دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب قلیان در حالات مختلف

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب شما را با تعبیر یکی دیگر از دخانیات آشنا می کنیم. قلیان یکی از دخانیاتی می باشد که امروزه مورد استفاده افراد بسیار زیادی است و دیدن خواب آن امری طبیعی است.همراه ما باشید تا معنای خواب آن را برایتان بیان کنیم.

خواب هایی که در طی روز می بینید می تواند نشانه ای از امیال و آرزو های شما باشد و به شکلی دیگر نمایان می شود. تعبیر خواب قلیان که یکی از همین خواب ها می باشد را در ادامه از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی بیان می کنیم.

دیدن قلیان در خواب و تعبیر آن

تعبیر خواب قلیان

در بخش تعبیر خواب آرگا تعبیر خواب سیگار کشیدن و تعبیر خواب آتش را برایتان بیان کرده ایم و در ادامه قصد داریم تعبیر خواب مشابهی با آن ها را برایتان بیان کنیم. دیدن قلیان در خواب معنای خوبی ندارد. منوچهر مطیعی این خواب را از چند جهت مورد بررسی قرار داده است.

  •  دیدن قلیان همانند سایر دخانیات نشانه ای از غم و اندوه می باشد و تعبیر کلی این خواب بدون توجه به جزئیات آن غم است. بنابراین اگر فردی آن را در خواب ببیند در آینده دچار غمی خواهد شد.
  • اگر فردی که اهل قلیان کشیدن نباشد و در خواب خود ببیند که در حال استفاده از آن است یعنی دچار ناراحتی های فکری و روحی خواهد شد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که دیگران در حال کشیدن قلیان می باشند و به وی تعارف می کنند ولی دوست ندارید این کار را انجام بدهید و از انجام آن اکراه دارید نشان می دهد که دیگران باعث می شوند مشکلی برایتان ایجاد شود. البته تعبیر دیگر این خواب این گونه است که شما تعارف ان ها را با خوشحالی قبول کرده و شروع به کشیدن قلیان می کنید نشان می دهد که خودتان نیز علاوه بر دیگران در مشکلی که برایتان ایجاد می شود مقصر هستید.
  • اگر فردی در خواب خود در حال چاق کردن قلیان باشد نشان می دهد که کار های خودش باعث می شود که دچار غم و اندوه شود.

نکته :  بهترین معنی برای قلیان غم و اندوه است ولی نمی توان بلا و مصیبت را به آن نسبت داد و این غم و اندوهی که گفته می شود در حد ناراحتی های بسیار کوچک می باشد.

دیدگاه منوچهر مطیعی درباره خواب قلیان

شرایط مناسب برای تعبیر خواب!

در نظر داشته باشید که شرایط هر فردی برای معنای خوابش تاثیراتی دارد. در واقع حالت روزمره، زندگی پر از استرس و حالات درونی باعث می شود که فرد خواب های آشفته ببیند و معنا کردن آن خواب ها امکان پذیر نمی باشد زیرا حالات روحی تاثیرات بسیار زیادی بر رویا دارند. در واقع بیش تر خواب های شما بر اساس حالت های روحی شما می باشند و زمانی که از خوب بودن حالت روحی خود اطمینان داشتید باید خواب های خود را تعبیر کنید. بهتر است برای تعبیر خواب خود از هر کسی کمک نگیرید و خودتان در جستجوی آن باشید و سعی کنید از معنا های خوب این خواب ها استفاده کنید و سعی نکنید با خواب هایی که دیده اید حال دیگران را نیز آشفته کنید زیرا هر فردی از عهده تعبیر خواب بر نمی آید و باید از منابع درست و دقیق به دنبال آن باشید. علم تعبیر خواب پیچیدگی های خاصی دارد و هر فردی نمی تواند با توجه به دانسته های خود تعبیری را برای شما در نظر بگیرد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *