دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

همه چیز درباره تعبیر خواب شطرنج برای دیدن خواب شطرنج در حالات مختلف

  • شقایق ایران دوست
  • ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما را با تعبیر یی دیگر از بازی ها آشنا می کنیم. دیدن شاه شطرنج در خواب می تواند نشانه ای از شکست باشد بنابراین باید در تصمیمات خود دقت کنید.

دیدن وسایل بازی در خواب می تواند نشانه های مختلفی داشته باشد و هر معبری این خواب ها را با توجه به نشانه های دیگری که در خواب وجود دارد تعبیر می کند. در ادامه شما را با تعبیر خواب شطرنج آشنا می کنیم.

تعبیر خواب شطرنج

تعبیر خواب شطرنج

شطرنج یکی از بازی هایی می باشد که دارای نماد منفی و مثبت می باشد و نشان دهنده برابری آن ها است. افرادی که این بازی را دوست دارند طبیعی است که چنین خوابی را ببیند. تعبیر خواب اسباب بازی، تعبیر خواب توپ و تعبیر خواب عروسک معنا های بسیار زیادی از دیدگاه معبران دارند با این حال دیدن شطرنج در خواب نیز می تواند معنا های بسیار گوناگونی داشته باشد و باید با توجه به جزئیاتی که خواب شما دارد آن را معنا کنید.

تعبیر خواب کلی

  • بازی کردن شطرنج در خواب توسط فردی دیگر می تواند نشانه ای از دروغ و تهمت و افترا است.
  •  بردن بازی شطرنج در خواب نشان می دهد که فردی به کسی تهمت می زند و می تواند با استفاده از همین تهمت ها به پیروزی دست یابد.
  • دیدن خودتان در بازی شطرنج نشان می دهد که قبل ذاز این که کاری را انجام دهید باید عاقبت آن را به خوبی پیش بینی کنید در غیر این صورت برنده نمی شوید.
  • اگر مهره شاه را در خواب ببینید تعبیر خوبی ندارد و نشان دهنده فردی می باشد که باعث شکست شما خواهد شد و بیش تر معبران این مهره را یک زن تعبیر کرده اند.

تعبیر رویای شطرنج

جابر مغربی

این معبر تنها یک معنا برای این خواب در نظر دارد و بیان می کند که دیدن شطرنج در خواب می تواند نشانه ای از فریب، حسد، فتنه و آشوب باشد بنابراین بهتر است قبل از انجام کاری اطرافیان خود را شناخته و جوانب کار هایی که می خواهید انجام دهید را بسنجید.

آنلی بیتون

  • اگر فردی در خواب ببیند که در حال بازی کردن با این وسیله می باشد بدین معنا می باشد که وی در کار هایش با کسادی رو به رو می شود بنابراین باید بیش تر مراقب رفتار ها و تصمیم هایش باشد.
  • بازنده شدن در این بازی نشان می دهد که از منافعی استفاده کردید که غیر قابل اعتماد هستند و همین موضوع نگرانی های بسیاری را در شما ایجاد کرده است.
  • اگر فردی در خواب ببیند که این بازی را به فرد دیگری می بازد بدین معنا است که دیگران به او تهمت بزرگی می زنند ولی دروغ بودن این تهمت ها به زودی آشکار می شود.

دیدن شاه شطرنج در خواب و معنای آن

  •  آرون گروپس

کتاب سرزمین رویا ها

این کتاب یکی از بزرگ ترین و بهترین کتاب هایی می باشد که خواب های مختلفی را بیان کرده است. جالب است بدانید که درباره بازی شطرنج تنها یک معنی بیان کرده و آن هم این است که اگر فردی در خواب خود هر خوابی را درباره این بازی ببیند بدین معنا است که در حال تلف کردن وقت خود است و باید کار های دیگری را انجام دهد تا بتواند به موفقیت دست یابد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *