دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل شلوار اسکینی دخترانه شیک و خاص برای سلیقه های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل شلوار اسکینی دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل شلوار اسکینی از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشد و شما می توانید از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

مدل شلوار اسکینی دخترانه با طرح های زیبا و جدید

شلوارهای دخترانه و زنانه در انواع طرح های شلوار مام استایل و شلوار مام فیت و شلوار اسکینی و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها شلواری با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

شلوار اسکینی دخترانه

طرح های شلوار اسکینی

امروزه این طرح شلوار انتخاب اغلب خانم های جوان می باشد زیرا جذب و تنگ است از این رو تاثیر زیادی روی زیبایی تیپ و استایل خانم ها دارد و می تواند احساس خوشایندی را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

این طرح شلوار جین برای دختران جوان با پاهای لاغر و متناسب انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و به دلیل چسبان بودن ، شلوار پاها را خوش فرم نشان می دهد.

از شلوار اسکینی می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس و مکان های مختلف استفاده نمایید همچنین اگر تمایل دارید این طرح شلوار را برای پوشیدن انتخاب کنید بهتر است آن را با شومیز و بالاتنه ای زیبا ست نمایید همچنین این طرح شلوار را می توانید با بارانی و مانتو یا پالتو در پوشش خود ست نمایید.

توجه داشته باشید که این مدل شلوار شکل باسن را به صورت کاملا محسوس نشان می دهد از این رو بهتر است شما در صورت تمایل این طرح شلوار را با لباس یا شومیزی بلند بپوشید همچنین اگر تمایل ندارید باسن تان واضح دیده شود بهتر است شلوار خود را از بین طرح های راسته تر انتخاب کنید.

  •  آرون گروپس

شلوار جین اسکینی مدل شلوار جین   شلوار جین اسکینی شلوار اسکینی مدل های شلوار اسکینی مدل شلوار اسکینی رنگ روشن شلوار اسپرت اسکینی شلوار اسکینی دخترانه مدل شلوار اسکینی جدید و شیک مدل شلوار اسکینی دخترانه

شلوار جین اسکینی در انواع طرح های ساده و خاص موجود است که انتخاب طرح شلوار به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد همچنین بهتر است در پوشش خود این طرح شلوار را با لباس ها و اکسسوری هایی اسپرت ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید. شلوارهای ساده زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته و ساده داشته باشید بهتر است از این طرح ها در پوشش خود استفاده نمایید.

این مدل شلوار جین در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد که بهتر است شما رنگ شلوار را با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های خود انتخاب نمایید. همچنین می توانید رنگ شلوار را خنثی انتخاب کنید که با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان به راحتی ست شود. شلوارهای تیره را نیز می توانید در پوشش خود با لباس های رنگ روشن ست نمایید و تضاد زیبایی را در پوشش خود ایجاد کنید همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ شلوار را به صورت همرنگ با رنگ لباس یا مانتوی خود انتخاب کنید.

 

 

 

طرح شلوار اسکینی شلوار جین اسکینی مدل شلوار اسکینی رنگ تیره شلوار اسکینی اسپرت طرح شلوار اسکینی مدل شلوار اسکینی شلوار اسپرت طرح شلوار اسکینی شلوار اسکینی اسپرت مدل شلوار شیک اسکینی مدل شلوار طوسی اسکینی شلوار اسکینی خاص و زیبا مدل شلوار اسکینی

در این مطلب با انواع مدل های شلوار اسکینی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شلواری با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *