دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه جدید عکس مهراوه شریفی نیا و بیوگرافی خواندنی وی

  • مرضیه نیکزاد
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۵
  • ۰

مهراوه شریفی نیا یکی از بازیگران بااستعداد و توانمند کشورمان می باشد که در فیلم های سینمایی و تلویزیونی بسیاری ایفای نقش کرده است. در این مطلب مجموعه عکس مهراوه شریفی نیا و بیوگرافی کامل وی را ملاحظه می فرمایید.

مهراوه شریفی نیا یکی دیگر از بازیگران معروف و مشهور کشور می باشد که تاکنون در فیلم های سینمایی و تلویزیونی زیادی ایفای نقش کرده اند. مهراوه شریفی نیا از همان کودکی در سن هشت سالگی بازیگری را شروع کرد .اولین تجربه ی بازیگری مهراوه فیلم “دزد عروسک ها” به کارگردانی محمدرضا هنرمند می باشد. در این بخش گالری عکس مهراوه شریفی نیا را مشاهده خواهید کرد.

وی دوران دبیرستان را در رشته  ریاضی -فیزیک سپری کرد و فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه تهران می باشد، که در شهریور 1386 فارغ التحصیل شد. همچنین او در رشته کارگردانی سینما 1ترم تحصیل کرد اما از ادامه ی این رشته منصرف شد. پدر او محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان می باشد که هر دو از معروف ترین بازیگران کشورمان هستند. در ادامه مطلب شما را با گالری زیبای جدیدترین عکس های مهراوه شریفی نیا و همچنین بیوگرافی کامل وی آشنا می کنیم.

جدیدترین گالری عکس مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا یکی از نامزدهای انتخاب شده در فیلم “اشک سرما” بود که در نهایت گلشیفته فراهانی به جای او در این فیلم هنرنمایی کرد. هنگامی که مهراوه مشغول پایان نامه خود بود فیلم ساعت شنی به او پیشنهاد شد که پدرش از او خواست حتی اگر به پایان نامه اش ضربه می خورد باز هم نقش مهشید را در این فیلم ایفا کند. در ادامه مجموعه ای زیبا و تماشایی از مجموعه عکس مهراوه شریفی نیا با گریم های متفاوت و ژست های جالب و زیبا را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

ژست مهراوه شریفی نیا

گالری تصاویر زیبا و جذاب مهراوه شریفی نیا

عکس های مهراوه شریفی نیا

عکس زیبای مهراوه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مجموعه عکس مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا با شال آبی

تصاویر خاص و دیدنی مهراوه شریفی نیا

گالری عکس مهراوه شریفی نیا

گالری عکس مهراوه شریفی نیا

تصاویر جالب مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا :

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه سال 1360 در استان تهران متولد شد. او فرزند اول خانواده است که با خواهر کوچکترش ملیکا پنج سال اختلاف سنی دارد اما با این وجود مهراوه مجرد است اما خواهرش ملیکا ازدواج کرده است. او از 12 سالگی شروع به پیانو زدن کرد که در دوران تحصیل در دانشگاه، ساز پیانو را تدریس می کرد. در حال حاضر یکی از بهترین نوازنده های زن در ساز پیانو می باشد. او به بازی فوتبال بسیار علاقه دارد و طرفدار تیم پرسپولیس است. وی در فیلم نمایشی “یک زن-یک مرد” که به کارگردانی مادرش آزیتا حاجیان و به دست پدرش محمدرضا شریفی نیا تهیه و تدوین شد، با خواهر کوچکترش ملیکا شریفی نیا به بازیگری پرداختند. در ادامه مطلب مجموعه عکس مهراوه شریفی نیا را مشاهده می نمایید.

گالری عکس مهراوه شریفی نیا

عکس آتلیه ای مهراوه شریفی نیا

عکس های زیبای مهراوه شریفی نیا

گالری عکس مهراوه شریفی نیا

گالری عکس مهراوه شریفی نیا

مجموعه های تلویزیونی مهراوه شریفی نیا:

همچنین در سریال های تلویزیونی قافله این عمر(1371)، شبحی در تاریکی (1374)،ساعت شنی (1386)،روز حسرت (1387)،آشپزباشی (1388)،قلب یخی(1389) و خداحافظ بچه (1391) نقش های بسیار زیبایی را ایفا کرد.

عکس های خاص مهراوه شریفی نیا

عکس زیبای مهراوه شریفی نیا

تصاویر جذاب مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در طبیعت

گالری زیبای عکس مهراوه شریفی نیا

عکس های جذاب مهراوه شریفی نیا

عکس های زیبای مهراوه شریفی نیا

عکس پاییزی مهراوه شریفی نیا

گالری عکس مهراوه شریفی نیا

فیلم های سینمایی مهراوه شریفی نیا:

او در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله دزد عروسک ها (1368)، زیر پوست شهر(1378)، دختری به نام تندر(1379)، اخراجی های 2(1387)،قصه ها (1390) و قصه عشق پدرم (1391) درخشیده است.

تصاویر مهراوه شریفی نیاتصویر مهراوه شریفی نیا

گالری عکس مهراوه شریفی نیا

عکس متفاوت مهراوه شریفی نیا

عکس های مهراوه شریفی نیا

در این بخش با گالری زیبای عکس مهراوه شریفی نیا و بیوگرافی و زندگینامه کامل او آشنا شدید. امیدواریم که از این تصاویر لذت برده باشید همچنین شما می توانید درصورت تمایل برای مشاهده تصاویر بیشتر از بازیگران مشهور به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *