دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برای برادرزاده تان این متن های زیبا را ارسال کنید

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب مجموعه ای خواندنی از متن زیبا درباره برادرزاده را گردآوری کردیم که امیدواریم این جمله ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مطالعه آن ها نهایت بهره را ببرید.

برادرزاده موجودی دوست داشتنی و عزیز است و برای عمه و عمو نیز مانند فرزند می باشد و اگر شما عمه یا عمو هستید می توانید متن زیبا درباره برادرزاده را در مناسبت های خاص نظیر تولد و … برای برادرزاده خود ارسال نمایید.

متن های زیبا و دلنشین درباره برادرزاده

جملات زیبا درباره برادرزاده در انواع مضامین زیبا و پرمحتوا نوشته شده اند و شما می توانید با ارسال آن ها به برادرزاده خود احساسی را که به وی دارید به راحتی ابراز کنید. در مطالب قبلی جملات زیبا درباره خواهرزاده و تبریک خاله شدن و جملات زیبا درباره عمه را مطالعه کردید. در ادامه جمله های زیبا در مورد برادرزاده را پیش رو خواهید داشت.

متن زیبا درباره برادرزاده

متن زیبا درباره برادرزاده با مضامین ناب

عشق عمه به برادرزاده از عشق های بی نظیری است که نصیب هر عمه و برادرزاده ای خواهد شد . برادرزاده عین فرزند خود آدم است عین یک پیوند بی نظیری که در آن می توان شوق و اشتیاق های دوران کودکی را در چهره ای از برادر خویش دید . عشق عمه به برادرزاده از جمله زیباترین احساسات بر روی زمین است که نصیب هر خواهری می شود . هر خواهری احساس بی پایان محبت به برادرزاده های خویش دارد . و تو در من یادآوری خاطرات زیبای برادرم هستی . عزیز دلم ، برادرزاده ی زیبای من تو همیشه در زیباترین جای قلبم جا گرفته ای و می خواهم بدانی که مهر من به تو وصف ناپذیر است . عشق زیبای من ،تنها برادرزاده ی من بهترین های دنیا را برایت آرزو می کنم که در یاد هیچ کس نگنجد و از خداوند تعالی می خواهم همیشه به تو آن را داد که در خیال داری ، رسیدن تو به آرزوهایت را آرزومندم ‌.

************

من در تو معنا می شود عزیز دل عمه ، و می خواهم از صمیم قلب به مهر و محبتی که به تو دارم باور داشته باشی . عزیز دل عمه عشق عمه به برادرزاده ی عزیزش با هیچ کلمه ای قابل بیان نیست .من در تو در هر نگاهی که تو می نگری در هر کلامی که بر زبان می آوردی احساس دوران کودکی نهفته ای که با برادر عزیزم را گذرانده ام می بینم . تو برای من تنها عضوی از خانواده یا فردی از اعضای خانواده نیتی بین من و تو عشقی والاتر از یک پیوند خونی ساده است .به راستی که عمه ، مادری دیگر برای برادرزاده ی خود است .مادری که علاوه بر پیوند خونی که با فرزند خویش دارد یک دنیا خاطره نیز در کنار همه ی سال ها برای او به یادگار مانده ، عمه جان عزیزم ، برادرزاده ی خوشگل و ماه من تو مرا یاد همه ی دیوانگی های دوران بچه گی برادرم می اندازی و من با نگریستن به چهره ی تو می توانم احساس و شور جوانی برادرم را به طور کامل لمس کنم .عزیز قلبم من به داشتن تو می بالم و غرور و افتخاری که از تو در دل من است با هیچ کلمه ای وصف پذیر نمی باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

متن زیبا در مورد برادر زاده

متن پرمحتوا درباره برادرزاده

برادرزاده ی عزیزم اگرچه بین من و تو فاصله های زیادی هست ولی من با همین نوشته ی کوتاه و مختصر می خواهم به گوش تو برسانم که دوست داشتن تو را دوست دارم و از صمیم قلبم برایت بهترین ها را آرزو می کنم . به دست آوردن خبرهای پیروزیت برادرزاده ی عزیزم به من شور و نشاط میدهد و شک ندارم که تو در دستیابی به همه ی خواسته های خود پیروز خواهی گشت . از عشق عمه به برادرزاده می توان به اعتماد عمیقی که بین من و تو جریان دارد اشاره کرد.

************

برادر زاده عزیزم :
مروارید نگاه تو با انواع جملات
مرا به صدف شدن وا می دارد
و ماهی های تُنگ احساسم را
رهاترین پرنده ی جهان می کند
آندم که با لبان کوچکت به شوق می خوانی ام
عــــــــزیـــــــــزکــــــــــــــــــــــــــــــم
صدای زندگی جیغ های توست
که هر دم بیدار می کند
بخت خفته ی
زمانه را

متن زیبا در مورد برادرزاده

متن زیبا و احساسی درباره برادرزاده

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترین برادر زاده دنیا

************

بهترین برادرزاده دنیا

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم.

متن ناب در مورد برادرزاده

متن زیبا و پرمحتوا در مورد برادرزاده

برادر زاده عزیزم،

امروز نکته شروع دیگری برای رسیدن به اوج آرزوهای توست

تکرار موفقیتهای روز افزون تو را آرزومندم

تولدت مبارک

************

برادرزاده دلبندم! چقدر خوب که تو به دنیا آمدی. چقدر خوب که می‌توانم لبخندهای تو را ببینم. چقدر خوب که می‌توانم بگویم: تولدت مبارک.

************

قلب و عشق و زندگی برادرم

برادر زاده عزیز؛ تولدت مبارک

متن دلنشین در مورد برادرزاده

متن زیبا درباره برادرزاده با مضامین پرمحتوا

گل بی‌خار عمه!

تولدت با هزار تا پیام شادی

بر خودت، پدرت، مادرت

و همه خاندان ما مبارک باشد.

************

جانان من!

تو فرشته‌ای هستی

که زمینی شدی

تا طعم شیرین عمه/عمو شدن را

به من بچشانی

سالگرد زمینی شدنت

مبارک باشد.

متن دلنشین در مورد برادر زاده

جمله های زیبا درباره برادر زاده

قشنگی نگاه تو

که به دلربایی نگاه آهو است

و لبخند تو

که ناز هزار گل سرخ را در خود دارد،

مرا مطمئن می‌سازد

که برادرزاده خودم هستی.

تولدت مبارک!

************

مهر من به تو برادرزاده ی عزیزم بی پایان می باشد و من همواره در همه ی مسیرهای زندگی ات در همه ی خوشی ها و سختی ها کنار تو خواهم بود ، تو تا مرا داری از نبودن هیچ کس غصه مخور . عشق عمه به برادرزاده در بین همه ی خواهر ها جایگاه ویژه ای دارد به خصوص برای من که تو تنها برادرزاده ی من هستی ، برایت رسیدن به خوشی ها و بهره مندی از زیبایی ها را در سر می پرورانم و امید آن را دارم همیشه در همه ی مراحل زندگی ات خوشبخت باشی . عشق عمه به برادرزاده وصف ناپذیر است مگر من با چه واژه ای می توانم محبت خود را به تو باز می گویم وقتی تو با آن صدای دلنشین خودت مرا صدا میزنی . شنیدن کلمه ی عمه از زبان تو به من امید و شوق می دهد.

************

تولدت مبارک عمه جان ، نور چشم برادر گرامی ام تو با وجودت توانسته ای همواره امید را مانند چراغی نورانی در منزل ما نگه داری و من از خداوند منان می خواهم همواره حافظ تو باشد و همه ی مراحل زندگی ات یار و یاور تو باشد تو را به او می سپارم که قدرت آن را دارد چرخ دنیا را به کام تو بچرخاند . تو ای زینت الهی ، تو ای پرتوی از خداوند ، تو ای نور آسمان با بودنت به ما امید داده ای . عشق عمه به برادرزاده ی خویش اگر چه یک پیوند قبلی است و محبت تو حتی قبل از به دنیا آمدن در دل من گنجانده شده بود ولی میخواهم بدانی که تو با دل روشن و روح پاک و اندیشه ی والای خویش محبتی که به تو داشته ام را چندان برابر ساختی و اینک دوست داشتن من به تو دوست داشتنی آسمانی است و مهر و محبتت هیچ گاه از قلب من رفتنی نیست . برادرزاده ی دلبندم و عزیزترین موجودی دنیا من تو را با قلبم دوست ندارم با چشمانم دوست ندارم من تو را با روحم دوست دارم دوست داشتنی که در هر دو دنیا نصیب من خواهد بود.

جمله های ناب در مورد برادرزاده

در این مطلب با گلچینی از متن زیبا درباره برادرزاده در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از بین آن ها بتوانید جمله ای ناب را برای ارسال انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *