دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۳۰ عکس جالب راکون های مختلف و بامزه

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، مجموعه ای جدید و جذاب از انواع عکس راکون های مختلف و بامزه را برای شما علاقمندان به این حیوان تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم این تصاویر مورد پسندتان قرار بگیرد.

راکون ها یکی دیگر از حیوانات بامزه و باحال هستند که اکثر آنها را در جنوب کانادا و پاناما می توان دید. آنها جزء گروه پستانداران و بزرگترین عضو خانواده خرسکیان هستند. این حیوانات پوزه ای نوک تیز و چنگال هایی برنده و قوی دارند که از آنها برای پیدا کردن خوراکی استفاده می نمایند. آنها معمولا به رنگ خاکستری هستند و اغلب نیز خطوط زرد و قهوه ای دارند. از این رو در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و جالب از انواع عکس راکون های مختلف و بامزه را برای شما دوستان گرامی تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مجموعه ای دوست داشتنی و بامزه از انواع عکس راکون

زندگی اصلی این جانوار در جنگل های برگ ریز و جنگل های پهن برگ و مخلوطی می باشد، ولی به دلیل انطباق پذیری بالایی که دارند سبب شده در شهر ها،  منطق کوهستانی تالاب های ساحلی و … زندگی کنند. این جانور در شب به شکار قورباغه ها، صدف ها و ماهی ها می روند و تاحدودی طعمه های خود را در آب های گل آلود پیدا می کنند. همچنین از دیگر تغذیه آنها می توان به فندق، پسته، گردو، غلات، ذرت، میوه و … اشاره کرد. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، مجموعه ای جدید و زیبا از انواع عکس راکون های مختلف را تهیه و ارائه نموده ایم.

عکس بسیار بامزه و دوست داشتنی از دو راکون

  •  آرون گروپس

انواع جالب تصاویر راکون

بارداری راکون: دوره بارداری این جانور ۶۵ روز است و حدود ۲ تا ۵ بچه به دنیا می آورند.

راکون ها از میانه‌ های سده بیستم در بخش‌ هایی از کشور ژاپن، قفقاز، اروپا و منطقه های شمال ایران مانند آستارا، تالش، مغان و پایگاه شکاری امیدیه در جنوب کشور نیز دیده شده اند و مانند اغلب جانوران غیربومی به محیط زیست خسارت می زنند.

جالب است بدانید، برخی از این حیوانات غذا های خود را پیش از خوردن می شویند، اگر گاهی اوقات به آب دسترسی نداشته باشند و نتوانند غذای خود را بشورند، آن را نمی خورند. البته بعضی از راکون ها غذایشان را بدون اینکه بشورند می خورند.

تصاویر باحال و جذاب راکون

تصویر زیبا از راکون و بچه هایش

عکس بامزه از سه بچه راکون

عکس راکون در چاه فاضلاب

تصویر راکون بامزه و باحال

عکس راکون های مختلف بامزه

امروزه در شبکه های اجتماعی تصاویر مختلف و جدیدی با موضوعات گوناگونی موجود هستند که هر کدام با توجه به سلیقه و علاقه فرد انتخاب می شود. یکی از پرطرفدار ترین و پر استفاده ترین عکس در شبکه های اجتماعی، تصاویر حیوانات مختلف می باشد. در مطالب قبلی عکس کانگورو و بچه هایش، عکس اسب آبی، عکس مرغابی، عکس پاندا و … را به اشتراک گذاشته ایم. حال در این مطلب، گلچینی زیبا و باحال از انواع عکس راکون های مختلف را جمع آوری نموده ایم.

انواع تصویر زیبا از راکون

تصویر زیبا از راکون بالای درخت

عکس راکون های زیبا و مختلف

انواع جذاب تصاویر راکونعکس چهره باحال راکون

انواع عکس های حیوان راکون

تصویر راکون در حال غذا خوردن

انواع جالب عکس راکون

عکس راکون از شاخه آویخته شده

تصاویر دیدنی و باحال از راکون

عکس های باحال از دو راکون

عکس راکون زیبا و بامزه

عکس جالب از راکون

عکس جالب راکون در سطل آشغالی

انواع تصاویر جذاب راکون

عکس بامزه از راکون

تصاویر باحال از راکون

عکس راکون های مختلف

انواع جالب عکس راکون

عکس خنده دار و باحال از راکون

تصویر زیبا از راکون

تصویر زیبا راکون

عکس راکون حیوان بامزه

در این بخش، گلچینی جدید و باحال از تصاویر راکون ها را مشاهده نمودید امیدواریم از عکس های بامزه این حیوان لذت برده باشید و این تصاویر مورد پسندتان قرار گرفته باشد. همچنین برای آشنایی بیشتر تصاویر حیوانات دیگر به بخش عکس حیوانات مراجعه نمایید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *