دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل سارافون بلند مجلسی و خانگی با طرح های جدید

  • ندا خوشرو
  • ۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

مدل سارافون های زنانه در جنس های متنوع و طرح های زیبا موجود هستند. در این مطلب انواع مدل سارافون بلند زنانه و دخترانه را در طرح های مجلسی و خانگی در اختیار شما قرار داده ایم.

سارافون یکی از انواع مدل لباس های زنانه ای است که بیشتر خانم ها از این مدل لباس در مهمانی های و مجالس کوچک و دور همی های خانوادگی استفاده می کنند. در ادامه این مطلب انواع مدل سارافون بلند را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

سارافون های بلند، طرح های متنوع و زیبایی نظیر سارافون جلو باز و سارافون سنتی و … دارند و شما می توانید این طرح های زیبا سارافون ها را از بازار خریداری کنید و یا این که آن ها را بدوزید. در این بخش جدیدترین مدل های سارافون مجلسی و خانگی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

سارافون بلند زنانه مجلسی

مدل سارافون بلند مجلسی با طرح های شیک و متنوع

مدل سارافون زنانه و دخترانه را باید با توجه به فرم اندام و ویژگی های ظاهری خود خریداری کنید. بیشتر خانم ها در هنگام خرید لباس فقط به مدل لباس توجه می کنند که این تفکر کاملا اشتباه است لباسی برازنده شما است که با فرم اندام و ویژگی های ظاهری شما مطابقت داشته باشد.

در ادامه این مطلب تصاویری از مدل سارافون مجلسی را با طرح های شیک و ایده آل در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

سارافون بلند زیبا سارافون بلند زنانه مدل های شیک سارافون زنانه و دخترانه سارافون بلند و زیبا مجلسی سارافون بلند سارافون بلند مدل سارافون بلند زنانه مدل سارافون بلند زیبا

مدل های سارافون خانگی برای انواع سلیقه های مختلف

سارافون های زنانه در طرح های خانگی و ساده موجود هستند و شما می توانید از این نوع سارافون ها در مهمانی های بسیار کوچک خود و یا دور همی های خانوادگی استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

سارافون های بلند زنانه سارافون بلند

علاوه بر مدل سارافون رنگ سارافون نیز در زیبایی و جذابیت شما تاثیر گذار است پس باید در هنگام خرید سارافون به رنگ و مدل آن توجه کنید تا بتوانید سارافونی متفاوت و زیبا را خریداری کنید.

سارافون خانگی زنانه سارافون بلند زنانه سارافون بلند سارافون بلند

جدیدترین مدلهای سارافون دخترانه بلند و شیک

سارافون ها به دلیل نوع طراحی جذاب و متنوع آن از جمله پرکاربردترین و پرطرفدارترین لباسهای بانوان ایرانی می باشند که می توان با توجه به موقعیت های مختلفی که در آنجا حضور پیدا می کنند، طرح دلخواه و متناسب با آن مکان را انتخاب نمایند، امروزه انواع مدلهای سارافون مجلسی و اسپرت دخترانه و زنانه طراحی و تولید می شوند و می توانند استایل فوق العاده جذاب و زیبایی ایجاد نمایند، در ادامه می توانید مدلهای جدیدتری از سارافون های بلند دخترانه برای استفاده مجلسی و خانگی را ببینید و بهترین مدلها را با توجه به سلیقه و استایل تان انتخاب نمایید.

مدل سارافون خانگی

به طور کلی سارافون ها به لباسهایی گفته می شوند که بدون آستین بوده و یا دارای آستینی کوچک هستند که در انواع مدلهای مختلف کوتاه و بلند، مجلسی، اسپرت و خانگی، جلوباز و جلو بسته و غیره از جنس پارچه های حریر، نخی، ریون، گیپور، کتان، جین و … طراحی می شوند، بنابراین تقریبا اغلب خانوم ها به خصوص دختران جوان حتما یکی از انواع سارافون ها را در کمد لباس خود دارند، ضمن اینکه مدل سارافون بچه گانه نیز از محبوبیت زیادی برخوردار می باشند، در اینجا می توانید با جدیدترین مدلهای سارافون بلند دخترانه مجلسی و خانگی دیدن کنید.

تصاویری از مدل سارافون

مدل سارافون جدید دخترانه

انواع مدل سارافون

مدل سارافون شیک و زیبا

مدل سارافون مجلسی

مدل سارافون بلند نخی

مدل سارافون جذاب

مدل سارافون کمری دار

مدل سارافون بلند جلوباز

مدل سارافون جذاب

مدل سارافون شیک

مدل سارافون زیبا

مدل سارافون دخترانه

مدل سارافون بلند دخترانه

در این مطلب انواع مدلهای سارافون بلند زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدلها مورد پسند شما قرار بگیرند و بتوانید با الگو برداری از این طرح های شیک بهترین مدلهای سارافون را برای خود خریداری کنید. برای مشاهده انواع مدلهای زیبا و متنوع سارافون می توانید به بخش مدل سارافون مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *