دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش باز کردن لایو در نرم افزار لایکی

  • حکیمه فهیمی
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

اگر از کاربران نرم افزار لایکی هستید و مایلید در این برنامه لایو بگذارید در این پست ساده ترین راه باز کردن لایو در نرم افزار لایکی آموزش داده می شود. شما می توانید از قابلیت لایو این برنامه استفاده کرده و ویدیوهای خود را به طور زنده با دیگران اشتراک گذاری کنید.

باز کردن لایو در نرم افزار لایکی کار بسیار راحتی است. شما با استفاده از قابلیت live در برنامه لایکی می توانید ویدیوهای خود را به شکل زنده با دیگران به اشتراک گذاشته و کاربرانی که سطح کمتر از ۲۰ دارند یا فالوورهایشان کمتر از هزار نفر است باید برای این کار صبر کنند.

آموزش باز کردن لایو در نرم افزار لایکی

نرم افزار لایکی Likee با اسم قبلی Like video یکی از شاخص ترین پلتفرم های تولید فیلم کوتاه در جهان می باشد که دارای فیلمبرداری با ابزارهایی خاص و جلوه های پیشرفته ویژه جهت ویرایش ویدیو می باشد. توسعه دهنده این برنامه که کمپانی BIGO Technologies در سنگاپور است هدف خود را از ساخت این پلتفرم تسهیل تولید فیلم های شگفت انگیز و ثبت لحظات بیاد ماندنی برای همگان عنوان کرده است.

برنامه لایکی در دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابلیت نصب و اجرا دارد. در صفحه پروفایل لایکی قسمتی به عنوان لایو(live) وجود دارد که در آن می توانید لایوهایی که اکنون در حال پخش هستند مشاهده کنید. به عبارت دیگر در این بخش ویدیوهایی که اکنون به طور زنده در حال ضبط و پخش می باشند قابل مشاهده بوده و با ورود به آن ها می توانید برای میزبان نظر یا کامنت هم قرار دهید.

لایو گذاشتن در لایکی بسیار ساده بوده و به راحتی قابل انجام است. می توان از قابلیت live در برنامه لایکی بهره برد و ویدیوها را به طور زنده با دیگران به اشتراک گذاشت. اگر شما نیز از کاربران لایکی باشید حتما مایلید که حتی برای یکبار هم از این قابلیت بهره بگیرید. در ادامه این مطلب باز کردن لایو در لایکی آموزش داده می شود. اما پیش از آن باید بدانید برای انجام این کار باید شرایط لازم را داشته باشید.

شرایط مورد نیاز برای استفاده از قابلیت live در لایکی

در ابتدا قابل ذکر است همه کاربران لایکی می توانند از قابلیت live بهره بگیرند ولی کاربرانی که سطح پایین تری دارند باید اندکی صبر نمایند. چرا که برای لایو گذاشتن در لایکی باید مشمول شرایط زیر باشید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

  • سن بالاتر از ۱۶ سال
  • در سطح ۲۰ قرار داشته باشید یا هزار نفر دنبال کننده داشته باشید.
  • حداقل ۵ ویدیوی اصلی کوتاه از خود ساخته و منتشر نموده باشید.

حال اگر مایلید که این شرایط را بدست آورید کافی است فعالیت خود را بیشتر کنید تا به لول یا سطح ۲۰ برسید. در ضمن با دعوت از دوستان خود از طریق پیامک، فیس بوک و دیگر شبکه های مجازی به جمع آوری امتیاز بپردازید تا بتوانید سطح خود را زودتر از حالت عادی بالا ببرید. به ازای هر دعوت موفق ۲۰۰ امتیاز به دست می آورید. سقف جمع آوری امتیازات روزانه ۲۰۰۰۰ است.

نحوه بازکردن لایو در لایکی

لایکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که برای ساخت و انتشار ویدیوی کوتاه به کار می رود. همانطور که پیشتر اشاره شد این برنامه دارای قابلیت live یا پخش زنده است و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. لایو به صورت تکی و چند نفره ثبت می شود و اگر شما هم مایلید از خودتان لایو بگذارید می توانید به دو روش این کار را انجام دهید.

روش اول:

این روش بسیار ساده بوده و برای گذاشتن لایو بعد از وارد شدن به برنامه لایکی از بالای صفحه می توانید گزینه live را انتخاب نمایید. و مطابق تصویر لایوهای کاربران را مشاهده کنید در ضمن می توانید از دکمه live صورتی رنگی که در پایین صفحه حضور دارد برای باز کردن لایو در لایکی بهره بگیرید و با کلیک روی آن وارد صفحه لایو شوید.

روش دوم: برای استفاده از این روش به مسیر پروفایل< مطالب من (my post)< علامت پست جدید (نماد دوربین)< live بروید. به عبارت دیگر پس از وارد شدن به برنامه لایکی در نوار پایین صفحه روی آیکون دوربین فیلمبرداری کلیک نموده سپس در پایین صفحه با مشاهده گزینه های live ,photo,video روی گزینه live کلیک کنید. بعد در بالای صفحه یک تیتر برای لایو نوشته و همچنین یک کاور نیز می توانید انتخاب کنید. سپس نوع لایو را انتخاب نموده و روی go live کلیک کنید تا لایو شما شروع شود.

در ادامه قابل ذکر است وقی با یکی از این دو روش وارد صفحه لایو در برنامه لایکی می شوید با گزینه های انواع live روبرو می شوید که شامل موارد زیر می باشد.

  • solo یا تنهایی: این گزینه امکان لایو تک نفره را فراهم می آورد.
  • multi-guest یا چندنفره: برای ایجاد لایوهای چند نفره
  • Audio Room یا اتاق صوتی: امکان لایو صوتی و نه تصویری فراهم می شود.
  • game یا بازی: از این طریق می توانید به طور زنده از بازی تان را برای دیگران ویدیو بگیرید. یا در لایو یک بازی برقرار کرده و دیگران را در آن شرکت دهید.
  • match یا مطابقت: امکان اتصال به یک شریک تصادفی فراهم شده و می توان لایو را ادامه داد. به عبارتی برای لایو شما شریک تصادفی پیدا می کند.
  • beauty یا زیبایی: توسط این گزینه می توان تغییرات دلخواه را روی ظاهر خود اعمال کرد از جمله استفاده از انواع فیلترها، لاغر کردن صورت، سایز بینی، بزرگی چشم، میزان سفیدی پوست و …

چند نکته:

  • با کلیک روی گزینه dont recommend my live to facebook friends (لایو من را به دوستان فیسبوک نشان نده) لایو شما برای این گروه اعلام نمی شود و نمایش نیز داده نمی شود.
  • با اعمال تصویر و عنوانی زیبا برای لایو از بالای صفحه در نرم افزار لایکی می توانید مخاطبان را بیشتر مجذوب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *