دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

چند معما جنایی با جواب در سطح های مختلف آسان تا سخت

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب مجموعه ای از معما جنایی با جواب برای خانم ها و آقایان در دره سنی مختلف را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این معماهای پلیسی و هیجان انگیز مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

اگر شما تمایل دارید خودتان را محک بزنید و بفهمید که چقدر به سرنخ ها و نشانه های ظریفی که در هر مسئله ای وجود دارد توجه می کنید بهتر است به حل معما جنایی با جواب بپردازید.

معما جنایی با جواب برای افراد در رده سنی مختلف

یکی از بهترین روش ها برای آشنایی با شخصیت خود حل معما و انواع تست های روانشناسی می باشد و شما می توانید انواع تست های روانشناسی میزان غرور و تست خودشناسی تصویری و تست روانشناسی افسردگی و معما جنایی را حل کنید و در مورد هر یک از خصوصیات اخلاقی خود اطلاعاتی را کسب نمایید.

معمای زیبا جنایی

معماهای پلیسی

همراهان عزیز توجه داشته باشید که بهتر است با دقت زیادی به تصاویر نگاه کنید تا بتوانید پاسخ صحیح را بدهید همچنین این معما های جنایی همراه با جواب می توانند ذهن شما به چالش بکشند و بهتر است در زمان اوقات فراغت برای رهایی از افکار مختلف به حل این معماها بپردازید.

۱.مادر بچه کدام فرد می باشد ؟

به تصویر زیر نگاه کنید در این تصویر دو زن روبروی یکدیگر نشسته اند و این میان نیز یک پسر کوچک روی زمینه نشسته و در حال بازی کردن است.

تست جنایی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۲. یک قاتل سریایی آدم ها را می ربود و آن ها را مجبور می کرد که بین دو قرص یکی را انتخاب نمایند. یکی از قرص ها بدون ضرر بود و قرص دیگر سمی نیز بود. هر قرصی را که قربانی انتخاب می کرد قاتل آن قرص را برمی داشت و با این حال همیشه همه قربانی می مردند و قاتل زنده می ماند حالا سوال این است که چگونه همیشه آن قرص بی ضرر نصیب قاتل سریالی می شد و او جان سالم به در می برد؟

معمای پلیسی

۳. یک مرد و زن برای خوردن ناهار به رستورانی رفتند وقتی آن ها برای آماده شدن غذای خود منتظر بودند زن پنج نوشیدنی همراه با یخ را سفارش داد زیرا هوا خیلی گرم بود. زن به دلیل تشنگی زیاد چهار تا از نوشیدنی ها را یک جا سر کشید و یک نوشیدنی را برای مرد نگه داشت و نوشیدنی پنجم را هم کمی بعد مرد خورد و بعد از مدتی مرد حالش بد شد و از دنیا رفت به گفته پزشکان هر پنج نوشیدنی سمی بوده اند و حالا سوال این است که چطور آن زنده مانده بود ولی مرد فوت کرده بود ؟

حل معما جنایی همراه با جواب

۴. جسد مردی در مکانی پیدا شد و او یک اسلحه در دست هایش داشت و یک ضبط صوت نیز در کنار آن مرد افتاده بود وقتی که کارآگاه دکمه پخش صدا را زد صدایی با این مضمون پخش شد که ” از این زندگی خسته شده ام بنابراین تصمیم گرفتم تا به این رنج و دردم پایان بدهم و خودکشی کنم” سپس صدای شلیک گلوله به گوش رسید و با این حال کارگاه باور نکرد که این اتفاق یک خودکشی بوده است. حالا سوال این است که چرا کارگاه فکر می کرد که آن مرد به قتل رسیده است و اقدام به خودکشی نکرده است ؟

معما جنایی به همراه جواب

۵. در تعطیلات کریسمس با کاراگاهی تماس گرفتند و گزارش یک مورد دزدی را به وی دادند کاراگاه تصمیم گرفت تا به در خانه متهم برود و وقتی که زنگ در آن خانه را  زد لحظه ای بعد صاحبخانه به صورت خواب آلود در را به روی وی باز کرد آن کاراگاه به مرد گفت :
” همسایه شما گفته شب کریسمس برای مهمانی که شما در خانه تان برگزار کرده اید به اینجا آمده است و زمانی که وی اینجا بوده شما دزدکی به خانه اش رفته اید و بعضی از وسایل با ارزش او را دزده اید”. ولی صاحبخانه گفت ” این موضوع حقیقت ندارد و خانواده ما و من در شب کریسمس در خانه یکی از دوستامان که جشن گرفته بودند مهمان بودیم و ما حتی فرصت نکردیم که درخت کریسمس مان را بدرستی تزیین نماییم”. سپس کاراگاه به مرد گفت که نگران نباشید واضح است که همسایه شما دروغ گفته است. حالا سوال این می باشد که کاراگاه از کجا به این مسئله پی برده است ؟

معمای پلیسی

پاسخ معمای پلیسی

پاسخ معما ۱ :

مادر بچه زن سمت چپ می باشد زیرا او به گونه ای نشسته که پاهایش به سمت پسر بچه است و حالت نشستن زن نشان دهنده میل طبیعی یک مادر به محافظت از بچه اش است همچنین حالت وی به دلیل اینکه کمی به جلو خم شده است حمایت گرایانه می باشد و بچه های کوچک نیز در زمان بازی یا انجام هر فعالیتی اگر ماردشان در اطراف شان باشد به طور طبیعی رو به او می نشینند تا بتوانند مادر خود را به راحتی مشاهده کنند و احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

پاسخ معما ۲ :

هر دو قرض بدون هیچگونه ضرر می باشند و قاتل سم را درون آن لیوان آبی می ریزد که قربانی ها به همراه قرص می نوشند به همین دلیل است که بلافاصله قربانی ها را قتل می رساند.

معمای پلیسی

پاسخ معما ۳ :

سم داخل یخ های منجمد شده بود و زن نوشیدنی ها را فورا قبل از اینکه یخ ها ذوب شوند خورد ولی مرد دیرتر از زن آن نوشیدنی را خورد به همین دلیل است که یخ ها ذوب شدند و سم وارد نوشیدنی ها شد و وی فوت کرد.

پاسخ معما ۴ :

اگر مرد خودکشی کرده چطور نوار از اول پخش شد ؟

پاسخ معما ۵ :

چراغ های درخت کریسمس به برق وصل نمی باشند و یک لامپ نیز کم دارند که در این صورت چراغ ها کار نمی کردند و برای کارگاه واضح بود که صاحبخانه حقیقت را می گوید زیرا درخت کریسمس را آنقدر با عجله تزیین کرده بود که حتی فرصت نکرده بود که چراغ ها را چک کند و ببیند که آیا همه چراغ ها کار می کنند یا خیر ؟

معمای جنایی همراه با جواب

در این مطلب معما جنایی همراه با جواب را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم توانسته باشید به هر یک از سوالات پاسخی صحیح را داده باشید. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید این معماها را در قسمت استوری اینستاگرام قرار بدهید و ذهن فالورهایتان را نیز به چالش بکشید و بعد از دریافت پاسخ آن ها پاسخ صحیح را برای هر یک ارسال نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *