دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب حباب چیست؟

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

اگر به دنبال معنای دقیقی برای تعبیر خواب های خود می باشید می بایست جزئیاتی از آن ها را به یاد داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید تعابیر درستی پیدا کنید.

برخی از خواب هایی که می بینید دارای تعابیر بسیار خوبی هستند و شما می توانید آن ها را به فال نیک بگیرید. در ادامه تعبیر خواب حباب که دارای معنای خوبی می باشد را برایتان بیان خواهیم کرد.

معنای رویای حباب

تعبیر خواب حباب

دیدن حباب در خواب می تواند نشانه شادی و نشاط و سرگرمی باشد. این خواب نشان دهنده آرزو ها و اهداف و رویا های فردی است و هر فردی که این خواب را ببیند به این معنا است که آرزو ها و اهداف بسیار بزرگی را در سر دارد. بهتر است بدانید که این خواب را تنها چند معبر معنا کرده و برای آن جزئیات بسیار زیادی را در نظر نگرفته اند.

منوچهر مطیعی

  • اولین تعبیری که این معبر برای شما در نظر دارد درباره دیدن حباب آب و صابون می باشد. وی معتقد است که دیدن این نوع حباب نشانه پوچی و فساد و تباهی است.
  • آراستن چراغ خانه با حباب های شیشه ای و یا دیدن آباژور در خواب نشانه ای از این می باشد که خلاف و کار گناهی را انجام داده اید که سعی می کنید آن را از چشم دیگران مخفی کنید ولی طولی نمی کشد که رسوا خواهید شد.
  • شیشه ای بودن حباب نشانه خوبی نیست و به زودی بابت کار هایی که کرده اید رسوا و بد نام خواهید شد.
  • حباب شیشه ای و مات بیان می کند که گناهان شما پوشیده می ماند و تنها خودتان از ان ها با خبر خواهید شد ولی مردم دیگر به شما اعتماد و اطمینان کافی نخواهند داشت.

لوک اویتنهاو

این معبر غربی تنها یک معنا برای این خواب در نظر گرفته است. وی بیان می کند که تعبیر خواب حباب هایی که با صابون تهیه می شوند به معنای خوشبختی کوتاه است و بهتر است از زمان هایی که دارید نهایت استفاده را ببرید و خوب زندگی کنید شاید دیگر این فرصت ها برایتان ایجاد نشود.

رویای حباب

کتاب سرزمین رویا ها

این کتاب از مهم ترین و مناسب ترین کتاب های تعبیر رویا می باشد که می توانید از آن برای تعبیر کردن درست و دقیق خواب هایتان استفاده کنید. این کتاب تمامی خواب ها را با جزئیات مورد بررسی قرار داده است و تعابیر دقیقی برای آن ها دارد و درباره معنای این خواب نیز چهار تعبیر مختلف دارد که همه ان ها را با زبانی ساده و روان برایتان بیان می کنیم.

  •  آرون گروپس
  • دیدن حباب به صورت کلی نشان دهنده خطر می باشد. بهتر است در رفتار های خود محتاط باشید تا بتوانید از این خطری که شما را تهدید می کند جان سالم به در ببرید.
  • اگر شما خوابی دیدید که در آن حباب ها درون وان حمام بود نشانه ای از فرد حامی و پشتیبان دارد. بهتر است بیش تر به اطرافتان دقت کنید تا بتوانید این فرد را بشناسید.
  • یکی دیگر از خواب هایی که در این کتاب تعبیر شده است حباب هایی می باشد که در اثر جوشیدن آب ایجاد می شود. اگر فردی چنین خوابی ببیند بدین معنا می باشد که احترام و مقام او در نزد دیگران افزایش می یابد و می تواند با اعتماد به نفس بیش تری در میان مردم راه برود.
  • درست کردن حباب در خواب خوب نیست و می تواند نشانه ای از خرج های اضافی شما باشد که با این کار باعث از دست دادن همراهتان خواهید شد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *