دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب پرتگاه و افتادن از ارتفاع بلند

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

همراه ما باشید تا در این مطلب شما را با خواب پرتگاه و معانی آن از دیدگاه آنلی بیتون و دو کتاب تفسیر رویا برایتان بررسی کنیم و شما بتوانید با توجه به جزئیاتی که در خواب دیده اید آن را معنا کنید.

زمانی که استرس و اضطراب زیادی داشته باشید امکان این که خواب پرتگاه را ببینید بسیار زیاد است. اگر دوست دارید تعبیر این خواب خود را بدانید لازم است تا جزئیاتی از آن را به خاطر داشته باشید.

دیدن پرتگاه در خواب از دیدگاه معبر غربی

تعبیر خواب پرتگاه

در مطالب پیشین تعبیر خواب ساحل، تعبیر خواب افتادن و تعبیر خواب دریا را برایتان بررسی کردیم و همچنین قصد داریم معنای خواب پرتگاه را از چند دیدگاه برایتان بیان کنیم. اگر در خواب خود پرتگاهی را ببینید نشانه ای از این می باشد که مانعی بر سر راه شما قرار دارد که شما را بسیار ترسانده است. بهتر است برای گریز از این خواب ها روی زندگی خود کار کنید و سعی کنید موانع را از بین ببرید. در ادامه تعبیر خواب پرتگاه را از دیگاه چند معبر برایتان بیان می کنیم.

آنلی بیتون

یکی از معبرانی که این خواب را تعبیر کرده است معبر غربی آنلی بیتون است. وی معتقد است اگر خواب ببینید که بر لبه پرتگاهی هستید و هیچ حرکتی نمی کنید بدین معنا است که خطری شما را تهدید می کند و اگر فردی ببیند که از لبه پرتگاه به پایین سقوط می کند به معنای این است که در بدبختی و فلاکت غرق خواهد شد بنابراین باید سعی کند روش زندگی خود را عوض کند.

کتاب سرزمین رویا ها

این کتاب یکی از بزرگ ترین مراجع تعبیر خواب می باشد و خواب ها را با توجه جزئیات آن ها تعبیر می کند. برای این خواب هم تعابیری در نظر دارد که در ادامه برایتان بیان می کنیم.

  • اگر فردی در خواب خود ببیند که لبه پرتگاهی ایستاده است و هیچ چیز دیگری در این خواب وجود ندارد بدین معنا است که مشکلاتی پیش رو دارد و برای رهایی از آن ها باید تلاش خود را دو برابر کند.
  • افتادن در پرتگاه نشانه ای از این می باشد که باید در مورد کار هایی که قصد انجام آن ها را دارید تجدید نظر کرده و عواقب آن ها را بچشید.
  • اگر فردی خواب ببیند که در حال افتادن از پرتگاه می باشد ولی مانع از این امر می شود به معنای این است که در مشکلات پیروز خواهد شد.
  • افتادن در پرتگاه و زخمی شدن نشانه ای از این می باشد که در آینده به کسی پول می دهید و او به شما باز نمی گرداند بنابراین سعی کنید به کسی پول قرض ندهید.
  • اگر شما هم در خواب می بینید که از لبه پرتگاه افراد دیگری به پایین می افتند باید بسیار محافظ کار باشید و هر اقدامی را که انجام می دهید تمامی جوانب آن را بسنجید.

معنای خواب افتادن از پرتگاه

  •  آرون گروپس

تعبیر خواب از دیدگاه کتاب تفسیر فرهنگ رویا

یکی دیگر از منابعی که می توانید برای تعبیر خواب های خود از آن استفاده کنید کتاب تفسیر فرهنگ رویا می باشد. در این کتاب نیز دو تعبیر برای این خواب آمده است و نشان می دهد که دیدن پرتگاه در خواب نشانه چیست و چرا افراد این خواب ها را می بینند.

  • اگر خود را در حال سقوط از پرتگاه ببینید بدین معنا است که ناخودآگاه شما بسیار عمیق می باشد. بهتر است به خود شناسی بپردازید تا بتوانید تمامی جنبه های خود را شناساییکرده و ترس هایتان را کشف کنید. در واقع کشف کردن ترس ها می تواند به شما کمک کند تا بتوانید با آن ها کنار بیایید.
  • تعبیر دیگر پرتگاه می تواند ترس های شما می باشد که ممکن است از گذشته تا کنون آن ها را به دنبال خود کشانده باشید. سعی کنید این احساس نا امیدی و رنج را از خود را دور کنید تا بتوانید زندگی بهتری داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *