دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های آرایش با رژ بنفش و نکات آرایشی آن

  • ندا خوشرو
  • ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل های آرایش با رژ بنفش را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

رژلب بنفش از انواع رنگ های زیبا و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید میکاپ صورت بی نظیر و متفاوتی داشته باشید بهتر است از مدل های آرایش با رژ بنفش الگوبرداری کنید و تغییراتی مثبت را در ظاهر خود ایجاد کنید.

مدل های آرایش با رژ بنفش با جدیدترین متدها میکاپ

آرایش لب ها اگر بدرستی انجام شود باعث تکمیل جذابیت میکاپ صورت می شود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ رژلب حساسیت لازم را داشته باشید. رژلب بنفش در انواع طیف های مختلف روشن و تیره موجود است و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و رنگ سایه چشم از بین آن ها رژلبی با رنگ مناسب را انتخاب کنید. در مطالب قبلی آرایش عروس با رژلب قرمز را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل های آرایش با رژلب بنفش آشنا خواهید شد.

آرایش صورت زنانه

مدل های میکاپ صورت زنانه و دخترانه با رژ لب بنفش

اگر پوست صورت شما زیتونی یا تیره می باشد بهتر است از رژلب بنفش که دارای قرمزی بیشتری است برای میکاپ لب هایتان استفاده کنید همچنین رژلب بنفش که به رنگ آبی نزدیک است برای خانم ها با رنگ پوست روشن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

اگر تمایل دارید آرایش صورت تان متفاوت به نظر برسد بهتر است علاوه بر رژلب بنفش از مداد مشکی و ریمل مشکی نیز در آرایش چشم هایتان استفاده نمایید همچنین چشم ها اگر آرایش طبیعی داشته باشند میکاپ صورت شما جذاب تر می شود.

با توجه به اینکه رژلب بنفش رنگی تیره به شمار می رود از این رو بهتر است برای آرایش چشم هایتان از آرایش چشم اسموکی یا دودی استفاده نمایید.اگر تمایل دارید از رژلب بنفش کمرنگ استفاده نمایید می توانید رنگ رژلب را بنفش نئونی انتخاب کنید و از خط چشم همرنگ با رژلب برای آرایش چشم هایتان استفاده نمایید.

مدل های آرایش صورت با رژلب آرایش صورت زنانه با رژلب بنفش   آرایش صورت مخصوص خانم ها مدل های میکاپ صورت با رژلب بنفش میکاپ صورت مدل آرایش صورت زنانه مدل های میکاپ صورت با رژ بنفش مدل میکاپ صورت زنانه با رژ بنفش مدل آرایش صورت زنانه مدل سایه و رژلب بنفش آرایش صورت دخترانه با رژلب بنفش

  •  آرون گروپس

برای جذابیت بیشتر لب ها می توانید از رژلب بنفش و کمرنگ استفاده کنید و در مرکز لب ها نیز از رژلب صورتی استفاده نمایید همچنین می توانید دیزاین ناخن هایتان را به کمک ترکیب این رنگ ها انجام بدهید.

برای اینکه رژلب بنفش تیره لب های شما را کوچک تر نشان ندهد می توانید بعد از زدن رژلب به کمک قلمو و کانسیلر اطراف لب های خود را پوشش دهید و بیرون زدگی ها را درست نمایید سپس مقداری سایه سفید و براق به قسمت مرکزی لب های خود بزنید و به لب ها برق لب بزنید در این صورت لب های شما حجیم و پرتر به نظر می رسند.

می توانید در آرایش صورت خود از ترکیب رژلب بنفش با خط مشکی و سایه آبی رنگ استفاده نمایید که در این صورت جذابیت خیره کننده ای به ظاهر شما بخشیده می شود.

مدل آرایش صورت زنانه آرایش صورت زنانه با رژ بنفش آرایش لب با رژلب بنفش مدل آرایش صورت با رژلب بنفش آرایش صورت با رژلب بنفش نیماپ صورت دخترانه با رژلب بنفش آرایش زیبا و زنانه با رژلب بنفش میکاپ صورت زنانه میکاپ صورت با رژلب بنفش مدل میکاپ با رژلب بنفش آرایش همراه با رژلب بنفش  آرایش با رژ بنفش

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های میکاپ با رژلب بنفش جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی خاص و جذاب برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *