دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی مهدی صباغی بازیگر نقش عماد در میخواهم زنده بمانم

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مهدی صباغی کارگردان تئاتر و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مهدی صباغی کارگردان تئاتر و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مطرح و موفق ایرانی می باشد. این هنرمند فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۶۴ در سن ۸ سالگی با تئاتر نمایشی آغاز نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی مهدی صباغی و همسرش شیرین اسماعیلی همراه با تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی مهدی صباغی + تصاویر شخصی و جذاب وی

مهدی صباغی کارگردان تئاتر، و هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان متولد سال ۱۳۵۶ که هم اکنون وی ۴۴ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته علوم افتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرک فوق لیسانس شهرسازی از دانشگاه علم و صنعت می باشد. او اکنون در دانشگاه تدریس می کند.

زندگینامه کامل مهدی صباغی

این بازیگر با استعداد، فعالیت حرفه ای خود را از ۸ سالگی با تئاتر نمایشی آغاز نمود. او پس از دوری از سینما و تلویزیون با فیلم سینمایی “تنگه ابوقریب” کاری از بهرام توکلی در سال ۱۳۹۷ مقابل دوربین قرار گرفت. در سال ۱۳۹۸ در سریال “سال های دور از خانه” به کارگردانی مجید صالحی در کنار هادی کاظمی، احمدمهران فر، ملیسا ذاکری و امیر نوری به ایفای نفقش پرداخت.

از آخرین فعالیت وی در تلویزیون می توان به سریال ” می خواهم زنده بمانم” به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۴۰۰ اشاره نمود. در این سریال بازیگرانی همچون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، مهران احمدی، آزاده صمدی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، ناهید مسلمی، فرید سجادی حسینی، مهدی حسینی نیا، بهرام ابراهیمی، بهاره کیان افشار، مائده طهماسبی، امیر نوروزی و … حضور داشتند.

بیوگرافی مهدی صباغی و همسرش

بیوگرافی مهدی صباغی + تصاویر شخصی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ازدواج و همسر مهدی صباغی

مهدی صباغی سال‌ ها پیش با شیرین اسماعیلی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی ازدواج کرده‌ است.

زندگینامه مهدی صباغی و همسرش

مختصری از بیوگرافی شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی بازیگر محبوب و مطرح سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۸ دی ماه سال ۱۳۶۰ که هم اکنون وی ۴۰سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است.

زندگینامه جالب مهدی صباغی

ایشان فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۹ با تئاتر نمایشی ” کافه مک آدم” آغاز نمود و تا اینکه در سال ۱۳۹۰ در سن ۳۰ سالگی با فیلم سینمایی ” پیدا و پنهان” کاری از حجت قاسم زاده اصل مقابل دوربین قرار گرفت.

بدین ترتیب او در سال ۱۳۹۳ با سریال “همه چیز آنجاست” در کنار بازیگرانی چون امین زندگانی، الهام حمیدی و مهرانه مهین ترابی وارد قاب تلویزیون شد.

بیوگرافی مهدی صباغی + تصویر زیبا

عکس جدید شیرین اسماعیلی همسر مهدی صباغی

زندگینامکه جامع مهدی صباغی

کارنامه هنری مهدی صباغی

کارگردانی

  • نمایش «دارا انار ندارد»، اصفهان، جشنواره تئاتر طنز، ۱۳۸۱نگارش و کارگردانی
  • نمایش «خداحافظ» نوشته «محمد یعقوبی» تهران، جشنواره فجر، بخش دانشگاهی، ۱۳۷۹
  • نمایش «شب شک» نوشته «احسان نوروزی»، تهران، جشنواره فجر، بخش دانشگاهی، ۱۳۸۳
  • نمایش «اگر باران ببارد» نوشته حسین امرایی، تهران، تالار سنگلج، ۱۳۸۶
  • نمایش «چترباز» نوشته «رویا افشار»، تهران، تئاتر شهر ۱۳۹۰

بازیگری

مجموعه تلویزیونی 

  • سریال می‌خواهم زنده بمانم در نقش عماد (۱۴۰۰)
  • سالهای دور از خانه (۱۳۹۸)
  • سریال زیرخاکی ۱ (۱۳۹۹)

فیلم های سینمایی 

  • تنگه ابوقریب (۱۳۹۷)
  • بی همه چیز (۱۳۹۹)

زندگینامه خواندنی مهدی صباغی

زندگینامه کامل و خواندنی مهدی صباغی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی مهدی صباغی و همسرش شیرین اسماعیلی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و شخصی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *