دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کم محلی به مردان در زندگی و بهره مندی از نتایج مثبت آن!

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

کم محلی کردن به مردان به معنای نشان دادن غرور و تکبر نیست، بلکه شما در روابط خود با مردان باید حدودی را تعیین کنید، که به حفظ حرمیت شما کمک می کند. اما برخی از نکات در این زمینه وجود دارند که می تواند شما را به عنوان یک زن دست نیافتنی کند. در این مقاله به بررسی مهم ترین این نکات پرداخته ایم.

کم محلی کردن به مردها گاها موجب می شود، تا شما شخصیتی دست نیافتنی برای آن ها داشته باشید. البته باید توجه کنید، که گاهی اوقات غرور و بی توجهی های بی مورد موجب می شود، فرد مقابل از شما دور شود. با وجود این چه راهکارهایی برای جذاب بودن وجود دارد؟ اگر می خواهید فردی را به سمت خود بکشانید، باید سعی کنید فردی اسرارآمیز باشید، نه یک فرد مغرور که از دیگران دوری می کند. در حقیقت شما باید با سرگرم کردن خود نشان دهید، که حواستان به فرد مقابل نیست. نه اینکه در زمان هم صحبتی به او بی توجهی و بی احترامی کنید. در این مقاله به راهکارهای کم محلی کردن به مردان بیشتر اشاره می کنیم.

بی محلی کردن به همسر

راهکارهای کم محلی به مردان

اگر زوج هایی را در اطراف خود می بینید، که همسرشان برای به دست آوردن آن ها خودش را به آب و آتش زده است، بی شک آن زن توانسته به خوبی جلب توجه همسرش را نسبت به خود تقویت کند. این دسته از زنان می توانند، روح مردها را تسخیر کنند. اگر شما هم می خواهید، فرد مقابل تان اینگونه به شما علاقه داشته باشد، باید به خوبی روش ها و تکنیک های جلب توجه مردها را بدانید. اگر می خواهید بدانید راز جذابیت زنان برای مردان چیست؟ می توانید در این بخش همراه ما باشید.

کم محلی کردن به مرد

سرگرم کردن خود:

اگر در محیط اجتماعی مثل دانشگاه، جمع های دوستانه و یا محیط کار با فرد مورد نظرتان مواجه شدید، سعی کنید تا خودتان را کمی سرگرم کنید. این روش کمک می کند، شما توجه فرد مقابل را به خود جلب کنید. اگر مردی در زندگی شما است، سعی کنید انجام کارهای روزمره را به تعویق نیندازید، در واقع شما باید با دیدن این فرد نیز باید کارهای خود را به همان شکل و منوال همیشگی انجام دهید. اگر فرد مقابل با انجام این برنامه ها با شما همراه شود، می تواند یکی از نشانه های علاقه او به شما باشد.

یکی از نشانه های عشق پنهانی نسبت به شما نزدیک شدن فرد مقابل است. در محیط های اجتماعی ممکن است ان مردان به بهانه های مختلفی خواسته باشند، با شما هم صحبت شوند، در این صورت متوجه عشق پنهانی او نسبت به خودتان می شوید.

کم محلی به مردان

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اسرارآمیز بودن:

نکته مهم دیگر برای محبوب بودن، اسرارآمیزی است. شاید جالب باشد بدانید، که مردان بیشتر از زنان به ماجراجویی علاقه دارند، آن ها دوست دارند با مسائل مختلف پیش رو باشند، و آن را حل کنند. شما نیز می توانید یک مسئله برای او باشید. اگر قصدتان جلب توجه مردی است، باید سعی کنید تا شگفت انگیز و دست نیافتنی باشید. بهتر است چیزی درباره زندگی شخصی خود نگویید. بیان نکردن جزئیات زندگی موجب می شود، فرد مقابل به دنبال کنجکاوی نسبت به شما باشد.

پیام ها را با تاخیر جواب دهید:

یکی دیگر از شیوه های کم محلی کردن به مردان دیر جواب دادن به پیام ها و ایمیل ها می باشد. این موضوع می تواند فرد مقابل را تشنه نگه دارد. تجربه نشان داده است که این رفتار با مردان می تواند موجب ترغیب بیشتر آن ها نسبت به شما شود. فرقی نمی کند، فرد مقابل چه پیامی به شما داده است. چه زمانی که این پیام، یک پیام عاشقانه و پیشنهاد باشد، چه زمانی که پیام کمک باشد، شما باید کمی با تاخیر به آن پاسخ دهید. صبوری شما در این موارد می تواند بسیار تحسین برانگیز باشد.

بی محلی به آقایان

آغاز صبحت با فرد مقابل!

بی شک شروع صحبت باید از سوی فرد مقابل صورت بگیرد. مردان زمانی که به یک زن علاقه دارند، راه های زیادی برای هم صحبتی با او پیدا می کنند. اگر در موقعیتی قرار دارید، که با یکدیگر چشم در چشم می شوید، آغاز صحبت را به او بسپارید، بهتر است شما در این مواقع با لبخندی کوتاه نظر او را جلب کنید. مردان در این صورت ترغیب می شوند، تا احساسات خود را به شکل موثرتری با شما در میان بگذارند.

کم محلی کردن عواقب بدی دارد؟

کم محلی کردن به مردان نباید بیش از اندازه باشد. مثلا: زمانی که فرد مقابل با شما در حال صحبت کردن است، و شما به او توجه نمی کنید نوعی بی احترامی و غرور محسوب می شود. بنابراین شما در مدت زمان کوتاهی می توانید نسبت به او بی توجه باشید، و اگر این بی توجهی طولانی مدت شود، بسیار در روابط شما تاثیر بدی دارد. این نشانه های بی توجهی در میان مردان ممکن است، برداشت های بدتری نیز داشته باشد. زمانی که فرد مقابل از راه های مختلف برای جلب توجه شما اقدام می کند، شما باید با لبخند، تشکر یا هر اقدام دیگری به او بفهمانید که متوجه منظور او شده اید.

راه های کم محلی به مردها

تست روانشناسی میزان غرور در این زمینه می تواند موثر باشد، شما با انجام این تست می توانید، متوجه شوید که فرد مغروری هستید، یا برای خود حریم دارید. اگر با انجام این تست متوجه شدید که غرور دارید، باید بیشتر به آن توجه کنید.

نتیجه گیری:

در بسیاری از روابط غرور می تواند، باعث متلاشی شدن رابطه شود، از سویی تمرکز زیاد بر روی یک فرد نیز می تواند خارج از عرف باشد، و او را از شما دور کند. بنابراین باید چگونه با مردان رفتار کنیم؟ بهتر است در این مواقع رفتاری متعادل داشته باشید. زمانی که فرد با شما صحبت نمی کنید، شما نیز سر صحبت را باز نکنید، اما زمانی که به بهانه های مختلف سعی می کنید، خود را به شما نزدیک کنید، سعی کنید با یک لبخند از احساس غرور خود نسبت به او کم کنید. در واقع کم محلی کردن به مردان باید به عنوان یک حد و مرز برای شما باشد. هدف ما بی توجهی و نادیده گرفتن افراد نیست، بلکه قصد داریم برای خودمان حرمت و عزت نفس جمعی تعیین کنیم. چنین کارهایی می تواند یک زن را دست نیافتنی و ارزشمند کند.

بی محلی کردن به مرد

مقاله های مختلفی در این زمینه وجود دارند، که شما با مراجعه به بخش روانشناسی مجله آرگا می توانید در زمینه های مختلف روانشناسی اطلاعات کسب کنید. این مقالات متعلق به حوزه های خاصی هستند، و برای رفع نیازهای شما عزیزان جمع آوری شده اند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *