دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تغییر زبان واتساپ در گوشی های اندروید و آیفون

  • حکیمه فهیمی
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

از آنجا که زبان پیشفرض واتساپ به صورت انگلیسی می باشد چناچه می خواهید آن را به زبان فارسی با زبان های دیگر تغییر دهید و با شیوه کار آشنایی ندارید. با این آموزش از آرگا همراه ما باشید.

یکی از پیام رسان های پرطرفدار دنیا برنامه واتساپ می باشد که زبان آن در حالت پیش فرض، انگلیسی می باشد. چنانچه مایلید تا با نحوه تغییر  زبان واتساپ آشنا شوید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آموزش نحوه تغییر زبان واتساپ در اندروید و آیفون

برنامه واتساپ یکی از پیام رسانهای پر طرفدار در دنیا به شمار می رود که کاربران زیادی روزانه از آن بهره گرفته و تماس صوتی، ارسال پیام یا تماس تصویری برقرار می کنند. از مهمترین شاخصه های این پیام رسان سرعت، امنیت، محیط کاربری ساده و ضمنا کاربردی بودن آن می باشد. با این وجود یکی از گزینه هایی که ممکن است در این پیام رسان نتوانید پیدا کنید گزینه Language می باشد که در نسخه های قدیمی این نرم افزار حضور داشت ولی در نسخه های جدید این گزینه مشاهده نمی شود.

به طور کلی یکی از موضوعاتی که کاربران برنامه واتساپ به آن نیاز دارند تغییر زبان آن می باشد به ویژه که فارسی نمودن زبان این برنامه، استفاده از واتساپ را در گوشی های اندروید و آیفون نیز آسان می سازد. قابل ذکر است که زبان پیشفرض این پیام رسان اجتماعی انگلیسی می باشد حال اگر شما قصد دارید آن را در نسخه های قدیمی اندروید به زبان فارسی یا سایر زبان ها تغییر دهید نیازمند چند کلیک ساده می باشد که در ادامه این مطلب آموزش داده می شود. ناگفته نماند همانطور که پیشتر اشاره شد در نسخه های جدیدتر اندروید و آیفون ها هیچ گزینه ای برای این امر وجود ندارد ولی راه حل آن از طریق عوض کردن زبان سیستم می باشد. بنابراین با رفتن به تنظیمات گوشی و قسمت زبان می توانید آن را به فارسی یا زبان مدنظر تغییر دهید.

تغییر در اندروید

از آنجا که نحوه تغییر زبان پیام رسان واتساپ در گوشی های  اندروید و آیفون متفاوت است از این رو در این مطلب به صورت جداگانه آموزش داده می شود. برای تغییر زبان در اندروید ابتدا برنامه واتساپ را اجرا نموده و سپس با کیلیک بر روی آیکون سه نقطه به قسمت تنظیمات (setting) این پیام رسان بروید.

در ادامه گزینه chat را پیدا نموده و روی گزینه App Language کلیک کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در منوی گشوده شده گزینه Language را انتخاب نمایید.

حالا از میان زبان های مختلف زبان مدنظر خود را انتخاب کنید.

تغییر زبان در آیفون

آنچنان که مشاهده می کنید همه گزینه های برنامه واتساپ به صورت انگلیسی است از این رو جهت تنظیم زبان واتساپ و بهره گیری از زبان فارسی در گوشی آیفون همانطور که پیشتر اشاره شدبا توجه به این که چنین قابلیتی در واتساپ گنجانده نشده نیاز است زبان سیستم را عوض کنید. به این ترتیب به قسمت تنظیمات یا setting گوشی آیفون خود بروید.

سپس گزینه general را انتخاب نمایید.

برای تغییر زبان سیستم و تغییر زبان واتساپ روی گزینه Language & Region کلیک نمایید.

در فهرست نمایش داده شده زبان مدنظر خود را انتخاب نمایید و در گوشه راست سمت بالا روی گزینه Done کلیک کنید تا مشاهده نمایید که زبان ایفون به فارسی تغییر می یابد.

همچنین می توانید برای آشنایی با نحوه دو اکانته کردن واتس اپ کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *