دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های عروسک خمیری بسیار زیبا و جداب

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

گالری تصاویر و مدل های انواع عروسک خمیری دست ساز زیبا و جالب را در این مطلب مشاهده نمایید و با انواع عروسک های خمیر چینی و مجسمه های خمیری زیبا و متنوع با طرح های جالب آشنا شوید.

آشنایی با جدیدترین مدل های عروسک خمیری و ایده گرفتن از عروسک های خمیری ساخته شده با طرح ها و مدل های متنوع می تواند ایده قابل توجه برای شما باشد که با الگوبرداری از آنها اقدام به ساخت انواع مختلف عروسک های خمیری نمایید. بر این اساس در این مطلب مجموعه ای از تصاویر و مدل های انواع عروسک ساخته شده با خمیر را ارائه می دهیم که هر یک می توانند بهترین الگو در زمینه عروسک سازی با خمیر باشند. تا پایان با این مدل ها و عروسک های زیبا همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های عروسک خمیری با طرح های زیبا و متنوع :

 برای ساخت عروسک خمیری نیازمند مشاهده مدل های متنوع و جذاب انواع عروسک های ساخته شده با خمیر می باشید تا با الگوبراری از این مدل های بتوانید عروسک دلخواه و ایده آل را تهیه نمایید. بدین منظور ایتدا باید اقدام به تهیه خمیر مناسب برای ساخت عروسک های متنوع نمایید. برای این کار از انواع خمیر های مخصوص عروسک سازی و مجسمه سازی می توان استفاده نمود که یکی از پرطرفدارترین این خمیرها، خمیر گل چینی است که در مباحث قبل ساخت خمیر گل چینی را به ظور کامل توضیح دادیم و حال می توانید با مراجعه به آن مطلب، این خمیر کاربردی را در منزل تهیه نموده و سپس به ساخت عروسک های مختلف با آن بپردازید. توجه داشته باشید که خمیر چینی به رنگ سفید می باشد و شما می توانید با توجه به نوع و مدل عروسک انتخابی خمیر را رنگ آمیزی نموده و بعد شروع به ساخت عروسک کنید. تصاویر زیر نمونه هایی از ساده ترین عروسک های خمیر را نشان می دهند که می توانند راهنمای مناسبی برای افرادی که تازه با این هنر آشنا شده اند، باشند.

ساخت عروسک جفتی با خمیرحیوانات خمیری با مزهساخت عروسک های خمیری جدیدساخت عروسک های خمیری سادهپنگوئن خمیری با مزهعروسک خمیری با مزهعروسک خمیری عروس و داماد

حیوانات خمیری زیبا و بامزه، از جمله عروسک های خمیری پرطرفداری هستند که می توان آنها رابه شکل فانتزی و با رنگ های زیبا تهیه نمود. در ادامه تصاویری از انواع حیوانات ساخته شده با خمیر را مشاهده می فرمایید که این مدل های زیبا می توانند بهترین الگو و ایده برای ساخت عروسک های خمیری توسط شما باشند.

مدل های عروسک خمیریعروسک های خمیری بامزهعروسک گاو با خمیر چینیعروسک های بامزه خمیریعروسک با مزه خمیریساخت عروسک بامزه با خمیر چینیساخت انواع عروسک های خمیریحیوانات خمیری جالب و زیبا

در صورتی که تمایل دارید انواع عروسک خمیری فانتزی و جالب را تهیه نمایید، پیشنهاد می کنیم از طرح های زیر الگوبرداری نمایید، البته ان مدل های زیبا نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد و با کمی خلاقیت می توان آنها را به بهترین شکل تهیه نمود. تصاویر زیر نمونه هایی از زیباترین مدل های عروسک های خمیری را نشان می دهد که امیدواریم مورد پشند شما دوستان نیز واقع گردند.

  •  آرون گروپس

مدل عروسک های خمیری زیباعروسک جالبی خمیریعروسک نوزاد خمیریمدل عروسک با خمیر چینیمجسمه خمیری زیبا

عروسکهای خمیری دخترانه و پسرانه

عروسک سازی یک از جذاب ترین سرگرمی ها برای کودکان است به ویژه انتخاب مدل های ساده ساخت عروسک که با استفاده از لوازم ساده ای درست می شوند، در سرگرم کردن کودکان و همچنین بروز استعدادهای نهفته آن ها بسیار موثر می باشند. یکی از این مدل های ساختن عروسک، درست کردن انواع عروسک پسرانه و دخترانه با کمک خمیر گل چینی و یا حتی خمیر بازی می باشد که با الگو برداری از مدل ها و ایده های موجود در این زمینه می توان بهترین و زیباترین عروسک ها را برای کودکان ساخت و یا روش ساختن این عروسک ها را به بچه ها آموزش داد.

از این مدل عروسک ها می توان در تزیینات زیباتر فضای داخلی خانه همچون تزیین بوفه ها، بالای کمدها، روی اپن و … استفاده کرد و از هنر دست خود لذت برد.

جدیدترین عروسک خمیری

عروسک های ساخته شده با خمیر به شکل های متنوع و زیبا برای کودکان پسر و دختر می تواند بسیار جذاب و مهیج باشند و آن ها را در رابطه با هنر ساخت عروسک با خمیر چینی و خمیر بازی تشویق نماید و کودکان و نوجوانان و حتی بزرگترها را را به درست کردن مدل های بیشتری از این نوع عروسک سازی ترغیب کند.

عروسکهای خمیری جالب

عروسکهای خمیری جذاب

عروسکهای خمیری متفاوت

عروسکهای خمیری قشنگ

عروسکهای خمیری ایده آل

قشنگ ترین عروسک خمیری

عروسکهای خمیری دیدنی

عروسکهای خمیری برای پسران

عروسکهای خمیری برای پسربچه ها

عروسکهای خمیری دخترانه

عروسکهای خمیری مناسب پسربچه ها

باحال ترین عروسک خمیری

عروسکهای خمیری برای شمشیر بازی

عروسکهای خمیری پسر خاله

مدل های جدید عروسکهای خمیری

مدل های متفاوت عروسکهای خمیری

مدل های متنوع عروسکهای خمیری

مدل های شیک عروسکهای خمیری

مدل های جالب عروسکهای خمیری

با انواع عروسک خمیری زیبا و متنوع و مدل های جالب مجسمه خمیری آشنا شدید، امیدواریم با توجه به این مدل های زیبا و الگوبرداری از آنها، افدام به ساخت عروسک ها دلخواه و ایده آل نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش عروسک سازی از دیگر مدل ها و تصاویر و آموزش های مربوطه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *