دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کلاه فلت مردانه در انواع طرح ها و رنگ های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۵ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کلاه فلت مردانه با طرح و رنگ های متنوع را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کلاهی شیک و زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

کلاه های مردانه و پسرانه در انواع طرح و رنگ های متنوع نظیر مدل کلاه فلت مردانه و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سبک پوشش خود کلاهی خوشرنگ و زیبا را انتخاب نمایید.

مدل کلاه فلت مردانه با طرح و رنگ های زیبا

کلاه فلت از محبوب ترین طرح های کلاه مردانه به شمار می رود که امروزه اغلب هنرپیشه ها و شخصیت های تلویزیونی و معروف تمایل دارند برای جذابیت بیشتر ظاهر خود از این طرح کلاه در استایل شان ستفاده نمایند.

کلاه فلت طوسی

طرح های کلاه فلت شیک و جدید

برای دوخت کلاه فلت از ترکیب پشم و نخ یا از پشم و نخ به صورت جداگانه استفاده می شود همچنین اگر شما تمایل دارید از این طرح کلاه در روزهای سرد سال استفاده نمایید بهتر است کلاهی را انتخاب نمایید که قسمت داخلی آن آستردوزی دارد.

کلاه فلت دارای نام های دیگری نظیر کلاه فرانسوی و کلاه کپ اردکی و …. می باشد و از جدیدترین و به روز ترین طرح های کلاه به شمار می رود همچنین این کلاه در قسمت جلویی دارای نقاب می باشد.

این کلاه دارای سبک رسمی می باشد و اگر شما استایلی رسمی دارید می توانید برای جذابیت بیشتر ظاهرتان از این طرح کلاه استفاده نمایید همچنین به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که کلاه فلت باید به صورت خوش ایست باشد و اندازه آن نیز متناسب با اندازه سر شما باشد.

 

  •  آرون گروپس

کلاه فلت قهوه ای مدل کلاه فلت طرح دار   مدل کلاه فلت مردانه کرم مدل کلاه فلت مردانه رنگ تیره مدل کلاه فلت شیک و جدید مدل کلاه فلت مردانه قهوه ای تیره کله فلت پاییزی مردانه

برخی از کلاه های فلت به صورت شش ترک دوخته می شوند که این نوع دوخت تمیز و با کیفیت است همچنین برخی از این کلاه ها دارای جنس کتان می باشند که برای روزهای گرم سال می توانید از کلاه کتانی فلت در پوشش خود استفاده نمایید.

این طرح کلاه به دلیل سادگی که دارد برای آقایان میانسال و آقایان جوان انتخابی مناسب می باشد و علاوه بر این شما می توانید برای حضور در مکان های مختلف از آن به راحتی استفاده نمایید.

کلاه های فلت دارای مدل های ساده و طرح دار می باشند و اگر شما در پوشش خود از لباس های ساده استفاده می کنید بهتر است کلاه را طرح دار انتخاب نمایید. افرادی که از لباس های طرح دار در پوشش خود استفاده می کنند بهتر است مدل کلاه را ساده انتخاب نمایند زیرا با پوشیدن کلاه طرح دار استایل آن ها شلوغ و نامرتب به نظر می رسد.

انتخاب رنگی مناسب برای کلاه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ کلاه را با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید رنگ کلاه به راحتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های مردانه شما ست شود می توانید کلاه را از بین رنگ های خنثی نظیر طوسی و مشکی و کرم و سفید و … انتخاب نمایید.

در قسمت پشتی برخی از کلاه های فلت از بند استفاده شده است که شما می توانید به کمک بند اندازه کلاه را با توجه به اندازه سر خود تنظیم نمایید.

کله فلت پاییزی مردانه مدل کلاه فلت مردانه ساده و زیبا مدل کلاه فلت ساده و خاص کلاه فلت زیبا و مردانه کلا فلت مردانه زیبا مدل کلاه فلت مردانه طرح دار کلاه مردانه فلت کلاه فلت شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مدل هایی از کلاه فلت طرح دار و ساده مخصوص آقایان شیک پوش و امروزی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *