دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روش زدن لاک دو رنگ برای دیزاین جذاب ناخن ها با دو لاک ساده

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان دوست داشتنی و جذاب تر به نظر برسند بهتر است از دو رنگ لاک استفاده کنید و برای طراحی ناخن با دو رنگ مختلف نیازی نیست که به سالن های زیبایی مراجعه نمایید همچنین می توانید کمی خلاقیت به خرج بدهید و از طرحی متفاوت ایده بگیرید. در ادامه با روش زدن لاک دو رنگ آشنا خواهید شد که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت برای ناخن هایتان داشته باشید.

روش زدن لاک دو رنگ مخصوص خانم ها و دختران جوان

مدل های زیادی برای طراحی ناخن ها وجود دارند و بهتر است شما با تمرین و تکرار زیاد مهارت لازم را در زمینه دیزاین ناخن ها بدست آورید. برای دیزاین ناخن ها می توانید از دو رنگ یا چند رنگ لاک مختلف استفاده نمایید همچنین می توانید ناخن هایتان را به صورت یک رنگ دیزاین نمایید.

دیزاین ناخن مجلسی

آموزش دیزاین ناخن با دو رنگ لاک

روش اول :

یکی از ساده ترین روش ها برای دیزاین ناخن ها استفاده از اسفنج می باشد و شما می توانید یک رنگ لاک را روی سطح ناخن هایتان بزنید سپس مقداری از دو رنگ لاک را روی سطحی کنار هم بریزید و اسفنج را به ترکیب لاک ها آغشته نمایید و به صورت ضربه ای اسفنج را روی سطح ناخن هایتان بزنید.

روش زدن لاک دو رنگ به کمک اسفنج

روش دوم :

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طراحی ناخن با چسب نواری به سادگی امکان پذیر می باشد و شما می توانید از دو رنگ لاک برای دیزاین ناخن هایتان استفاده نمایید.

مدل دیزاین ناخن شیک طراحی ناخن با چسب نواری

روش سوم :

در صورت تمایل می توانید از دو رنگ لاک مات و درخشان برای دیزاین ناخن هایتان استفاده نمایید. ابتدا بهتر است لاک مات را روی سطح ناخن هایتان بزنید سپس لاک اکلیلی را روی آن بزنید به صورتی که به سمت ریشه ها برود و نوک ناخن ها بیشتر اکلیلی شود.

دیزاین ناخن شیک با دو رنگ لاک

روش چهارم:

رنگ های متضاد با یکدیگر اگر ترکیب شوند باعث جذابیت بیشتر ناخن ها می شوند و شما می توانید برای طراحی ناخن ها به ساده و حرفه ای از این ایده استفاده کنید.

طراحی ناخن خاص

روش پنجم :

برای دیزاین ناخن ها می توانید از رنگ های مکمل استفاده نمایید که در این صورت بهتر است از بین یک رنگ ، دو طیف مختلف کمرنگ و پر رنگ آن را انتخاب کنید.

دیزاین ناخن زنانه

مدل های دیزاین ناخن با دو رنگ لاک مختلف

برای اینکه جذابیت ناخن هایتان تکمیل شود می توانید از دو رنگ لاک استفاده نمایید که در این صورت رنگ ها را باید به گونه ای انتخاب نمایید که در کنار یکدیگر خاص و متفاوت به نظر برسند.

برای اینکه دیزاین ناخن هایتان حرفه ای و مجلسی به نظر برسد می توانید از نگین های تزیینی و سایر وسایل تزیین کننده برای دیزاین ناخن ها استفاده نمایید همچنین دیزاین ناخن ها به کمک دو رنگ لاک به تنهایی دارای جذابیت خاصی می باشد.

طراحی ناخن ها با دو لاک مختلف برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و بهتر است شما با تمرین و تکرار مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید.

دیزاین ناخن زیبا و خاص

دیزاین ناخن با لاک مشکی و قرمز مدل دیزاین ناخن طراحی ناخن شیک مدل های دیزاین ناخن دیزاین ناخن مجلسی مدل دیزاین ناخن   دیزاین ناخن مجلسی دیزاین شیک ناخن   مدل دیزاین ناخن دو رنگ آموزش زدن لاک دو رنگ نحوه زدن لاک دو رنگ مخصوص خانم ها   طراحی ناخن شیک و مجلسی مدل ناخن مجلسی روش هایی برای زدن لاک دو رنگ دیزاین ناخن خاص دیزاین ناخن جذاب و خلاقانه دیزاین شیک و خاص ناخن طراحی ناخن خاص طراحی ناخن شیک طراحی ناخن با لاک سفید و طلایی روش زدن لاک دو رنگ با ایده های خلاقانه روش زدن لاک دو رنگ دیزاین ناخن خاص   دیزاین ناخن دو رنگ طراحی شیک ناخن دیزاین ناخن شیک   روش زدن لاک دو رنگ مدل دیزاین ناخن

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به آموزش زدن لاک به صورت دو رنگ جلب کردیم که امیدواریم این دیزاین ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *