را برای وی ایجاد می کند.

  • ابن سیرین :

اگر فردی در خواب ببیند که دو دستش قطع شده اند بیانگر این می باشد که بیننده رویا نمی تواند کسب و کار کند و به خواسته هایش برسد.

تعبیر رویای قطع شدن دست

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • ابراهیم کرمانی :

اگر فردی در خواب ببیند که دستش قطع شده است ولی نمی تواند تشخیص دهد که دست راست یا چپش قطع شده بیانگر این است که بیننده رویا دچار مصیبت مرگ فرزند، برادر یا شریکش می شود.

اگر فردی در خواب ببیند در زمانی که دستش قطع می شود در حال خواندن قرآن می باشد بیانگر این است که وی دیگر دچار معصیت و گناه نمی شود و راه نیک و خیر را ادامه می دهد.

اگر فردی در خواب ببیند که به دستور قاضی دستش قطع می شود نشانه این است که برادر یا خواهر بیننده رویا از دنیا می روند.

  • جابر مغربی :

اگر فردی در خواب ببیند که به دستور قاضی دست راستش قطع می شود نشانه این است که در عالم بیداری از وی می خواهند تا قسم و سوگند دروغ بخورد ولی بیننده رویا قسم دروغ نمی خورد.

تعبیر خواب قطع شدن دست نشانه چیست ؟

  • ابراهیم کرمانی :

اگر فردی در خواب ببیند که دست راستش به خاطر انجام گناهی قطع می شود نشانه این است که بیننده رویا امانت دار نیست و دروغگو می باشد.

  • لوک اوینتهاو :

دیدن دست بریده یا زخمی شده در عالم رویا نشانه بدبختی می باشد.

تعبیر خواب قطع شدن دست از دیدگاه معبرین اسلامی

  • آنلی بیتون :

تعبیر دیدن قطع شدن دست ها در عالم رویا بیانگر این است که مردم قادر به درک احساسات و تفکر بیننده رویا نمی باشند و او به همین دلیل ترجیح می دهد که در انزوا زندگی کند.

  • اچ میلر :

اگر فردی در خواب دست های قطع شده ببیند نشانه این است که وی در کارهایش دچار شکست می شود.

تعبیر مشاهده قطع شدن دست نشانه چیست ؟

در این مطلب با تعابیر قطع شدن دست در عالم خواب در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *