دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۳۰ مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۲ با طراحی شیک و لاکچری

  • ندا خوشرو
  • ۹ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

تصاویری از انواع مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۲ مخصوص خانم ها با سلیقه خاص را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید مانتویی شیک را برای خود انتخاب نمایید.

مانتو مجلسی ۲۰۲۲ در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی به روز و متفاوت داشته باشید بهتر است از بین این طرح ها ، مانتویی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۲ شیک و زیبا

مانتو مجلسی از انواع مدل مانتوهای کاربردی برای خانم ها می باشد و بهتر است هر خانمی حداقل یک یا دو طرح مانتو مجلسی در کمد لباس خود داشته باشد. در ادامه با انواع طرح های مانتو مجلسی جدید آشنا خواهید شد که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مانتو مجلسی 2022

طرح های مانتوی مجلسی کوتاه

بیشتر خانم ها تمایل دارند در پوشش خود از مانتوهای مد روز استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است مانتوی کوتاه یا بلند خود را از بین طرح های مانتو سال ۲۰۲۲ انتخاب نمایید.

مانتوی مجلسی کوتاه از انواع طرح های محبوب در بین خانم های شیک پوش می باشد و برای دوخت این مانتو از پارچه های طرح دار و ساده استفاده می شود همچنین مانتوهای مجلسی در انواع مدل های کار شده موجود می باشند که شما می توانید با توجه به سبک لباس پوشیدن خود از بین آن ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید استایلی جذاب و خاص برای حضور در مهمانی ها و مجالس رسمی داشته باشید مانتوی کار شده یا طرح دار برایتان انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر است از مانتوی ساده مجلسی در پوشش خود استفاده نمایید.

مانتوی مجلسی کوتاه را می توانید در پوشش خود با شلوار و دامن مجلسی ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید استایلی امروزی تر داشته باشید بهتر است از شلوار قد ۹۰ در پوشش تان استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید رنگ مانتو را با کفش هایتان ست نمایید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید.

  •  آرون گروپس

مدل مانتوی مشکی کوتاه مجلسی مانتوی کوتاه و شیک مجلسی مانتوی کوتاه طوسی مانتوی طرح دار مجلسی مانتوی مجلسی طوسی تیره 2022 مانتوی مجلسی مشکی مدل مانتو و شلوار مجلسی 2022 مدل مانتوی رنگ روشن مجلسی مدل مانتو طرحدار مجلسی مانتوی رنگ روشن 2022 مانتوی طرح دار مجلسی مانتوی کوتاه مجلسی مانتوی مجلسی طوسی

طرح های مانتوی مجلسی بلند

اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس استایلی رسمی تر داشته باشد بهتر است از مانتوی بلند مجلسی در پوشش خود استفاده نمایید.

مانتوی بلند مجلسی برای خانم های قد بلند و خانم ها با اندازه قد متوسط انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما قدی کوتاه دارید بهتر است در صورت پوشیدن مانتوی بلند آن را با کفش پاشنه بلند در استایل خود ست نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

مانتوی مجلسی ۲۰۲۲ در انواع رنگ های روشن و تیره و خنثی نیز موجود می باشد که مانتوی رنگ روشن برای خانم ها با رنگ پوست برنزه و تیره انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما سفید پوست هستید بهتر است از مانتوی رنگ تیره در پوشش تان استفاده نمایید. مانتوهای رنگ خنثی نظیر طوسی و سفید و مشکی و قهوه ای و … نیز به راحتی با سایر رنگ ها در پوشش ست می شوند از این رو بهتر است شما در صورت امکان رنگ مانتوی خود را از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید.

مانتوی مجلسی مدل مانتو زیبا مجلسی مانتوی آبی روشن مجلسی مانتوی رنگی مجلسی مدل مانتوی رنگ روشن مدل مانتو رنگ تیره مجلسی 2022 مانتوی طرح دار مجلسی مانتوی رنگ تیره مدل مانتو مجلسی 2022 با رنگ روشن مانتوی مجلسی کار شده 2022 مدل مانتو مجلسی گلدار 2022 مانتو جلوباز و صورتی طرح مانتوی طوسی مدل مانتو شیک مجلسی مدل مانتو صورتی روشن مانتوی بلند مجلسی طرح مانتوی مجلسی شیک مدل مانتو مجلسی سفید 202 مانتوی شیک مجلسی طرح های مانتوی مجلسی 2022 مانتوی مشکی 2022

در این مطلب طرح هایی از مانتوی مجلسی ۲۰۲۲ را به شما عزیزان معرفی کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *