دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب شام بر اساس نظرات مختلف

  • شقایق ایران دوست
  • ۸ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

دراین مطلب شما را با تعبیر رویای شام آشنا می کنیم و مهم ترین تعابیری که این خواب دارد را از دیدگاه معبر شرقی و معبر اسلامی بیان خواهیم کرد. برای پیدا کردن معنای رویای خود بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خواب دیدن یکی از بزرگ ترین نعمت هایی می باشد که خداوند به انسان عطا کرده است. خواب ارزش بسیار زیادی دارد که از آن در قران نیز یاد شده است و شما می توانید با گشتن به دنبال کلمه حلم، احلام، منام و رویا آن را شناسایی کنید. در واقع بسیاری از افراد اعتقاد دارند که خواب می تواند همانند مرگ باشد زیرا در هر دو روح از بدن جدا می شود و به آسمان می رود. چون روح محدود به زمان و مکان خاصی نمی باشد بنابراین زمانی که خواب هستید می تواند به آینده یا گذشته برود و بیش تر خواب هایی که می بینید بر همین اساس می باشد بنابراین سعی کنید آن ها را جدی گرفته و به دنبال معنی آن ها بگردید. در ادامه تعبیر خواب شام را برایتان بیان می کنیم.

تعبیر خواب شام

تعبیر خواب شام

تعبیر خواب غذا پختن، تعبیر خواب مهمانی و تعبیر خواب میوه به را در مطالب قبلی برایتان بیان کردیم و در ادامه تعبیر خواب شام را از دیدگاه دو معبر غربی و اسلامی و همچنین یک کتاب تعبیر خواب برایتان بیان خواهیم کرد و شما می توانید هر آنچه را که در خواب دیده اید را به راحتی معنا کنید.

آنلی بیتون

این معبر غربی بیش تر خواب هایی را که تعبیر کرده است به واقعیت نزدیک بودند و برای بیش تر افراد اتفاق هایی مشابه با تعبیر خواب برایشان افتاده است. تعابیر آنلی بیتون عبارت اند از :

  • صرف شام به تنهایی نشانه بدی نیست. این خواب به شما نشان می دهد که مشکلات و مسائل زندگی شما به قدری زیاد است که باید دائما به فکر تهیه مایحتاج خانه خود باشید. اگر مشکل مالی دارید ممکن است این مدل خواب ها را زیاد ببینید.
  • این خواب می تواند نشانه شکست و جدایی باشد. اگر دختری در خواب خود ببیند که در حال صرف غذا در اتاق نامزدش است تعبیر خوابش شکست عاطفی و جدایی است.
  • اگر شما آدم مهمان نوازی هستید و از معاشرت با افراد لذت می برید ممکن است خوابی ببینید که در آن دیگران را به غذا خوردن دعوت کرده اید و این خواب از حس و حال درونی شما نشات می گیرد و تعبیر بدی ندارد.

تعبیر آنلی بیتون درباره میز غذا در خواب

منوچهر مطیعی

این معبر خواب هایی که مربوط به شام خوردن می باشد را تعبیر کرده است و تقریبا تعابیرش با واقیت های زندگی برابری می کند. غذا از دیدگاه این معبر بسیار خوب است ولی بر اساس طعم و مزه ای که دارد می تواند معنا های مختلفی هم داشته باشد. در واقع بیش تر معبران بر این باور اند غذایی که به عنوان شام در خواب صرف می شود بر اساس مزه ای که دارد می تواند تعبیر مثبت و منفی داشته باشد. تعبیر خواب شام از دیدگاه این معبر عبارت است از :

  •  آرون گروپس
  • دیدن غذای بد رنگ و متعفن بیماری است و بعد از دیدن این خواب ممکن است شما یا یکی از اعضای خانواده تان دچار بیماری شوید.
  • اگر غذای خوش رنگ و لعابی ببینید بدین معنا می باشد که سلامتی و شادی بار دیگر در خانه شما طنین انداز می شود و زندگی بر وفق مراد شما خواهد شد.

شام در خواب

کتاب سرزمین رویا ها

یکی از کتاب هایی که می توانید به عنوان رفرنس برای خواب های خود در نظر بگیرید کتاب سرزمین رویا ها می باشد. این کتاب برای خواب هایی که می بینید چندین معنا در نظر دارد و شما می توانید با به یاد داشتن جزئیات خوابی که دیده اید معنای بسیار دقیقی از خواب خود پیدا کنید. در ادامه چند تعبیر از این خواب را از دیدگاه مولف این کتاب بیان خواهیم کرد.

  • شام خوردن در خواب خوب نیست و اگر چنین خوابی دیده اید باید بیش تر مراقب خود باشید زیرا به دردسر بزرگی خواهید افتاد.
  • اگر در خواب دیده اید که با دیگران و دوستان خود در حال شام خوردن هستید بدین معنا می باشد که شما در کار هایتان موفق خواهید شد و افرادی که مخالف شما هستند نمی توانند کاری از پیش ببرند و در رقابت با شما پیروز نخواهند شد.
  • شام خوردن با اعضای خانواده نشان دهنده هیجانات شما می باشد بنابراین اگر این خواب را مشاهده کردید باید سعی کنید بیش تر بر هیجان هایی که دارید مسلط شوید در غیر این صورت ممکن است اتفاقات بدی برای شما ایجاد شود و یا اختلافی بین شما و خانواده تان رخ بدهد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *