دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی شیرین اسماعیلی و عکس ها و تیپ های متفاوت وی در مکان های مختلف

  • عاطفه میرزایی
  • ۵ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی شیرین اسماعیلی هنرپیشه موفق و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جذاب و اینستاگرامی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

شیرین اسماعیلی بازیگر توانا و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند فعالیت حرفه ای بازیگری خود را از سال ۱۳۹۳ با سریال پرطرفدار ” همه چیز آنجاست” با کارگردانی شهرام شاه حسینی آغاز نمود و در این سریال مهارت و توانایی ایشان مورد توجه بیشتر کارگردانان و تهیه کنندگان ایرانی قرار گرفت. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه شیرین اسماعیلی همراه با تصاویر جدید و متفاوت وی آشنا شوید.

گذری به زندگی هنری و بیوگرافی شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی بازیگر توانا و موفق تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۴ دی ماه دهه ۶۰ می باشد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است.

زندگینامه جالب و زیبا شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی بازیگر محبوب ایرانی در سال ۱۳۸۹ نخستین فعالیت هنری خود را با تئاتر نمایشی به نام ” کافه مک آدم” با کارگردانی محمود استاد محمد تجربه نمود. آقای شهرام حسینی با دیدن بازی وی در این تئاتر، برای ایفای نقش در سریال هایش پیشنهاد می دهد که بنا به دلایلی این همکاری صورت نمی گرفت. تا اینکه وی در سال ۱۳۹۳ نخستین فعالیت تلویزیونی خود را با سریال ” همه چیز آنجاست” با کارگردانی شهرام شاه حسینی در نقش نازنین شروع کرد. وی در این سریال با بازیگران محبوبی چون الهام حمیدی، امین زندگانی، حدیث میرامینی، آرزو افشار، مهرانه مهین ترابی، حسن مهری، سام درخشانی، المیرا دهقانی، نوشین زارع، جمشید مشایخی، محمد عمرانی، آشا محرابی، حسن اسدی، امیر مهدی کیا، شیدا خلیق و … همبازی بود.

تاریخچه زندگی شیرین اسماعیلی + عکس

زندگینامه کامل و خواندنی شیرین اسماعیلی بازیگر محبوب کشورمان

شناخت بیشتر با بیوگرافی شیرین اسماعیلی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

گالری جدید و زیبا شیرین اسماعیلی

بیوگرافی خواندنی شیرین اسماعیلی

چهره زیبا و دوست داشتنی شیرین اسماعیلی

سرگذشت جذاب و زیبا شیرین اسماعیلی

بنابراین ایشان توانست بعد از دو سال (۱۳۹۵) دومین تجربه تلویزیونی خود را با سریال پربیننده ” هشت و نیم دقیقه” کاری از شهرام شاه حسینی در نقش بهاره به دست آورد. در این سریال هنرمندانی چون شبنم قلی خانی، الهه حصاری، پژمان بازغی، سیامک اصلسی، آشا محرابی، بهرنگ علوی، بهرام ابراهیمی، مزدک رستمی، فرناز رهنما و … حضور داشتند. سپس وی در سال ۹۶ در سیرال “محکومین” با کارگردانی حسین قناعت ایفای نقش پرداخت.

از آخرین بازی وی تاکنون در سال ۹۸ در سریال نمایش خانگی می توان به سریال “هم گناه” به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی در نقش «لیدا» نامزد فرهاد (مهدی پاکدل) اشاره کرد.

شرح حال جالب و زیبا شیرین اسماعیلی

عکس جدید شیرین اسماعیلی و الهام پاوه نژاد

بیوگرافی شیرین اسماعیلی + تصاویر شخصی

عکس متفاوت و شیک شیرین اسماعیلی

تاریخچه زندگی شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی در سال ۱۳۹۲ با فیلم ” حق سکوت ” با کارگردانی و نویسندگی هادی نائیجی وارد سینما شد. او در این فیلم در کنار حسام محمودی و هوتن شکیبا همبازی بود. بعد از یکسال وی در فیلم ” نیم رخ ها” با کارگردانی و نویسندگی ایرج کریمی حضور داشت. رویا نونهالی، بابک حمیدیان، هومن سیدی و سحر دولتشاهی از بازیگران این فیلم بودند. سپس خانم اسماعیلی سومین تجربه سینمایی خود را با فیلم ” فصل نرگس” کاری از نگار آذربایجانی به دست آورد.
شرح حال خواندنی شیرین اسماعیلی
عکس دونفره زیبا شیرین اسماعیلی و پردیس احمدیه
سرگذشت زیبا شیرین اسماعیلی
معصومه رحمانی، یکتا ناصر و گوهر خیراندیش در کنار شیرین اسماعیلی
بیوگرافی شیرین اسماعیلی کامل و خواندنی
در ادامه بیوگرافی شیرین اسماعیلی آمده که وی همچنین در فیلم سینمایی ” اوقات مشترک آنها” با کارگردانی سید جمال سید حاتمی ایفای نقش پرداخته است. مسعود کرامتی، مهری السادات آل آقا، مهدی صباغی، شیرین اسماعیلی، شیوا بلوچی، عرفان برزین، پرویز عباسپور، حسام منظور و مریم بوبانی بازیگران این فیلم هستند.
زندگینامه خواندنی شیرین اسماعیلی
عکس جذاب شیرین اسماعیلی و معصومه رحمانی
زندگینامه شیرین اسماعیلی و همسرش

ازدواج و همسر شیرین اسماعیلی

طبق گفته برخی از خبرنگاران ایرانی، ایشان با منتشر کردن چند عکس و متن احساسی مشخص می شود که او ازدواج کرده است، و همسرش مهدی صباغی کارگردان محبوب تئاتر می باشد.

زندگینامه جالب شیرین اسماعیلی
بعد از خواندن زندگینامه جالب شیرین اسماعیلی بازیگر محبوب ایرانی، می توانید در ادامه این مطلب تعدادی از تصاویر متفاوت و جذاب وی را دیدن نمایید
زندگینامه جالب شیرین اسماعیلی
عکس شیرین اسماعیلی بازیگر توانا و موفق سینما و تلویزیون ایرانی
بیوگرافی شیرین اسماعیلی و همسرش
عکس جذاب و دوست داشتنی شیرین اسماعیلی
شرح حال زیبا شیرین اسماعیلی
عکس جدید شیرین اسماعیلی در کنار شبنم گودرزی
بیوگرافی شیرین اسماعیلی + تصاویر
عکس جدید و خاص شیرین اسماعیلی
زندگینامه جالب و جذاب شیرین اسماعیلی
آلبوم شخصی و شیک شیرین اسماعیلی
زندگینامه خواندنی و کامل شیرین اسماعیلی
عکس متفاوت و خاص شیرین اسماعیلی
بیوگرافی شیرین اسماعیلی بازیگر ایرانی
عکس اینستاگرامی شیرین اسماعیلی
بیوگرافی شیرین اسماعیلی + عکس
عکس نازنین بیاتی در کنار شیرین اسماعیلی
امیدواریم از خواندن بیوگرافی شیرین اسماعیلی بازیگر جوان ایرانی و از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *