دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین آینه سفره عقد با ایده های به روز و مدرن

  • محدثه خاکشور
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

تزیین آینه سفره عقد یکی دیگر از اقداماتی است که ملزم به دقت و توجه و البته خلاقیت می باشد. بر همین اساس در این مطلب آرگا ایده های زیبا و رمانتیکی از دیزاین آینه و شمعدان گنجانده شده است که از شما می خواهیم برای مشاهده آنها همراه ما باشید.

سفره عقد سفره ای است که می توان آن را سفره ی وصال نیز خواند، به دلیل اهمیت بالا و نقش پررنگش، تزیین آن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. این سفره از بخش های مختلف زیادی تشکیل شده است که هر کدام دارای معنی و مفهومی خاص هستند که بر همین اساس بر روی این سفره قرار گرفته اند. به عنوان مثال می توان به آینه و شمعدان یکی از عناصر مهم در این سفره اشاره داشت که نماد صداقت و زلال بودن در زندگی مشترک پیش روی این دو عزیز می باشد. در این مطلب آرگا به امید در دست بودن همیشگی دلهای شما زوج ها و عاشقان عزیز ایده های شگفت انگیزی از تزیین آینه سفره عقد به تصویر می کشد.

انواع نمونه های لاکچری دیزاین آینه سفره عقد

تزیین آینه سفره عقد با ایده های جذاب و شیک

ازدواج پیوند پاک و ارزشمند دو فرد و یا شاید بهتر قلب های آنها است که تصمیم می گیرند در تمامی غم ها و شادی های یکدیگر شریک باشند. به مناسبت این اتفاق مهم و خاطره انگیز هر دختر یا پسری دوست دارد بهترین ها را از آن خود نماید، چرا که این روز و این اتفاق تنها یک بار به وقوع می پیوندد. دیزاین اتاق عروس، تزیین جایگاه عروس و داماد، تزیینات جهاز عروس، و در آخر چیدمان سفره عقد و اجزای مختلف آن نمونه ای از این باور و این احساس به شمار می رود.

اجزای سفره عقد شمال قرآن، آینه و شمعدان، آب، تخم مرغ، گلاب، کله قند، سکه، جانماز یا سجاده و … می باشد.

انواع نمونه های طراحی و دیزاین آینه سفره عقد

آینه و شمعدان

آینه و شمعدان یکی از عناصر مهم جای گرفته بر روی سفره عقد می باشد که مانند دیگر اجزای این سفره نماد یک معنی و مفهوم بوده و آرزویی را در خود نهفته دارد. آینه نیز سمبل همدلی عروس و داماد به حساب می آید و مفهوم پاکی و زلال بودن رابطه را می رساند. محل قرارگیری آینه دقیقا در قسمت بالایی سفره و مقابل مکان اجلاس عروس و داماد می باشد، به طوری که تصویر خود را در آن ببینند.

به همین صورت شمعدان ها هم روشن گردیده و در دو سمت آینه واقع می شوند تا نماد گرمی و روشنایی ازدواج عروس خانم و آقا داماد موقع خواندن خطبه عقد باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ایده هایی فوق العاده از دکوراسیون و طراحی آینه سفره عقد

مدل تزیینات زیبای سفره عقد

تورها همیشه زیبایی آفرین هستند، اگر علاقه مند به زیباسازی و اهل تزیینات هستید حتما از از اهمیت تورهای رنگارنگ و تو دل برو نیز آگاه هستید، هر جا که حرف از دیزاین و زیباسازی باشد رد پای تورها را نیز خواهید یافت. این مورد نیز, یعنی تزیین آیه از این امر مستثنی نبوده و با بهره گیری از تور به بهترین شکل مزین شده و در سر سفره ی عقد خیره کننده می شود.

البته شما می توانید از گل های زیبا و احساسی برای این منظور بهره ببرید. نه اینکه مراسم ازدواج برپا است و کلی شور و احساس. اصلا مگر احساسی تر و رمانتیک تر از این روز داریم؛ پس هرچه در چنته دارید را به نمایش بگذارید.

تزیین آینه سفره عقد دوست داشتنی

زیباسازی و طراحی منحصر به فرد آینه سفره عقد

تزیینات زیبا و جدید آینه سفره عقد

تزیین آینه سفره و شمعدان عقد

تزیینات زیبا و خلاقانه آینه سفره عقد

 

تزیین آینه سفره عقد برای خوش سلیقه ها

انواع نمونه های ایده آل و منحصر به فرد دیزاین آینه سفره عقد

تزیین آینه سفره عقد برای عروس و داماده های خوش سلیقه

هنگام خرید آینه و شمعدان به برخی ویژگی های آنها توجه داشته باشید. آینه قابلیت خاطره سازی بالایی دارند و می توانند تا مدت های طولانی پس از ازدواج نیز به عنوان یکی از یادگاری های ارزشمند از این روز در دیزاین منزل شما مورد استفاده قرار بگیرند. چه بسا که انتخاب به جا و صحیح آن موجب می شود تا آینه و شمعدانی زیبا، شیک داشته و در نتیجه سفره ی عقد و به دنبال آن مراسمی باشکوه و خیره کننده داشته باشید.

ایده هایی کاربردی و زیبا از دیزاین آینه سفره عقد

 

تزیینات خاطره انگیز آینه سفره عقد

از این که در این مطلب اختصاص داده شده به تزیین آینه سفره عقد همراه و همگام آرگا بودید، بی نهایت سپاسگزار و قدردان هستیم. امیدواریم مورد توجه شما واقع شده باشد. برای آشنایی بیشتر با مطالب منتشر شده قبلی در رابطه با تزیینات عروس از جمله تزیین تخم مرغ سفره عقد، تزیین کله قند بله برون بر روی لینک ارائه شده کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *