دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با آرایش مونوکروم و میکاپ های انجام شده با این سبک آرایش

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل آرایش مونوکروم زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل سبک با سلیقه تان مطابقت و همخوانی داشته باشد و بتوانید با ایده گرفتن از آن تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

مدل آرایش مونوکروم از انواع میکاپ هایی است که در آن فقط از یک طیف رنگ آرایشی استفاده می شود و در نتیجه شما میکاپی طبیعی و زیبا خواهید داشت و منحصر به فرد به نظر می رسید.

مدل آرایش مونوکروم

به میکاپ مونوکروم ، میکاپ تک رنگ نیز گفته می شود همچنین این مدل میکاپ برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و شما می توانید برای تنوع در سبک آرایشی تان از آن استفاده نمایید.

مدل های آرایش مونوکروم

میکاپ مونوکروم زنانه و دخترانه

این مدل میکاپ از انواع میکاپ های سخت و در عین حال تخصصی می باشد و آرایشگر یا شما باید بدانید که چه تناژ رنگی مناسب پوست تان است تا بتوانید میکاپی حرفه ای داشته باشید.

اغلب بازیگران هالیوودی و سوپر استارها به دلیل اینکه میکاپ مونوکروم شیک و ساده می باشد برای حضور در مراسم رسمی از آن استفاده می کنند.

توجه داشته باشید که برای میکاپ مونوکروم باید رنگ پایه ای را انتخاب نمایید که با رنگ مو و رنگ چشم و رنگ پوست تان مطابقت داشته باشد همچنین می توانید رنگ لباس و رنگ ناخن هایتان را هم با رنگ پایه ای که انتخاب کرده اید ست نمایید.

استفاده از تیرگی و روشنی رنگ پایه در این میکاپ بدون مانع می باشد و شما می توانید از ترکیباتی که مشابه با رنگ اصلی هستند در میکاپ مونوکروم استفاده نمایید همچنین در این سبک میکاپ استفاده از رنگ های سفید و خاکستری و مشکی مجاز می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برای زیرسازی آرایش صورت نیز می توانید از فون هایی که خیلی سنگین و چرب نیستند استفاده کنید. توجه داشته باشید که بیشترین تمرکز در این سبک آرایشی روی لب ها می باشد و بعد از لب ها چشم مهم ترین اجزای صورت به شمار می روند از این رو ملاک انتخاب رنگ باید رنگ رژلب باشد و در حالتی معکوس نیز رنگ سایه چشم باشد که در این صورت توازن در میکاپ حفظ می شود و میکاپ شما حالتی یکدست و برازنده خواهد داشت.

برای زدن رژگونه نیز باید از رنگ های لایت و ملایم استفاده نمایید بنابراین رنگ پایه انتخابی شما هر چیزی که هست می توانید لایت ترین طیف آن رنگ را انتخاب نمایید و از آن برای زدن رژگونه استفاده کنید.

مدل آرایش مونوکروم  آرایش صورت مونوکروم مدل آرایش صورت مونوکروم میکاپ مونوکروم زنانه آرایش صورت زیبا زنانه آرایش مونوکروم میکاپ صورت مونوکروم آرایش مونوکروم زیبا میکاپ زنانه مونوکروم مدل آرایش مونوکروم

اگر ملاک انتخاب رنگ میکاپ تان سایه چشم ها می باشد باید بیشترین عمق از رنگ پایه ای را که انتخاب کرده اید روی پلک چشم ها بزنید. به عنوان مثال می توانید از رنگ قهوه ای تیره به عنوان سایه چشم استفاده نمایید و رنگ رژلب را می توانید شکلاتی روشن یا گوشتی لایت انتخاب نمایید. برای زدن رژگونه نیز می توانید از رنگ قهوه ای روشن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از خط چشم و ریمل و مژه مصنوعی باعث می شود تا زیبایی میکاپ شما چند برابر شود.

اگر شما تمایل دارید روی لب هایتان تمرکز داشته باشید باید بیشترین شدت و عمق رنگ را انتخاب نمایید و برای میکاپ بقیه صورت نیز باید از رنگ های لایت و ملایم استفاده نمایید.

برای میکاپ مونوکروم نارنجی می توانید برای لب ها از رنگ نارنجی تیره استفاده نمایید همچنین برای سایه چشم ها نیز بهتر است از رنگ نارنجی لایت استفاده نمایید و رنگ نارنجی هلویی نیز برای زدن رژگونه انتخابی مناسب می باشد.

اگر تمایل دارید میکاپ مونوکروم تان صورتی باشد می توانید از رنگ سرخابی مات برای رنگ رژلب و رنگ صورتی ملایم و چرک برای آرایش چشم ها استفاده نمایید همچنین رژگونه صورتی محو نیز برای میکاپ گونه ها انتخابی مناسب می باشد.

میکاپ مونوکروم مشکی شاید تا حدودی عجیب به نظر برسد ولی این سبک میکاپ طرفداران خاص خودش را دارد و اگر شما تمایل دارید میکاپی متفاوت داشته باشید بهتر است از این مدل ایده بگیرید. توجه داشته باشید که مهم ترین مسئله در این سبک میکاپ زیرسازی دقیق می باشد و شما می توانید برای آرایش چشم هایتان از مشکی تک رنگ استفاده نمایید همچنین از رژگونه نباید استفاده شود و در ناحیه لب ها نیز می توانید از مقداری مداد لب مشکی استفاده نمایید سپس باید به صورت کامل رنگ مشکی را در میکاپ تان فید کنید و به ایجاد هاله ای تیره که شبیه به قهوه ای سوخته می باشد بسنده نمایید این سبک آرایشی یکی از زیباترین مدل ها در دنیای میکاپ فشن به شمار می رود.

میکاپ زنانه آرایش مونوکروم میکاپ زنانه مونوکروم مدل آرایش صورت مونوکروم آرایش مونوکروم آرایش صورت دخترانه مونوکروم میکاپ زیبا مونوکروم مدل آرایش زنانه مونوکروم آرایش صورت مونوکروم میکاپ زنانه مونوکروم میکاپ دخترانه مونوکروم مدل مونوکروم آرایش مونوکروم

در این مطلب مدل هایی از میکاپ مونوکروم را پیش رو داشتید که امیدواریم این سبک میکاپ مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *