دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزیره‌ لرد هاوو استرالیا و شناخت زیبایی های متفاوت این جزیره زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

جزیره‌ لرد هاوو استرالیا یکی از مهم ترین مکان های دیدنی در کشور استرالیا است. این جزیره دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی برای علاقه مندان می باشد. این منطقه دارای مراتع سرسبز، جنگل های انبوه و آب های زلال می باشد. این منطقه از تنوع گیاهی و جانوری بالایی نیز برخوردار است.

جزیره‌ لرد هاوو یکی از مجموعه جزایری است، که در جاذبه های مهم دنیا ثبت شده است. این جزیره دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی می باشد. این جزیره یکی از مهم ترین مناطق ثبت شده در کشور استرالیا است. این جزیره کوچک با وجود وسعت کمی که دارد، می تواند مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. حیات وحش متنوع و طبیعت بسیار زیبای این جزیره یکی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می آید. جزیره‌ لرد هاوو استرالیا محل مناسبی برای جهانگردان است.

تفریح در جزیره‌ لرد هاوو

آشنایی با جزیره‌ لرد هاوو استرالیا:

این جزیره کوچک بهشتی گمشده از استرالیا است. طبیعت زیبا و حیات وحش ارزشمند این منطقه یکی از ویژگی های جدانشدنی آن محسوب می شود. این جزیره دارای تنوع زیادی از جانوران می باشد، و دارای زیستگاه بسیار ارزشمندی است. گونه های گیاهی و جانوری در این منطقه بسیار بالا هستند. این منطقه دارای گونه هایی از آبزیان است و پرندگان نادری در آن یافت می شوند. این جزیره یکی از مکان های دیدنی استرالیا محسوب می شود، که اهمیت توریستی بالایی نیز دارد.

دیدنی های جزیره‌ لرد هاوو استرالیا

این جزیره کجاست؟

این جزیره دیدنی در حال حاضر بخشی از استرالیا محسوب می شود. این جزیره جزوی از ایالت نیو ساوت ولز و یکی از جنوبی ترین جزیره های مرجانی است. آب های این منطقه متعلق به دریای تاسمانی می باشد. این آب ها میان استرالیا و نیوزلند قرار دارند. کوه های لیدی و کوه های گاو نیز یکی از مهم ترین مناطقی هستند، که این جزیره را احاطه نموده اند.

چشم انداز جزیره‌ لرد هاوو

این جزیره چه زیبایی هایی دارد؟

همیشه جزایر می توانند انتخاب مناسبی برای سفر باشند. با توجه به اینکه موقعیت جغرافیایی جزایر بسیار ویژه است، شما می توانید در اینگونه از مناطق جاذبه های زیبایی را مشاهده کنید. دیدن خشکی که توسط دریا احاطه شده است، و دور تا دور آن را درختان سرسبز و تنومند احاطه کرده اند، می تواند هر فردی را سر ذوق آورد. برخی از جزایر با توجه به اینکه بکرتر و دست نخورده هستند، می توانند جذابیت های بیشتری برای علاقه مندان داشته باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جزیره‌ لرد هاوو

جزیره‌ لرد هاوو استرالیا یکی از بکرترین جزایر دنیا محسوب می شود. این جزیره ویژگی های منحصر به فردی را به خود اختصاص می دهد. این جزیره در ایام تعطیل مقصد بسیار مناسبی برای گردشگران می باشد. قله ها و کوه های مرتفعی که در این مناطق می بینید، زیبایی خاصی را به این جزایر بخشیده اند. آب های این جزیره بسیار آبی و زلال هستند. همچنین با توجه به تنوع جانوری و گیاهی که دارند ارزشمند می باشند.

جزیره‌ لرد هاوو استرالیا

این بهشت رویایی مقصد بسیاری از جهانگردان و علاقه مندان به طبیعت می باشد. با توجه به اینکه آب های این جزیره بسیار زلال و شفاف هستند، شما می توانید از مناظر خیره ای کننده ای بازدید نمایید. این منطقه یکی از مکان های گردشگری حیرت انگیز است، که با توجه به آب های نیلگونف جنگل ها، مراتع سرسبز و کوه های سر به فلک کشیده می تواند مقصد مناسبی برای گردشگران باشد.

زیبایی های جزیره‌ لرد هاوو

مساحت این جزیره:

این جزیره ۱۱ کیلومتر طول دارد، و عرض آن نیز به ۲/۸ کیلومتر می رسد. بلندترین نقطه ای که در این جزیره قرار دارد، متعلق به کوه های گوور با ارتفاع ۸۷۵ متر می باشد. این جزیره شامل ۲۸ مجموعه جزیره می باشد. در سال ۱۹۸۷ این منطقه یکی از مکا های دیدنی و طبیعی در استرالیا شناخته شده است. این جزیره دارای جنگل های بکر و دست نخورده ای است، که در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده اند.

جزیره‌ شگفت انگیز لرد هاوو

تنوع گیاهی و جانوری جزیره:

یکی از ویژگی های ارزشمند در جزیره‌ لرد هاوو استرالیا تنوع جانوری و گیاهی این مناطق می باشد. طبیعت و همچنین حیات وحش این منطقه جزو جدایی ناپذیر از آن می باشد. آب های این منطقه آری از هر گونه آلودگی می باشد. زیبایی های این جزیره برای گردشگران بسیار زیاد است، و از چشم اندازهای ویژه ای برای علاقه مندان برخوردار می باشد.

جزیره‌ لرد هاوو را بشناسید

این منطقه از استرالیا به دلیل ساختار زمین شناسی نیز می تواند مورد توجه قرار بگیرد. این مراتع به دلیل زیبایی هایی که دارند، بسیار مورد توجه هستند. از مهم ترین زیبایی های این منطقه می توان به مراتع سرسبز، جنگل ها، آب های زلال و … اشاره نمود. چشم اندازهای این منطقه بسیار بکر و دیدنی هستند. این مجموعه دارای گونه های مختلفی از پرندگان می باشد. این منطقه زندگی گیاهی ارزشمندی را به خود اختصاص داده است.

مکان های دیدنی جزیره‌ لرد هاوو

این منطقه به دلیل تنوع گیاهی و جانوری خود در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. تنوع جانوران دریایی در این منطقه بسیار بالا می باشد، و می توانید گونه های مختلفی از آبزیان را در این منطقه مشاهده کنید. آب های بلوری این منطقه که سرشار از زندگی هستند، و حیات بخش جانوران می باشند، در کمتر جایی دیده می شود. در این آب ها می توانید، گونه هایی از مرجان های نادر را نیز مشاهده کنید.

سرسبزی جزیره‌ لرد هاوو

این پارک به دلیل وجود گونه های ارزشمندی از آبزیان یکی از مناطق محافظت شده نیز به شمار می آید. همانطور که اشاره شد جزیره‌ لرد هاوو استرالیا دارای گونه های نادری از گیاهان نیز می باشد. این منطقه مجل مناسبی برای گیاهان بومی نیز محسوب می شود. جالب است بدانید، یکی از نخل های مشهور با نام نخل کنتیا نیز در این منطقه یافت می شود. این منطقه در صنعت گردشگری نیز بسیار شناخته شده است.

دیدنی های استرالیا:

از دیگر زیبایی های استرالیا می توان به خلیج هوم بوش استرالیا اشاره نمود. خلیجی با جاذبه های بسیار زیبا و بناهای باستانی که می تواند از سوی گردشگران زیادی مورد توجه باشد. این کشور در حال حاضر یکی از مهم ترین کشورهای توریستی و گردشگری است، که با جذابیت های مهم خود مورد توجه قرار می گیرد. صخره های طلایی که یکی از بکرترین چشم اندازهای این کشور است، این صخره ها برای گردشگران بسیار آرامش بخش هستند.

طبیعت جزیره‌ لرد هاوو

کیاما نیز یک دیگر از دیدنی های کشور استرالیا است. این شهرک ساحلی دارای تجهیزات و امکانات تفریحی زیادی می باشد. خلیج جرویس یکی دیگر از مناطق بکر و آرامش بخشی است، که با طبیعت بسیار زیبا و خارق العاده ای که دارد، می تواند مورد توجه قرار بگیرد. جزیره لرد هاو نیز یکی دیگر از مهم ترین مجموعه جزایر دنیا است. این جزیره با زیبایی های خود در کشور استرالیا قرار دارد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *