دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل مانتو چهارخونه با طرح های زیبا و دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

مانتو های زنانه سبک ها و طرح های متفاوتی دارند که مدل مانتو چهار خانه هم یکی دیگر از طرح های مانتو است. در ادامه این مطلب مجموعه ای از بی نظیرترین و جدیدترین طرح های مانتو چهارخونه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل مانتو چهارخانه در طرح های بلند و کوتاه موجود است و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود مدل مانتو های زیبا چهارخانه را برای خریدن انتخاب نمایید، در ادامه مدل مانتو چهارخونه شیک و زیبا را در در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

یکی از مهم ترین لباس هایی که خانم های ایرانی بر روی انتخاب آن حساسیت و دقت می کنند مانتو است مدل مانتو ها با پارچه های مختلف نظیر مانتو نخی و مانتو گیپور و …. در بازار موجود هستند. یکی از طرح های مانتو که برای فصل تابستان بیشتر استقاده می شود مانتو چهارخانه است که در این مطلب تصاویری از این مدل مانتو را مشاهده خواهید کرد.

مانتو های دخترانه چهارخانه

مدل مانتو چهارخونه تابستانی زنانه با جدیدترین طرح ها

اگر شما می خواهید در تابستان از پارچه های طرح دار مدل مانتو تابستانی استفاده کنید مانتو های گلدار و چهارخانه تابستانی می توانند برای انتخاب شما بهترین ایده باشند. طرح های زیبا و جدید مانتو تابستانی چهارخانه شیک و زیبا را در این مطلب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل مانتو چهارخانه زیبا

مانتو چهارخانه زنانه

مانتو چهارخانه کوتاه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مانتو تابستانی چهارخانه

مدل مانتو کوتاه چهارخانه

مدل مانتو زنانه

Plaid manto model (17)

مانتو چهارخانه دخترانه

مانتو زیبا زنانه چهارخانه

مانتو های چهارخانه شیک و زیبا

مدل مانتو چهارخانه زنانه

مانتوهای چهارخانه دخترانه زیبا و شیک

مانتو های اسپرت چهارخانه برای دختران در فصل تابستان می توانند بهترین انتخاب باشند. مانتو های چهارخانه از پارچه ها با ترکیبی از رنگ ها دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود این مدل مانتو ها را برای خریدن انتخاب نمایید. در هنگام انتخاب مدل مانتو نهایت دقت را به خرج دهید زیرا مدل مانتو علاوه بر این که بر چهره شما تاثیر گذار است نشان دهنده شخصیت شما نیز می باشد.

مانتو چهارخانه دخترانه

مانتو چهارخانه

مدل مانتو تابستانی بلند

مانتو تابستانی چهارخانه دخترانه

مانتو چهارخانه

مانتو تابستانی دخترانه

مانتو چهارخانه زیبا

مانتو چهارخانه دخترانه

Plaid manto model (18)

مانتو دخترانه چهارخانه

مانتو چهارخانه بلند

 

شیک ترین و جدیدترین مدلهای مانتو چهارخونه

همانطور که می دانید مانتو یکی از ضروری ترین لباس ها برای خانم ها می باشد که در رنگ و طرح های مختلفی وجود دارد و یکی از انواع پرطرفدار آن به خصوص در فصل تابستان مانتوهای چهارخونه می باشد که در مدلهای چهارخونه درشت و ریز وجود دارد و بسته به فرم اندام تان می توانید مدلهای زیبایی از آن را انتخاب کنید.

مانتو چهارخونه دخترانه

این نوع مانتوها از جنس نخی هستند و در تابستان و بهار طرفدارن زیادی دارند و اکثر خانم ها به پوشیدن این نوع مانتو علاقه دارند، در حقیقت جزو مانتو اسپرت دخترانه می باشد و استایل شیک و جذابی به دختر خانم ها می دهد، در ادامه مطلب مدلهایی از مانتو چهارخونه شیک و زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا با ایده گرفتن از آن بتوانید مدلهای شیک و زیبا برای خود انتخاب کنید و بسیار شیک و زیبا به نظر آیید، بنابراین اگر شما نیز به دنبال مدلهایی شیک و خاص از مانتوهای چهارخونه هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

استایل شیک با مانتو چهارخونه

مانتو چهارخونه در رنگ های مختلف

مانتو چهارخونه برای دختران

مانتو چهارخونه در طرح شیک

مانتو چهارخونه شیک تابستانی

مانتو چهارخونه اسپرت دخترانه

جدیدترین مدل مانتو چهارخونه

شیک ترین مدل مانتو چهارخونه

مدل مانتو چهارخونه در طرح خاص

مانتو چهارخونه برای دختران

مانتو چهارخونه ناز و اسپرت

مانتو چهارخونه شیک و خاص

مدلهای شیک مانتو چهارخونه

مانتو چهارخونه جدید و زیبا

مانتو چهارخونه درشت

زیباترین و جدیدترین طرح های مدل مانتو چهارخونه را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از این طرح های جدید و متفاوت برترین مدل مانتو را برای خود خریداری کنید، جهت آشنایی بیشتر با انواع مدل مانتو می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *