دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های کابینت آشپزخانه مدرن و شیک برای انواع سلیقه ها

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

کابینت های آشپزخانه یکی از کاربردی ترین وسایل و تجهیزات در درون آشپزخانه هستند. برخی از افراد تمایل دارند برای آشپزخانه مدرن خود کابینت های مدرنی را طراح کنند که در ادامه این مطلب انواع مدل های کابینت آشپزخانه مدرن را معرفی خواهیم کرد.

انجام دادن کارهای روزمره در درون آشپز خانه برای هر کدبانویی می تواند امری تکراری باشد بنابراین بهتر است که شما با ایجاد دکوراسیونی متفاوت در درون فضای آشپزخانه محیط آشپزخانه را به فضایی با انرژی زیاد تبدیل کنید. یکی از مهم ترین وسایل و تجهیزاتی که در درون آشپز خانه کابینتها هستند که شما می توانید با انتخاب مدل کابینت آشپزخانه مدرن دکوراسیون مدرنی را در درون آشپز خانه بوجود آورید.

قلب تپنده موجود در هر خانه ای آشپز خانه است و می توان گفت اصلی ترین اجزا در درون آشپز خانه مدل کابینت ها هستند و بهتر است شما به دنبال طرح های کاربردی و زیبا کابینت ها باشید تا بتوانید دکوراسیون داخلی مدرن و متفاوتی را در درون آشپز خانه خود بوجود آورید.

مدل کابینت آشپزخانه

تصاویر انواع مدل های کابینت آشپزخانه مدرن با جدیدترین طرح ها

مدل کابینت های گلاس (براق) و کابینت ها با روکش چوبی و کابینت ام دی اف و کابینت های استیل می توانند انتخاب خوبی برای یک آشپزخانه مدرن باشند. در این بخش ما قصد داریم تا شما را با انواع مدل کابینت اشپزخانه مدرن آشنا سازیم که این مدل ها می توانند ایده مناسبی برای انتخاب شما عزیزان باشند.

مدل کابینت براق و رنگی برای آشپزخانه مدل های کابینت رنگی

طراحی کابینت مدرن برای آشپز خانه های کوچک

آشپزخانه های کوچک یکی از بزرگترین دغدغه ها برای خانم های خانه دار هستند و شما می توانید با طراحی کابینت ها با فضای ذخیره سازی زیاد از فضای کوچک آشپزخانه خود نهایت استفاده را ببرید. کابینت ها با رنگ روشن و سفید می توانند برای آشپزخانه های کوچک بهترین ایده باشند زیرا این رنگ های روشن باعث می شوند تا فضای آشپزخانه شما بزرگ تر به نظر برسد.

مدل کابینت با رنگ روشن مدل کابینت سفید برای آشپزخانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

همچنین کابینت های براق نیز به اشپزخانه های کوچک عمق می بخشند. نمونه هایی از مدل کابینت مدرن برای اشپزخانه های کوچک را در ادامه این مطلب ملاحظه می کنید که امیدواریم این طرح های زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

کابینت مدرن برای آشپزخانه های کوچک کابینت آشپزخانه مدرن جدیدترین مدل های کابینت مدل کابینت دو رنگ مدل کابینت براق مدل کابینت آشپزخانه مدرن modern kitchen cabinets (23)مدل کابینت مدرن برای آشپزخانه های کوچک

کابینتهای آشپزخانه مدرن با طرح های متنوع

کابینت های براق با سطوح صیقلی شده می توانند دکوراسیونی مدرن را در فضای آشپزخانه شما بوجود آورند این مدل کابینت ها در انواع رنگ های مختلف طراحی می شوند و برای اینکه همیشه سطحی براق و شفاف داشته باشند باید به روش صحیحی تمیز شوند.

مدل کابینت گلاس مدل کابینت آشپزخانه مدرن با طراحی بی نظیر مدل های کابینت آشپزخانه براق
اگر شما می خواهید از کابینت هایی استفاده کنید که به فضای اشپزخانه مدرن شما گرما ببخشند کابینت ها با روکش چوبی و ام دی اف می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. کابینت های با روکش چوبی فضایی طبیعی را در درون اشپزخانه بوجود می آورند و شما می توانید با قرار دادن گلدان ها طبیعی زیبا بر روی این کابینت ها دکوراسیونی خاص را در فضای اشپزخانه خود بوجود آورید.

مدل کابینت ام دی اف مدل کابینت با روکش چوبی مدل های زیبا کابینت آشپزخانه
کابینت های استیل بسیار مدرن و شیک هستند و اگر در اشپزخانه شما از این طرح های کابینت استفاده شده باشد بی شک فضایی مدرن در درون اشپزخانه تان شکل می گیرد و علاوه بر این کابینت های استیل از انواع عناصر جذاب و ماندگار در فضای اشپزخانه محسوب می شوند.

کابینت استیل مدل کابینت استیل شیک و زیبا
کابینت اشپزخانه مدرن را می توانید از انواع طرح های کابینت رنگی و سیاه و سفید انتخاب نمایید که انتخاب رنگ برای کابینت به سلیقه شخصی شما و دکوراسیون اشپزخانه تان بستگی دارد.

کابینت گلاس

کابینت سیاه سفید مدل های کابینت چوبی زیباترین مدل های کابینت آشپزخانه مدل های زیبا کابینت آشپزخانه مدل کابینت سفید برای آشپزخانه مدل های کابینت استیل کابینت های زیبا و مدرن برای آشپزخانه

مدلهای جدید کابینتهای آشپزخانه مدرن

در طراحی کابینتهای مدرن اغلب از مواد صنعتی و جدید همچون آهن، پلاستیک، بتن و شیشه استفاده می شود، شیشه های مات و نیمه شفاف و کابینتهایی با روکش براق از انواع کابینتهای مدرن جدید و پرطرفدار به شمار می روند؛ انواع کابینتهای مدرن شامل کابینتهای هایگلاس مدرن، کابینتهای MDF مدرن، کابینتهای بدون دستگیره، کابینتهای ساده چوبی، کابینتهای ممبران مدرن، کابینتهای پلی گلس و پلی وود مدرن و کابینتهای فلزی می باشند. در ادامه تصاویر متنوع دیگری از کابینتهای مدرن با طراحی شیک و زیبا را ملاحظه می کنید.

کابینت آشپز خانه مدرن

کابینتهای هایگلاس از زیباترین و جذاب ترین کابینتهای مدرن می باشند که درخشندگی و بازتاب نور ویژگی بارز آنها می باشد، حال در صورتی که علاقمند به فضایی آشپزخانه ای با جلوه بصری زیادی می باشید، این مدل کابینتها پیشنهاد جذابی برای این منظور هستند؛ در واقع این کابینتها از ام دی اف خام با روکش پلکسی گلس (نوعی روکش پلاستیکی شیشه مانند) ساخته شده اند، این روکش تاثیر زیادی در بازتاب نور در آشپزخانه دارد و موجب می شود تا تمام نور دریافتی مجدداً به محیط بازگردانده شود، بنابراین این نوع کابینتها به خصوص رنگ روشن آنها در آشپزخانه های کوچک و یا آشپزخانه های بزرگ بدون پنجره انتخاب مناسبی می باشند.

البته توجه داشته باشید که این کابینتها در برابر نفوذ آب و خط و خش مقاومت کمی دارند، از این رو اگرچه زیبایی آنها منحصر به فرد است، اما نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری دارند، در اینجا می توانید از انواع دیگر کابینتهای مدرن جدید و زیبا دیدن کنید.

انواع کابینت آشپز خانه مدرن کابینت آشپز خانه لوکس و مدرن مدل کابینت آشپز خانه مدرن کابینتهای آشپزخانه مدرن کابینت آشپز خانه مدرن شیک کابینت آشپزخانه مدرن لوکس کابینت اشپزخانه مدرن گلاس کابینت اشپزخانه مدرن و لوکس کابینت آشپزخانه مدرن هایگلاس کابینت اشپزخانه مدرن و جدید کابینت اشپزخانه مدرن و شیک مدل کابینت اشپزخانه مدرن کابینت اشپزخانه مدرن مدل کابینت آشپزخانه مدرن

زیباترین و شیک ترین طرح های کابینت اشپزخانه مدرن برای اشپزخانه های کوچک و بزرگ را در این مطلب ملاحظه کردید که هر کدام از این طرح های جذاب می توانند برای انتخاب شما بهترین ایده باشند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع نمونه های کابینت آشپزخانه به بخش مدل کابینت مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *