دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استفاده از استیکر های تلگرام در واتساپ

  • حکیمه فهیمی
  • ۶ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

از امکانات جذاب هر پیام رسانی استکیرهای آن می باشد. با توجه به این که واتساپ دیرتر از دیگر پیام رسان ها به این قابلیت مجهز شد در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که می توانید از استیکرهای تلگرام در واتساپ استفاده کنید. با ما همراه باشید.

اگر دوست دارید همانند تلگرام در واتساپ نیز از استکیرهای جذاب و مختلف بهره بگیرید با این مطلب همراه ما باشید تا روش استفاده از استیکرهای تلگرام را در واتساپ فرا بگیرید.

   

روش استفاده از استیکرهای متحرک تلگرام در واتساپ

اگر تا کنون نمی دانستید که می توان از استیکرهای تلگرام در پیام رسان واتساپ نیز استفاده کرد در این مطلب به شما خواهیم گفت که با تبدیل استیکر تلگرام به واتساپ به راحتی می توانید یک نسخه از آن را در واتساپ کپی کرده و برای مخاطبان خود ارسال نمایید.

انتقال استیکر کار راحتی بوده و با اندکی دقت قابل انجام است. یکی از جذابترین امکانات هر پیام رسانی قابلیت استیکر است که تلگرام و واتساپ از آن پشتیبانی دارند. این قابلیت در تلگرام از لحاظ گرافیکی و تنوع بسیار بهتر از واتساپ می باشد. البته قابلیت استیکر دیرتر از دیگر پیام رسان ها به واتس اپ اضافه شده است.

تفاوت ایجاد استیکر در این دو نرم افزار در این است که در تلگرام توسط یک بات ساخته می شود ولی در واتساپ باید یک برنامه جداگانه دانلود شود. افرادی که مرتبا از این دو پیام رسان استفاده می کنند حتما با استیکرها آشنایی دارند. یک حقیقت انکار ناپذیر درباره استیکرها وجود دارد.

و آن حقیقت این است که استیکرها کار انتقال احساسات را در چت بسیار راحت کرده اند. و همانطور که پیشتر اشاره شد این قابلیت در پیام رسان تلگرام کامل تر و بهتر از واتساپ ارائه شده است. این قابلیت آن قدر دیر به پیام رسان واتس اپ اضافه شد که سال ها از ارائه استیکر روی پلتفرم های مختلف می گذشت.

  •  آرون گروپس

به هر حال استیکرها به واتساپ راه پیدا کردند و چند سالی می شود که می توان از آن ها در گفتگو ها بهره برد. ولی این استیکرها حداقل بین کاربران ایرانی که به تلگرام عادت کرده بودند به محبوبیت بالایی نرسید. از این رو کمتر اتفاق می افتد که بتوان پکیج استیکر های ترند را در واتس اپ پیدا نمود.

راه حلی که بتوان این مشکل را واتس اپ بر طرف نمود این است که امکان استیکر را از تلگرام به واتساپ انتقال داد ولی چگونه؟ پاسخ این سوال را در ادامه مطلب خواهید یافت.

انتقال استیکر متحرک تلگرام به واتساپ

با اندکی صبر و استفاده از یکی یا دوتا برنامه و ربات امکانی فراهم می شود تا بتوان همه پکیج های استیکری که در تلگرام دارید را به پیام رسان واتساپ انتقال دهید. بدون هیچ کم و کاستی، دقیقا همانگونه که در تلگرام استفاده می شوند. همچنین می توانید خودتان دست بکار شده و استیکرهای شخصی خود را در واتساپ ایجاد کنید.

چندین اپلیکیشن شخص سومی وجود دارد که امکان دانلود بسته های استیکر را از تلگرام برای واتس اپ و کپی استیکر تلگرام به واتساپ برای کاربر فراهم می نماید. خبر خوب این است که این پروسه تبدیل استیکر تلگرام به واتس اپ اگر تنها با چند مرحله قابل اجرا خواهد بود و ضمنا رایگان هم هست.

برای انتقال استیکر متحرک تلگرام به واتساپ مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. ابتدا نرم افزار Sticker maker را برای انتقال استیکر تلگرام به واتس اپ در اندروید از گوگل پلی و در آیفون از اپ استور دانلود نمایید.

۲. اکنون برای استفاده از استیکر متحرک تلگرام در واتساپ، برنامه تلگرام را باز نموده و آیکون ذره بین را در گوشه سمت راست و بالای نمایشگر لمس نموده و عبارت tqtowa را جستجو کرده و نخستین گزینه ای را که نمایان شد، انتخاب کنید.

۳. سپس برای کپی استیکر تلگرام به واتس اپ، به بخش استیکر های خود بروید و استیکر مد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه برای  تبدیل استیکر متحرک تلگرام به واتسا پ، صبر کنید کل بسته اسیتکر لود شود. بعد آن را لمس نموده و با نرم افزار Sticker maker اجرا کنید.

۴. در این مرحله از نحوه ارسال استیکر تلگرام به واتس اپ، پک یا بسته استیکر در نرم افزار Sticker maker باز شده و اکنون گزینه add to library را لمس کنید و گزینه add to whatsapp را انتخاب نمایید. بعد این عمل را تایید کنید.

۵. مرحله آخر این است که گفتگو یا مکالمه ای را در واتس اپ باز کنید. بعد برای انتقال استیکر متحرک تلگرام برای واتس اپ به آیکون استیکر دسترسی یافته و تعدادی از استیکر های منتقل شده را انتخاب نمایید.

به پایان کار انتقال استیکر متحرک تلگرام به واتس اپ رسیدیم. شما با این روش ، توانستید خیلی سریع استیکر تلگرام را به واتساپ انتقال داده و از آن استفاده کنید.

امیدواریم که مطالب ارائه شده مفید واقع شده باشد و توانسته باشید با این روش استیکر های جذاب و مورد علاقه خود را از پیام رسان تلگرام به واتساپ منتقل کرده و استفاده نمایید. همچنین اگر مایلید با طریقه ایجاد آلبوم در تلگرام، رفع ریپورت تلگرام و نحوه ارسال لوکیشن در تلگرام و واتس اپ آشنا شوید روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *