دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

راهنمای ست پیراهن و تیشرت (پیراهن و زیر پیراهن) + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های ست پیراهن و تیشرت مخصوص آقایان خوش تیپ و امروزی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی جذاب برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

اغلب آقایان تمایل دارند در پوشش خود از ترکیب پیراهن و تیشرت استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است با اصول ست پیراهن و تیشرت آشنا شوید تا بتوانید استایلی جذاب و متفاوت تر داشته باشید.

مدل های ست پیراهن و تیشرت جدید و شیک

تیشرت و پیراهن مردانه هر یک به تنهایی از کاربردی ترین لباس های مردانه به شمار می روند و بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ این لباس ها حساسیت لازم را به خرج بدهید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

مدل های ست پیراهن و تیشرت مردانه

از ترکیب تیشرت و پیراهن در استایل چگونه می توان استفاده کرد ؟

برخی از آقایان تمایل دارند برای داشتن استایلی متفاوت دکمه های پیراهن خود را باز نگه دارند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است در انتخاب زیر پیراهنی یا تیشرت خود حساسیت لازم را به خرج بدهید و طرح و رنگ تیشرت و پیراهن را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت داشته باشند.

اگر از پیراهن طرح دار در پوشش خود استفاده کرده اید بهتر است مدل تیشرتی را که قرار است از زیر پیراهن بپوشید ساده انتخاب نمایید همچنین اگر از پیراهن مردانه ساده در پوشش تان استفاده می کنید می توانید تیشرت طرح داری را از زیر پیراهن تان بپوشید.

تیشرتی را که برای پوشیدن از زیر پیراهن انتخاب می کنید بهتر است کاملا جذب تن تان باشد همچین تیشرت را نباید بیش از حد گشاد یا تنگ انتخاب نمایید. اندازه تیشرت را هم بهتر است مقداری کوتاه تر از اندازه قد پیراهن انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

تیشرت و پیراهن برای آقایان شیک پوش مدل ست پیراهن طرح دار با تیشرت ساده ست تیشرت سفید با پیراهن رنگ تیره ست تی شرت و پیراهن مدل تیشرت و پیراهن اسپرت مردانه ست تیشرت ساده با پیراهن چهارخونه ست تیشرت چهارخونه با تیشرت جذاب پیراهن چهارخونه و تیشرت ساده پسرانه ایده هایی برای ست کردن تیشرت و پیراهن مردانه مدل های زیبا ست تی شرت و پیراهن ست تیشرت و پیراهن برای آقایان

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انتخاب رنگی مناسب برای تیشرت و پیراهن نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و رنگ تیشرتی را که قرار است از زیر پیراهن بپوشید بهتر است با توجه به رنگ پیراهن و رنگ شلوار و رنگ اکسسوری هایتان انتخاب نمایید.

تیشرت ها با رنگ خنثی نظیر سفید و طوسی و مشکی از محبوب ترین رنگ های تیشرت برای پوشیدن از زیر پیراهن به شمار می روند و بیشتر آقایان تمایل دارند از زیر پیراهن های چهارخونه و جین ، تیشرت سفید رنگی را بپوشند همچنین تیشرت سفید اغلب با هر نوع طرح و رنگ پیراهنی به راحتی هماهنگ می شود.

در صورت تمایل می توانید تیشرتی خوشرنگ و زیبا را از زیر پیراهن خود بپوشید و دکمه های پیراهن تان را ببندید و فقط چند دکمه بالای پیراهن را باز نگه دارید که این سبک استایل نیز زیبایی خاص خودش را دارد همچنین بهتر است در انتخاب یقه تیشرت نیز حساسیت لازم را به خرج بدهید. توجه داشته باشید که از زیر پیراهن می توانید تیشرت ها با یقه باز و بسته نظیر تیشرت یقه هفت و یقه گرد و … را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

ست لباس اسپرت مردانه ست تیشرت با پیراهن مخمل کبریتی ست تیشرت سفید با پیراهن سبز تیشرت و پیراهن طرح دار ست تیشرت و پیراهن ساده برای آقایان ساده پوش تیشرت طرح دار و پیراهن مردانه مدل ست لباس اسپرت و امروزی ست تیشرت طرح دار و پیراهن طرح دار ست تیشرت سفید با پیراهن

در این مطلب ایده هایی برای ست کردن تی شرت با پیراهن مردانه و پسرانه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *