دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ست لباس رنگ زرد برای تیپ های اسپرت، مجلسی و روزمره

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل های ست لباس رنگ زرد زنانه و مردانه جلب خواهیم کرد که امیدواریم این ست های اسپرت و مجلسی مورد توجه تان قرار بگیرند.

رنگ زرد از انواع رنگ های زیبا و متفاوت به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است از ست لباس رنگ زرد در پوشش خود استفاده نمایید.

ست لباس رنگ زرد شیک و خاص

لباس های زنانه و مردانه در انواع رنگهای متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها ست لباس خوشرنگی را برای پوشیدن انتخاب کنید. در مطالب قبلی ست لباس بنفش و ست لباس مشکی و ست لباس سبز را مشاهده کردید در ادامه ست لباس زرد را پیش رو خواهید داشت.

ست لباس زرد

ست لباس زرد زنانه و دخترانه

رنگ زرد دارای تناژهای مختلفی نظیر زرد روشن و زرد خردلی و زرد لیمویی و … می باشد که شما می توانید از این رنگ ها در پوشش خود استفاده نمایید که بهتر است تناژ رنگ زرد را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

اگر شما دارای پوستی روشن و سفید هستید بهتر است از رنگ زرد خردلی و زرد تیره در پوشش خود استفاده نمایید همچنین رنگ زرد نئونی و رنگ زرد اصلی برای این دسته از افراد مناسب نمی باشند.

اگر پوست شما سبزه یا گندمی می باشد بهتر است از رنگ زرد لیمویی و زرد خیلی روشن و درخشان در پوشش خود استفاده نمایید تا پوست تان جذابیت خاصی پیدا کند.

افراد با رنگ پوست تیره می توانند از تناژهای مختلف رنگ زرد به جزء زرد نئونی در پوشش خود استفاده نمایند همچنین رنگ زرد طلایی برای خانم ها با رنگ پوست تیره انتخابی مناسب می باشد.

  •  آرون گروپس

از رنگ زرد می توانید برای حضور در مکان های عمومی و مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید و استایلی منحصر به فرد داشته باشید.

ست لباس زرد و خاکستری ست لباس زرد زنانه ست لباس زرد دخترانه ست لباس زرد ست لباس زرد و سبز ست لباس زرد و سبز مخصوص خانم ها ست لباس زرد و آبی ست لباس اسپرت دخترانه ست لباس خاص زنانه ست لباس زرد و طوسی ست لباس زرد و آبی تیره ست لباس زرد و طوسی ست لباس زرد و مشکی ست لباس مجلسی ست لباس مجلسی زرد ست لباس رنگ زرد مجلسی و شیک ست لباس زرد و آبی ست لباس زرد و قهوه ای ست لباس زرد زنانه و مردانه ست لباس زنانه شیک ست لباس زرد ست لباس شیک زرد ست لباس زرد زمستانی ست لباس زرد و شیک ست لباس ست لباس زیبا ست لباس زرد و سبز ست لباس شیک ست لباس قرمز و زرد ست لباس زرد و طوسی لباس زرد و طوسی ست لباس زرد زنانه و دخترانه ست لباس رنگ زرد و مشکی ست رنگ زرد و مشکی

ست لباس زرد مردانه

بعد از انتخاب تناژ رنگ زرد متناسب با رنگ پوست تان باید بتوانید این رنگ را در پوشش خود با سایر رنگ های تیره یا روشن ست نمایید.

ست زرد و نارنجی از انواع ست های خاص و شاد می باشد و اگر شما تمایل دارید در استایل تان تعادل ایجاد کنید بهتر است از این دو رنگ در پوشش خود استفاده نمایید.

ست رنگ زرد و آبی می تواند استایلی عجیب را برای شما ایجاد نمایید و رنگ زرد را می توانید در پوشش خود با تناژهای مختلف رنگ آبی هماهنگ کنید.

رنگ بنفش یکی دیگر از انواع رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ زرد به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در استایل خود ترکیب رنگی جذاب و خیره کننده ای داشته باشید بهتر است این ست رنگی را انتخاب نمایید.

ست رنگ زرد و قرمز یکی دیگر از انواع ست های جالب و متفاوت می باشد و برای آقایان و خانم های جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

رنگ سبز و رنگ قهوه ای از انواع رنگ های مناسب برای ست کردن با رنگ زرد می باشند و شما می توانید به کمک این ترکیب رنگی استایلی جذاب را برای خود خلق نمایید.

ست رنگ زرد و خاکستری جزء ترکیب های مدرن و منحصر به فرد می باشد و اگر شما جزء افراد مدگرا می باشید بهتر است از این ترکیب رنگی در پوشش خود استفاده کنید.

مشکی و زرد از انواع رنگ های متضاد می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی لوکس و اشرافی داشته باشید بهتر است از این ترکیب رنگی در استایل تان بهره ببرید.

ست لباس اسپرت با رنگ زرد ست لباس زرد و آبی مدل ست لباس شیک ست لباس زرد و سفید ست لباس مردانه ست لباس شیک و اسپرت ست لباس اسپرت زرد ست لباس مردانه مشکی و زرد ست لباس مجلسی زرد ست لباس رنگ زرد و سبز مردانه ست لباس زرد مردانه

در صورت تمایل می توانید رنگ لباس های اصلی خود را از بین تناژهای مختلف رنگ زرد انتخاب نمایید همچنین می توانید از این رنگ خاص برای انتخاب رنگ اکسسوری هایتان استفاده نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *