دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرایش صورت با رژ نارنجی و نکاتی که شما را جذاب تر می کند

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

رنگ نارنجی از انواع رنگ هایی است که حس شادابی و جوانی را به خوبی منتقل می کند و شما می توانید از این رنگ در میکاپ صورت خود استفاده نمایید. آرایش صورت با رژ نارنجی زیبایی خیره کننده ای را به لب ها می بخشد و این رنگ رژ دارای طیف های مختلف تیره و روشن است.

مدل های آرایش صورت با رژ نارنجی مخصوص خانم ها و دختران جوان

برای میکاپ می توانید از انواع رژلب ها با رنگ های مختلف تیره و روشن استفاده نمایید. در مطالب قبلی مدل میکاپ با رژ قرمز و مدل میکاپ با رژ بنفش را مشاهده کردید در ادامه مدل هایی از میکاپ با رژ نارنجی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

مدل آرایش صورت با رژ نارنجی

مدل های میکاپ صورت به کمک رژلب نارنجی

از رنگ نارنجی اغلب برای آرایش های تابستانه و پاییزه مورد استفاده قرار می گیرد و در فصل پاییز بهتر است در کنار این رنگ از رنگ هایی نظیر سبز و زرد نیز استفاده کنید.

رژلب نارنجی در انواع طیف های مختلف تیره و روشن وجود دارد و اگر شما تمایل دارید میکاپی به روز و در عین حال چشم نواز داشته باشید بهتر است از این رنگ برای گریم لب هایتان استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید رنگ سایه و رنگ رژلب تان را با یکدیگر ست نمایید و بهتر است برای ست کردن این رنگ ها در میکاپ تان از طیف های مختلف تیره و روشن رنگ نارنجی استفاده نمایید همچنین توجه داشته باشید که قبل از هر چیز باید از مطابقت و همخوانی رنگ نارنجی با رنگ پوست و رنگ مو و سایر ویژگی های ظاهری تان مطمئن شوید.

برای آرایش کردن لب ها به کمک رژ نارنجی ابتدا اطراف لب ها را با مدادی که همرنگ با رژلب تان هست خط لب بکشید سپس رژلب با طیف رنگی دلخواه خود را روی لب ها بزنید در صورت تمایل می توانید برای جذابیت لب ها از برق لب نیز استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

مدل آرایش صورت با رژ نارنجی مدل آرایش با رژلب نارنجی مدل میکاپ با رژلب نارنجی آرایش صورت با رژ نارنجی مدل آرایش صورت دخترانه با رژ نارنجی مدل میکاپ با رژ نارنجی مدل های آرایش صورت با رژ نارنجی مدل های آرایش صورت با رژ نارنجی آرایش با رژ نارنجی میکاپ با رژلب نارنجی آرایش دخترانه صورت با رژ نارنجی

قبل از اینکه کار آرایش لب هایتان را شروع کنید بهتر است به کمک کرم پودر صورت خود را پوشش دهید سپس برای آرایش چشم هایتان اقدام نمایید که به دلیل استفاده از رژلب نارنجی بهتر است در انتخاب سایه چشم ها حساسیت لازم را به خرج بدهید تا رنگ هایی که در میکاپ تان مورد استفاده قرار می دهید در کنار یکدیگر جذابیت خیره کننده ای را ایجاد نمایند. بعد از کشیدن سایه چشم می توانید به کمک ریمل و خط چشم به چشمان خود جذابیت خیره کننده ای را ببخشید.

توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید برای میکاپ گونه ها از رژگونه ای استفاده نمایید که با رنگ رژلب تان مطابقت و همخوانی داشته باشد و بعد از انجام میکاپ صورت می توانید به گریم لب ها بپردازید و در پایان نیز در صورت تمایل از پودر فیکس استفاده نمایید تا آرایش تان ماندگاری بیشتری داشته باشد.

آرایش صورت با رژ نارنجی میکاپ دخترانه با رژلب نارنحی آرایش صورت با رژلب نارنجی میکاپ صورت با رژلب نارنجی میکاپ با رژلب نارنجی آرایش صورت دخترانه با رژ نارنجی مدل های میکاپ با رژلب نارنجی مدل های آرایش صورت با رژ نارنجی میکاپ صورت با رژلب نارنجی آرایش صورت زنانه آرایش با رژلب نارنجی

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل های میکاپ صورت با رژلب نارنجی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپ صورت بی نظیری داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *