دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

طراحی ناخن برای پوست روشن با رنگ لاک های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

دیزاین ناخن یکی از جذاب ترین کارها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ناخن هایی خوش فرم و زیبا داشته باشید بهتر است علاوه بر انتخاب دیزاین ناخن شیک و بی نظیر به هماهنگی طرح و رنگ لاک با رنگ پوست تان توجه داشته باشید. طراحی ناخن برای پوست روشن و پوست تیره با یکدیگر متفاوت می باشد و بهتر است شما در این زمینه دقت لازم را داشته باشید تا جذابیت طرح ناخن هایتان تکمیل شود.

نکاتی برای طراحی ناخن برای پوست روشن

افراد با رنگ پوست روشن نسبت به افرادی که دارای رنگ پوست سبزه و تیره می باشند انتخاب های بیشتری را برای انتخاب رنگ لاک خود دارند و اگر رنگ و طرح لاک ناخن برای پوست روشن بدرستی انتخاب شود جذابیت ظاهری ناخن ها تکمیل می شود.

طراحی ناخن برای پوست روشن

انواع رنگ لاک برای پوست روشن

امروزه لاک ها در انواع رنگ های متنوع تیره و روشن و خنثی موجود می باشند و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و رنگ لباس ها و … از بین آن ها رنگی مناسب را انتخاب کنید. انواع رنگ لاک مناسب برای خانم ها با پوست روشن عبارتند از :

طراحی ناخن برای پوست روشن

۱.لاک براق

این نوع لاک ها جذابیت بی نظیری را به دیزاین ناخن ها می بخشند و از آن ها می توان به تنهایی استفاده کرد همچنین می توان از این نوع لاک در کنار سایر رنگ های لاک استفاده نمود.

دیزاین ناخن برای پوست روشن طراحی شیک ناخن برای پوست روشن لاک براق

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل های طراحی ناخن برای پوست روشن

۲. لاک صورتی

رنگ صورتی از انواع رنگ های پرطرفدار و محبوب می باشد علاوه بر این صورتی دارای طیف های مختلف تیره و روشن است که هر یک از این طیف ها می توانند برای افراد با رنگ پوست روشن انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

دیزاین ناخن مخصوص پوست روشن مدل طرح ناخن برای پوست روشن

طراحی ناخن با لاک صورتی

لاک صورتی برای پوست روشن

۳. لاک فیلی یا کرمی

لاک کرمی از انواع رنگ های خنثی می باشد که برای پوست روشن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

طراحی ناخن برای پوست روشن زنانه و دخترانه   رنگ لاک روشن مخصوص پوست روشن لاک فیلی برای پوست روشن

۴. لاک طوسی 

رنگ طوسی از انواع رنگ های خنثی و متفاوت می باشد و شما می توانید به کمک این رنگ لاک ، جذابیت بی نظیری را به فرم ناخن های خود ببخشید.

دیزاین ناخن برای پوست روشن طراحی ناخن مجلسی برای پوست روشن دیزاین ناخن طوسی برای پوست روشن طراحی ناخن پوست روشن برای دو رنگ لاک لاک طوسی برای پوست روشن

۵. لاک یاسی و بنفش

یاسی از تناژهای رنگ بنفش می باشد که برای افراد با رنگ پوست روشن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

طراحی ناخن برای پوست روشن با رنگ یاسی طراحی ناخن برای پوست روشن با لاک بنفش طرح لاک ناخن برای پوست روشن رنگ بنفش برای طراحی ناخن پوست روشن

۶. لاک قرمز

این رنگ لاک برای پوست های روشن انتخابی بی نظیر می باشد و اگر ناخن شما کوتاه می باشد بهتر است از رنگ قرمز لاک برای طراحی ناخن هایتان استفاده نمایید. قرمز دارای تناژهای مختلفی می باشد و اگر شما تمایل دارید سفیدی پوست تان بیشتر نمایان شود بهتر است از طیف های تیره آن برای دیزاین ناخن ها استفاده نمایید.

طراحی ناخن آمبره دیزاین ناخن با رنگ لاک قرمز طراحی ناخن با رنگ قرمز برای پوست روشن

۷. لاک نارنجی

اگر رنگ پوست شما روشن می باشد نباید در انتخاب رنگ لاک نارنجی تردید داشته باشید زیرا این رنگ یکی از مناسب ترین رنگ های لاک برای پوست روشن می باشد همچنین رنگ لاک نارنجی مات باعث می شود تا سفیدی دست تان شما بیشتر و جذاب تر به نظر برسد.

دیزاین شیک ناخن با لاک نارنجی دیزاین ناخن برای پوست روشن طراحی ناخن با لاک نارنجی

۸. لاک سرمه ای رنگ

اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که به رنگ های تیره لاک علاقه مند هستید رنگ سرمه ای می تواند انتخابی مناسب و شیک برایتان باشد همچنین این رنگ به پوست روشن جذابیت بی نظیری را می بخشد. لاک سرمه ای دارای طیف های مات و براق می باشد که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

دیزاین ناخن با رنگ سرمه ای طراحی ناخن برای پوست روشن و سفید لاک سرمه ای برای پوست روشن

۹. لاک سبز تیره

سبز تیره از انواع رنگ های تیره و گرم می باشد که می تواند خیره کننده باشد زیرا تضادی محسوس را با رنگ پوست روشن ایجاد می کند.

طراحی زیبا ناخن با رنگ سبز تیره برای پوست روشن دیزاین ناخن با رنگ سبز تیره طراحی ناخن با رنگ سبز تیره برای پوست روشن

طراحی ناخن زیبا و فانتزی برای پوست روشن

۱۰. رنگ ارغوانی یا سرخابی

این رنگ باعث می شود تا طرح ناخن ها شما جذاب تر به نظر برسد همچنین رنگ سرخابی یا ارغوانی دارای طیف های تیره و روشن می باشد که طیف تیره تر آن برای افراد با پوست روشن انتخابی مناسب می باشد.

طراحی شیک ناخن برای پوست روشن دیزاین ناخن زرد و سرخابی برای پوست روشن طراحی ناخن با لاک سرخابی مخصوص پوست روشن

۱۱. لاک سفید

لاک سفید در کنار هر رنگ پوستی قرار بگیرد جذاب و متفاوت می باشد و این رنگ لاک روی پوست روشن جلوه ای متفاوت پیدا می کند و علاوه بر این رنگ پوست روشن و سفید را تقویت می کند و شما می توانید از طرح هایی ساده برای دیزاین ناخن با لاک سفید استفاده نمایید تا زیبایی رنگ لاک تان چند برابر شود.

طراحی ناخن مخصوص پوست روشن طراحی زیبا ناخن برای پوست روشن طراحی ناخن با لاک سفید

دیزاین ناخن زیبا با رنگ سفید

۱۲. لاک جگری

لاک جگری با تیره کردن ناخن ها باعث می شود تا سفیدی پوست زیباتر به نظر برسد. افراد با رنگ پوست معمولی نیز می توانند از این رنگ لاک برای دیزاین ناخن هایشان استفاده نمایند ولی استفاده از این رنگ برای پوست روشن معجزه می کند.

طراحی ناخن برای پوست روشن با رنگ جگری طراحی ناخن شیک با رنگ جگری لاک جگری برای پوست روشن

۱۳. لاک آبی نفتی

رنگ آبی از انواع رنگ هایی است که دارای طیف های مختلف می باشد . طیف آبی نفتی برای دیزاین ناخن های افراد با پوست روشن می تواند انتخابی مناسب و ایده آل باشد.

رنگ آبی نفتی برای پوست روشن مدل دیزاین ناخن برای پوست روشن دیزاین ناخن شیک

۱۴. لاک شکلاتی روشن

اگر پوستی روشن و سفید دارید و به دنبال رنگی خاص برای دیزاین ناخن هایتان می باشید بهتر است لاک شکلاتی روشن را انتخاب کنید این رنگ لاک برای حضور در مهمانی ها و مجالس انتخابی مناسب می باشد.

رنگ لاک شکلاتی روشن

طراحی ناخن با رنگ شکلاتی روشن مخصوص پوست سفید

۱۵. لاک فیروزه ای

یکی از بهترین رنگ لاک ها برای پوست روشن لاک فیروزه ای می باشد و این رنگ باعث می شود تا جذابیت پوست شما چند برابر شود.

طراحی ناخن مخصوص پوست روشن طراحی ناخن برای پوست روشن با رنگ فیروزه ای

طراحی ناخن فیروزه ای

۱۶. لاک لیمویی پاستیلی

لاک ناخن با پایه رنگ زرد برای افراد با پوست روشن انتخابی مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید از دو رنگ لاک برای دیزاین ناخن هایتان استفاده نمایید بهتر است لاک لیمویی را با رنگ لاک طلایی ترکیب نمایید زیرا این دو رنگ باعث می شوند تا پوست شما حالتی طبیعی داشته باشید.

دیزاین شیک ناخن   طراحی ناخن با لاک لیمویی شیک طراحی ناخن با رنگ لیمویی برای پوست روشن

۱۷. لاک مسی

در این رنگ درخششی خاص از رنگ نارنجی و طلایی وجود دارد از این رو برای پوست های سفید و روشن انتخابی مناسب می باشد علاوه بر این شما می توانید لاک مسی را به راحتی با رنگ سایر لباس هایتان ست نمایید.

طراحی زیبا ناخن با لاک مسی مدل طرح لاک ناخن برای پوست روشن طراحی ناخن با لاک مسی برای پوست روشن

۱۸. لاک مشکی

لاک مشکی از انواع رنگ های پرطرفدار و محبوب برای خانم های مشکل پسند می باشد و اگر شما تمایل دارید ناخن هایتان دیزاینی رسمی و متفاوت داشته باشند بهتر است از این رنگ استفاده نمایید.

 دیزاین ناخن مشکی و سفید برای پوست روشن دیزاین شیک ناخن برای پوست روشن طراحی ناخن مشکی دیزاین ناخن برای پوست روشن و سفید طراحی ناخن مجلسی برای پوست روشنطراحی ناخن با لاک مشکی برای پوست روشن

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع مدل های طراحی ناخن برای پوست روشن جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت را برای ناخن های خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *