دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نشانه های عشق پنهانی و شناخت افرادی که عاشق تان هستند

  • ساناز براتی
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

شاید فکر کنید که سخت است متوجه عشق فردی دیگر نسبت به خود شوید، اما باید بدانید که با شناخت نشانه های عشق پنهانی به راحتی می توانید احساسات افراد نسبت به خود را حدس بزنید و از عشق آنها با خبر شوید.

فهمیدن این که آیا کسی عاشق شما شده یا نه کاری سخت نیست، برای این منظور فقط باید چشمانتان را به خوبی باز کنید و علائم آن را مشاهده کنید، اگر شما چندین نشانه را دیدید مطمئن باشید که فرد مورد نظر عاشق شماست و به شما علاقه دارد. در ادامه بیشتر با نشانه های عشق پنهانی آشنا می شویم.

آشنایی با نشانه های عشق پنهانی

بیشتر مردم بر این باورند که خیلی سخت می شود تشخیص داد که فردی عاشق آنها شده است، اما باید بدانید این موضوع کار سختی نیست و با کمی دقیق دیدن و توجه به زبان بدن افراد می توان حقیقت های زیادی را بدون اعتراف فرد فهمید. توجه داشته باشید که تنها یک نشانه برای پی بردن به عشق پنهانی و اینکه فردی شما را دوست دارد یا نه کافی نیست، به همین دلیل همیشه به دنبال نشانه های بیشتری باشید تا احساسات واقعی و مخفی یک فرد را متوجه شوید.

در برخی موارد اگر فردی به دیگری بسیار علاقه مند باشد و به نوعی عاشق او باشد، نمی تواند مستقیما این موضوع را انتقال دهد، حداقل تا وقتی که از حس طرف مقابل خود مطمئن شود. ضمیر ناخودآگاه فرد عاشق دائما در حال فرستادن نشانه هایی به سمت معشوق خود است که این نشانه ها علاقه او را نشان می دهد. در این مطلب می خواهیم با نشانه ای عشق پنهانی و نشانه های ضمیر ناخودآگاه افراد که به سادگی قابل فهم است و شما به کمک آنها به راحتی می توانید تشخیص دهید که فردی عاشقتان هست یا نه، آشنا شویم.

برخی از نشانه های عشق پنهانی

فاصله خصوصی

زمانیکه فردی به شخص دیگری علاقه داشته باشد و به نوعی عاشقش است، میان خود و آن شخص فاصله خصوصی کمتری را انتخاب می کند، یعنی در مقایسه با سایر افراد برای صحبت کردن با طرف مقابل خود از فاصله کمتری استفاده می کند. اگر کمی توجه داشته باشید خواهید فهمید که شخصی که به شما علاقه دارد نسبت به سایرین، در فاصله کمتری نسبت به شما قرار می گیرد.

جهت گیری زاویه بدن

یکی دیگر از نشانه های عشق پنهانی و اینکه بفهمید کسی عاشق شما هست یا نه، جهت گیری زاویه بدن فرد است، فرد عاشق جهت بدن خود را به سمت شما می کشاند حتی اگر فرد دیگری نیز در جمع شما حضور داشته باشد و در حال صحبت با شخص دیگری باشد. کلمه و اصزلاح جهت دادن به بدن خود یعنی فرد به گونه ای به سمت شما می ایستد که شانه هایش موازی شما و انگشتان پایش به سمت شما اشاره کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

علامت های عشق پنهانی

حرکت های مثبت بدنی

در زبان بدن حرکات مختلفی وجود دارند که هر یک نشان دهنده چیزی است، مثلا حرکت مالش یا خاراندن ابروها با انگشت به معنای این است که شما چیزی را دوست دارید یا نسبت به آن نظرتان مثبت است. اگر فردی در زمان هایی که شما را می بیند این حرکات را انجام دهد مطمئنا نسبت به شما نظر مثبتی دارد و به شما علاقه مند می باشد، پس به دنبال نشانه هایی دیگری در او باشد تا عشقش ثابت شود.

نشانه های عشق پنهانی در افراد مختلف

 ارتباط های متوالی

اگر فردی نسبت به شما احساسی داشته باشد و به شما علاقه مند باشد، برای کارهایی بی اهمیت و به بهانه های مختلف به سراغتان می آید و به دنبال ملاقات با شما است. مثلا سوالاتی را از شما می پرسد که خودش از آنها مطلع است، حال اگر آن فرد کمی باهوش باشد به دنبال دلایل خوبی برای ارتباط برقرار کردن با شما است، پس وقتی دیدید که فردی دائم به دنبال ارتباط برقرار کردن با شماست و این رابطه ها به مرور بیشتر می شود مطمئن باشید که او هدفی برای این ارنباط ها دارد.

 خوشحال بودن بی دلیل

لبخند زدن در زمان صحبت با شما، حتی اگر شرایط مناسبی برای لبخند زدن وجود نداشته باشد یکی دیگر از نشانه های عشق پنهانی به شما می باشد. فرد عاشق تلاش می کند در بیشتر موارد لبخندش را مخفی کند و دقیقا وقتی خود را لو می دهد که می خواهد لبخندش را پنهان کند و آثار آن را از روی صورت خود پنهان نماید.

آشنایی با علامت های عشق پنهان

لبخندهایی که خیلی دیر محو شوند

اگر فردی واقعا شما را دوست داشته باشد و عشقش خالصانه باشد، وقتی در زمان صحبت با شما لبخند می زند، این لبخند به سرعت محو نمی شود و کمی بر روی صورتش می ماند. خنده های مصنوعی و سطحی به سرعت از روی صورت محو می گردند این در حالی است که لبخند عمیق و واقعی از ته دل بوده و خیلی دیرتر از روی صورت محو می شوند. البته لبخند همیشه نشانه عشق نیست اما در بدترین حالت علاقه ی عمیق را نشان می دهد.

علامت هایی برای عشق پنهان

شادابی یا بی حوصله بودن

یکی دیگر از نشانه های جذب خیلی شاداب بودن در یک روز و برعکس در روز دیگر سرد و بی توجه بودن است. این موضوع دلیل ساده ای دارد، شخصی که به شما علاقه دارد از خود رفتارهای شادی را نشان می دهد و زمانیکه از شما پاسخی نگیرد دلسرد می شود و عقب نشینی می کند. پس زمانیکه یکی از اطرافیانتان یک روز با شما بسیار شاداب و سرحال برخورد کرد و در روز دیگر کم محلی کرد بدانید که او احساساتی نسبت به شما دارد و نشانه های منفی او به دلیل مخفی کردن کارهای مثبتش است.

نشانه های عشق پنهان

ملاقات های تصادفی زیاد

تکرار ملاقات های تصادفی از دیگر نشانه های عشق پنهانی می باشد. ملاقات های پر تکرار مطمئنا تصادفی نیست و فرد مورد نظر شما زمانبندی های خود را طوری قرار می دهد که شما را در کامن هایی که رفت و امد می کنید ببیند و بیشتر در این مکان ها قرار می گیرد تا تصادفی شما را ببیند. اگر احساس کردید که فردی را بیش از حد به صورت تصادفی ملاقات می کنید به حرکات دیگر او توجه کنید تا از علاقه او به خود مطمئن شوید.

علامت های عشق پنهانی در افراد

 رفتار خوب با دوستان شما

داشتن رفتارهای محبت آمیز و خوب با دوستان شما و اهمیت دادن به آنها از نشانه های علاقه فرد به شما می باشد، به خصوص اگر شخص مورد نظر در گذشته اهمیتی به این موضوع نمی داده است.

لغو کردن برنامه ها

 اگر شخصی به خاطر دیدن شما برنامه های خود را لغو کند نشان دهنده علاقه او به شماست، یعنی برای بودن با شما هر کاری را انجام می دهد و برای انجام کارهای مربوط به شما برنامه ها و کارهای خود را لغو و تغییر می دهد.

انواع نشانه های عشق پنهانی

زیر نظر گرفتن

 فردی که به شما علاقه دارد همیشه سعی دارد تا شما را همیشه در معرض دید خودش نگه دارد و همیشه دیدش به سمت شما است، تا از وضعیت شما در همه حال با خبر باشد و خیالش راحت شود. همچنین اگر فردی به چشمان کسی به دفعات و در مدت طولانی نگاه کند یعنی می خواهد به آن شخص اجازه عاشق شدن را بدهد.

علاقه مندی به سرگرمی های شما

از دیگر نشانه های پنهان در حرکات افراد عاشق این است که او به سرگرمی های شما علاقه دارد و دوست دارد به آنها بپیوندد. مثلا اگر او بداند که به فیلمی خاص علاقه دارید پیشنهاد تماشای آن را به شما می دهد.

همچنین می توانید برای آشنایی با نشانه های عشق واقعی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *