دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش پوشاندن چاله های صورت با آرایش

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب ترفندهایی برای پوشاندن چاله های صورت با آرایش را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده بتوانید میکاپی بدون نقص و بی نظیر داشته باشید.

در پوست صورت اغلب خانم ها و دختران جوان جای آکنه و جوش به چشم می خورد که به کمک ترفندهای آرایشی می توان به راحتی این نقص را تا حدودی برطرف کرد. برای پوشاندن چاله های صورت با آرایش روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک آن ها به صورت موقتی از شر دیده شدن چاله های صورت تان خلاص شوید.

روش هایی برای پوشاندن چاله های صورت با آرایش

چاله های صورت باعث می شوند تا اعتماد به نفس شما کمتر شود از این رو بهتر است برای حضور در مهمان ها و مکان های مختلف به کمک روش های ساده آرایشی چاله های صورت خود را بپوشانید.

پوشاندن چاله های صورت با میکاپ

مراحل پوشاندن چاله های صورت به کمک میکاپ

۱.استفاده از مرطوب کننده

ابتدا پوست صورت خود را تمیز کنید سپس مرطوب کننده را روی پوست صورت بزنید.

زدن مرطوب کننده روی پوست صورت

۲. استفاده از پرایمر

  •  آرون گروپس

پرایمر یک زیرساز آرایش کاربردی می باشد که باعث می شود سطح پوست صاف به نظر برسد و علاوه بر این دوام و ماندگاری کرم پودر را روی پوست صورت بیشتر می کند. برای زدن پرایمر می توانید از نوک انگشتان خود استفاده نمایید و بهتر است چند دقیقه قبل از زدن کرم پودر ، پرایمر را روی پوست صورت خود بزنید.

زدن پرایمر روی پوست صورت

۳. استفاده از کانسیلر

نیازی نیست کانسیلر را به همه بخش های صورت بزنید می توانید آن را به صورت ضربدر روی لکه ها و چاله های صورت که تمایل دارید پوشانده شوند بزنید. کانسیلر را باید با دقت و به کمک اسفنجی تمیز روی لک های صورت خود بزنید سپس آن را پخش نمایید. توجه داشته باشید که بهتر است اسفنج را به صورت ضربه ای روی پوست صورت خود بزنید.

۴. پوشاندن حلقه سیاه زیر چشم

به کمک کانسیلری مناسب سیاهی های زیر چشم خود را بپوشانید.

پوشش دادن چاله های صورت با میکاپ

۵. استفاده از دستمال کاغذی

برای اینکه میکاپ صورت شما طبیعی تر به نظر برسد بهتر است به کمک دستمال کاغذی تمیزی آرایش اضافه صورت را بگیرید.

۶. زدن کرم پودر

برای زدن کرم پودر می توانید از انگشتان دست استفاده نمایید ولی اگر تمایل دارید پوست صورت خود را به کمک کرم پودر مایع پوشش دهید بهتر است کرم را با برس آرایشی روی پوست صورت خود پخش نمایید همچنین استفاده از برس آرایشی برای پوشاندن چاله های پوست مناسب تر است. برای استفاده از برس آرایشی می توانید کرم پودر را به برس آرایشی آغشته نمایید سپس با انجام حرکت های مدور کرم را روی پوست صورت خود پخش نمایید.

نحوه پوشاندن چاله های صورت

۷. فیکس کردن آرایش صورت

ابتدا از جذب شدن کرم پودر روی پوست صورت خود مطمئن شوید سپس از پودر فیکس برای تثبیت آرایش صورت خود استفاده نمایید. برای زدن پودر فیکس می توانید از برس بزرگ استفاده کنید.

نحوه پوشاندن چاله صورت با میکاپ

۸. استفاده از اسپری

اسپری فیکساتور یا اسپری آب معدنی باعث ماندگاری بیشتر آرایش روی پوست صورت می شوند و علاوه بر این احساس ناخوشایند سنگینی آرایش را روی پوست صورت خنثی می کنند و باعث می شوند تا آبرسانی به پوست صورت انجام شود. توجه داشته باشید که با انجام این مراحل چاله های موجود در پوست شما محو می شوند و می توانید مراحل دیگر میکاپ صورت خود را انجام دهید.

 پوشاندن جای جوش با صورت

در این مطلب با چگونگی پوشاندن چاله های صورت به کمک میکاپ آشنا شدید که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید داشتن پوستی صاف را تجربه نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *