دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب صخره از دیدگاه معبران با تعابیر جالب

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

همه خواب هایی که می بینید تعبیر دارد ولی در صورتی تعبیر می شود که آن را در زمان درستی دیده باشید. اگر به موضوعی فکر کنید و آن را در خواب ببینید خواب شما تعبیر نخواهد شد ولی اگر خلاف این باشد می توانید معنای خواب خود را پیدا کنید.

ممکن است کارهای بسیار زیادی ببینید ولی یادتان باشد که همه آن ها تعبیر نمی شوند زیرا ممکن است آن ها را در زمان های نامناسب دیده باشید. در ادامه تعبیر خواب صخره را از دیدگاه چندین معبر برایتان بیان می کنیم.

تعبیر خواب صخره

تعبیر خواب صخره خوب است با بد؟

از دیدگاه روانشناسی دیدن صخره در خواب به معنی این است که به درک بالایی از مسائل رسیده‌اید و در نقطه عطف زندگی خود قرار دارید بهتر است به آسانی از این نقطه عبور نکنید.

خالد بن محد العنبری

این معبر یک تعبیر خوب و یک تعبیر بد برای این خواب در نظر دارد که این تعابیر عبارتند از :

  • اگر فردی در خواب خود صخره ببیند به معنی این است که زنی بردبار و صبور نصیبش می شود و باعث طولانی شدن عمر او خواهد شد.
  • معنی دیگری که این معبر برای این خواب در نظر گرفته است نشانه از افراد جاهل و سنگ دل می باشد و به شما هشدار می دهد که از این افراد دوری کنید.

آنلی بیتون

آنلی بیتون یکی از معبران غربی می باشد و برای این خواب تعابیری نیز در نظر دارد.

  • اولین تعبیر وی از این خواب به معنای ناراحتی و غصه می باشد که وارد زندگی شما می شود و این ناراحتی ها ممکن است بین شما و همسرتان اختلافات بسیاری ایجاد کند.
  • تفسیر دیگر آنلی بیتون برای بالا رفتن از صخره می باشد و اگر فردی این خواب را ببیند بدان معناست که در حال تلاش برای گریز از ناامیدی های زندگی می باشد و اگر نا امید نشود قطعا پیروز خواهد شد.

دیدن صخره در رویا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مولف

تعبیر خواب صخره نشانه هایی از موانع بسیار بزرگ در زندگی می باشد. این معبر بیان کرده است که اگر فردی در خواب خود استخر بالا برود و به نقطه بالای آن دست یابد یعنی با تلاش هایی که می کند از مشکلات زندگی رها می شود و به سعادت می رسد.

افتادن از صخره

برخی از افراد اگر در خواب ببیند که از بالای صخره افتاده اند. این خواب را معبران بسیاری با معنای مختلفی بیان کردند بنابراین چکیده ای از تعابیر و آن ها را برایتان بیان می کنیم.

  • گذراندن زمان سخت در زندگی می‌تواند یکی از معنی های افتادن صخره باشد و نشان می دهد که در برهه بدی از زندگی خود به سر می برید.
  • تعبیر دیگر افتادن از صخره ترسیدن است و نشان می دهد که شما از آنچه که پیش رویتان است هراس دارید و دوست ندارید گذر زمان را احساس کنید.

تعبیر صخره در خواب از دیدگاه مولف

خواب هایی که در هنگام عصر می بینید همیشه دارای تعبیر نیستند چرا که بیشتر آن ها برگرفته از افکار روزمره است و بهتر است تعبیری برای آن ها جستجو نکنید. اما خواب هایی که قبل از اذان صبح مشاهده می کنید حتما تعبیر می شوند و شما امکان یافتن تعابیر آن ها را دارید.

در مطالب پیشین تعبیر خواب پله و تعبیر خواب آسمان را بیان کردیم و شما می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده این تعبیر خواب ها را مشاهده کرده و معنای دقیق این خواب ها را پیدا کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *