دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی رنگ های ناهماهنگ در استایل که هرگز نباید ست کنید

  • ندا خوشرو
  • ۱ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب به معرفی انواع رنگ های ناهماهنگ در استایل خواهیم پرداخت که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید.

امروزه صنعت مد به هر فردی این امکان را می دهد که رنگ هایی را که هرگز تصور نمی شود با یکدیگر در استایل خود ست کند ولی رنگ هایی هستند که هرگز نباید آن ها را کنار یکدیگر استفاده کرد زیرا ترکیب آن ها در استایل باعث می شود تا شما ظاهری نامطلوب پیدا کنید بنابراین بهتر است با انواع رنگ های ناهماهنگ در استایل آشنا شوید.

انواع رنگ های ناهماهنگ در استایل

انتخاب رنگی مناسب برای لباس ها و اکسسوری ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید شیک پوش به نظر برسید بهتر است در انتخاب رنگ لباس هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید. در مطالب قبلی اصول ست کردن رنگ لباس مردانه و اصول ست کردن رنگ لباس و رنگ لباس برای پوست سبزه را مطالعه کردید در ادامه با انواع رنگ هایی که نباید با یکدیگر در استایل ترکیب شوند آشنا خواهید شد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

انواع رنگ های ناهماهنگ در تیپ

چه رنگ هایی را نباید با یکدیگر در استایل ست نماییم ؟

۱.مشکی و قهوه ای

قهوه ای و مشکی از انواع رنگ هایی هستند که از هر دوی آن ها به صورت همزمان در استایل نباید استفاده شود و اگر شما تمایل دارید این دو رنگ را در استایل خود با یکدیگر ترکیب نمایید بهتر است بدانید که استایل تان دیگر جذابیت نخواهد داشت.

۲. خاکستری و قهوه ای

قهوه ای و خاکستری نباید به صورت همزمان در یک استایل مورد استفاده قرار بگیرند زیرا این دو رنگ در کنار یکدیگر جذابیت خاصی ندارند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳. آبی تیره و مشکی

آبی تیره و مشکی به دلیل اینکه دو رنگ خیلی تیره هستند در کنار یکدیگر جذابیتی ندارند و بهتر است شما از این دو رنگ به صورت همزمان در استایل تان استفاده نکنید.

بررسی رنگ های ناهماهنگ در استایل

۴. سبز و قرمز

سبز و قرمز نیز در کنار یکدیگر هیچ جذابیتی ندارند و برای استفاده در استایل روزمره انتخابی مناسب نمی باشند.

۵. سبز روشن و صورتی

ترکیب سبز روشن و صورتی با یکدیگر هرگز زیبا نیست و باعث می شود تا استایل شما نامطلوب به نظر برسد.

۶. نارنجی و سبز

این دو طیف رنگی در کنار یکدیگر جذاب نمی باشند و در واقع سبز جزء رنگ هایی است که نباید با رنگ های گرم در پوشش ست شود.

بررسی رنگ های نامناسب در استایل

۷. زرد و بنفش

شاید ترکیب این دو رنگ برای برخی از افراد خیلی هم بد نباشد ولی بهتر است در صورت امکان رنگ زرد را با رنگ بنفش در پوشش تان ست نکنید.

۸. مشکی و زرد

این ترکیب رنگ برای بزرگسالان جذاب نمی باشد و باعث می شود تیپ فانتزی داشته باشند همچنین ترکیب زرد و مشکی در پوشش باعث می شود تا شما شبیه زنبور به نظر برسید و در صورت تمایل به استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ مشکی می توانید از رنگ زرد در جزئیات استایل خود استفاده نمایید.

انواع رنگ های ناهماهنگ در استایل و تیپ

نکته قابل توجه این می باشد که نباید رنگ هایی را که در دایره رنگ ها مقابل یکدیگر هستند در استایل تان با یکدیگر ترکیب نمایید زیرا ست کردن این رنگ ها با یکدیگر باعث می شود تا استایل شما نامطلوب به نظر برسد همچنین توجه داشته باشید که هرگز نباید بیش از سه رنگ را در پوشش خود با یکدیگر ترکیب نمایید و اگر تمایل دارید این کار را انجام بدهید بهتر است سومین رنگ را فقط در جزئیات یا اکسسوری هایتان استفاده نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *