دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیر تا پیاز پنهان کاری مردان و آنچه خانم ها باید بدانند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹
  • ۰

پنهان کاری مردان می تواند از علت های متعددی نشات بگیرد برخی از این مردان ممکن است به دلیل عدم وفاداری به همسر خود مخفی کار شوند و دسته ای دیگر نیز به دلیل بدبینی های همسر و … مخفی کاری می کنند این رفتار همچنین دارای نشانه هایی است که در این مقاله می خواهیم این نشانه ها را بررسی کنیم و توضیح کامل درباره آن بدهیم.

امروزه روابط زناشویی و رابطه بین زن و شوهر تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد زنان و مردان در دنیای امروزه ویژگی های جدیدی را به خود می گیرند و تنش ها جدیدی وارد زندگی آن ها شده است. دروغ گفتن، شکاک بودن، عدم وفاداری و پنهان کاری می تواند از ویژگی های مردان و زنان در دنیای امروزه باشد که زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند آن ها را با چالش هایی همراه کند ممکن است به تازگی رابطه شما با همسرتان دچار تغییراتی شد باشد شاید احساس کنید که رابطه عاطفی شما مانند قدیم نیست و نمی توانید به راحتی به همسرتان اعتماد کنید. خیلی از مردان و زنانی که در زندگی مشترک هستند بعد از مدتی احساس می کنند نمی توانند مانند سابق به همسر خود تکیه و اعتماد داشته باشند آن ها به همه کارها شک می کنند و به مرور زمان شاهد فاصله ای عاطفی میان خود و همسرشان می شوند. همه این موارد می تواند نشانه هایی از مخفی کاری باشد که باید به آن ها توجه داشته  باشید و در ادامه این بخش نیز بیشتر درباره آن صحبت می کنیم.

پنهان کاری مردان چه نشانه هایی دارد؟

شاید بهتر است ابتدا درباره علت های بروز چنین رفتارهایی صحبت کنیم این دسته از مردان بنا به دلایل مختلفی به مخفی کاری و دروغ روی می آورند بیشتر این افراد به دلیل اینکه نمی توانند همسر خود را قانع کنند به مخفی کاری روی می آورند و دسته ای دیگر از آن ها نیز به دلیل سیاست های زندگی این مسائل را مطرح می کنند. اما باید بدانید که علت این امر تنها می تواند در حل مشکل کمک کننده و نمی تواند این کار را توجیه کند. اما نشانه هایی نیز وجود دارد که نشان می دهند همسر شما یک فرد مخفی کار است و در زیر به این موارد اشاره می کنیم.

مخفی کاری مردان

رفتارهای مردان می تواند دارای نقاط ضعفی باشد به عنوان مثال برخی از مردان ممکن است با رفتارهای حسادت آمیز خود موجب بروز مشکلاتی در زندگی مشترک خود شوند که به بررسی علت های حسادت در مردان می توان آن را کنترل کرد از سوی دیگر نیز ممکن است برخی از مردان دارای نشانه هایی از مخفی کاری باشند.

بازگو کردن جزئیات:

خیلی از خانم ها فکر می کنند زمانی که همسرشان جزئیات تمام اتفاقات را برای او بازگو می کند فردی راستگو و بدون ریا است در صورتی در برخی از موارد خلاف این امر نشان داده شده است در واقع افرادی که جزئیات کم اهمیت را بازگو می کنند در واقع افرادی هستند که سعی دارند مخفی کاری کنند. بنابراین خانم ها باید توجه داشته باشند زمانی که از همسرشان جزئیات زیادی می پرسند ممکن است همسرشان را به مخفی کاری یا دروغ وادار کنند تجربه نشان داده است که اگر فردی جزئیات را بازگو کند در حقیقت سعی دارد ا اتفاقی را مخفی کند این جزئیات اغلب بی اهمیت هستند و برای دور شدن از موضوعات اصلی عنوان می شوند. همچنین از دیگر نشانه های پنهان کاری مردان می توان به مکث کردن های زیادی در طول صحبت کردن اشاره نمود زیرا این دسته از افراد سعی دارند تا واقعیت های خیالی را در ذهن خود ایجاد کنند.

مردهای پنهان کار

مهربانی های تصادفی:

ممکن است همسر شما بعد از مدتی به طرز عجیبی مهربان شود خیلی از خانم ها اشاره می کنند که همسران آن ها مدام سر کار است مشغله های کاری بالایی دارد اما مدتی است که تغییر کرده است مدام کادوهای گران قیمت می خرد و سعی دارد تا نظر من را جلب کند. در این باره باید اشاره کنیم که کادو خریدن و مهربان بودن همسر زمانی جای شک دارد و باید به آن توجه کرد که ناگهانی باشد و یا اصلا همسر شما سابقه چنین کارهایی را نداشته باشد در این صورت باید بدانید که همسرتان می خواهد سر شما را گرم کند و یا چیزی را از شما مخفی نگه دارد. برخی ها اشاره می کنند که این مهربانی های ناگهانی برای جبران اشتباهات است و عذاب وجدان است بنابراین باید در چنین مواقعی حواستان را بیشتر جمع کنید.

  •  آرون گروپس

داشتن تلفن های مشکوک:

از دیگر نشانه های پنهان کاری مردان داشتن تلفن های مشکوکی است که هیچ وقت توضیحی درباره آن ها به شما داده نمی شود ممکن است این تلفن های آخر شب و یا اول صبح باشند به هر صورت موجب می شوند تا توجه شما جلب شود. درباره اغلب این تلفن های مشکوک به شما هیچ توضیحی داده نمی شود و زمانی که علت آن را نیز جویا می شوید اغلب جواب های سردرگم می شنوید و یا ممکن است با پرخاشگری از سوی همسرتان مواجه شوید. از دیگر نشانه های مخفی کاری نیز این است که با وارد شدن به اتاق ممکن است همسرتان تلفن را قطع کند اینگونه از اتفاق ها زمانی که تکرار پیدا کنند هیچ گاه عادی و طبیعی نخواهند بود.

دروغگویی مردان

سوال پرسیدن را دوست ندارد:

ممکن است همسر شما هیچ گاه دوست نداشته باشد که شما از او مدام سوال بپرسید توضیح دادن درباره اتفاقات روزمره برای او غیر ممکن است و حتی زمان هایی که از او سوال می پرسید دچار استرس و پرخاشگری می شود. اغلب افرادی که در زمان سوال پرسیدن حالت دفاعی دارند و دچار بهانه تراشی می شوند افراد پنهان کار و مخفی کار هستند بنابراین این نشانه نیز یکی دیگر از نشانه های مخفی کاری در همسران است.

دعوا کردن و ایجاد فاصله:

همسران این دسته از افراد اشاره می کنند که مدتی از صمیمت قبل از رابطه آن ها از بین رفته است و دیگر مانند قبل نمی توانند با همسر خود رابطه صمیمی و عاطفی برقرار کنند همچنین آن ها اشاره می کنند که میزان مشاجره ها و دعواها در میان آن ها بیشتر شده است. از بین رفتن تفاهم و همدلی، تخریب شخصیتی و … از دیگر نشانه هایی است که نشان می دهند همسر شما پنهان کاری می کند.

پنهان کاری مردان

از دیگر نشانه های پنهان کاری مردان می توان به تغییر ناگهانی در دوستان، دور شدن و فاصله عاطفی میان زن و شوهر، توضیح ندادن درباره اتفاقات و کم صحبت کردن با همسر اشاره نمود هر یک از این نشانه ها به نوعی می توانند نشانه مخفی کاری های همسر شما باشند که درباره آن ها باید بیشتر بدانید. این امر می تواند موجب افسردگی در مردان نیز شود که بررسی می کنیم این افسردگی در مردان دارای چه علائمی می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *