دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تزیین گلدان با خوشه گندم با روشی زیبا

  • محدثه خاکشور
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب آموزش تزیین گلدان با خوشه گندم را خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم، چنانچه علاقه مند به وسایل تزیینی از جمله گلدان های تزیینی هستید، حتما این تزیین را انجام دهید.

تزیین گلدان با وسایل مختلف بسیاری انجام می شود؛ اما زیباسازی آن با گیاهان خشک ایده ای جذاب می باشد، که در این مطلب تزین گلدان با خوشه گندم را به رشته ی تحریر در آورده ایم.

استفاده از خوشه گندم برای زیبا کردن گلدان

گلدان و گل هر دو بی یکدیگر هیچ هستند، به همین صورت منزل نیز بدون این دو هیچ می باشد، وقتی حرف از زیبایی و تزیینات به میان می آید، انواع گل، شاخه گل، دسته گل و همچنین گلدان مورد توجه قرار می گیرند، گلدان جایگاهی برای قرارگیری گل ها محسوب می شود که دارای انواع مختلفی بوده و گزینه ای ایده آل برای زینت بخشیدن به مکان های مختلف، وسایل مختلف معرفی می شود.

زیباسازی گلدان های مختلف با خوشه گندم

گلدان ها از نظر موارد زیادی از جمله اندازه، رنگ، جنس و شکل با یکدیگر متفاوت می باشند، گلدان های سرامیکی، گلدان های پلاستیکی، گلدان های سفالی، گلدان های چوبی، گلدان های سیمانی، گلدان های ارگانیک، گلدان های فوم، گلدان های فلزی، و گلدان های شیشه ای از جمله تنوع این گلدان ها در جنس هستند که هر یک از این ها می تواند در اندازه نیز با یکدیگر متفاوت باشند؛ یعنی ساده و یا طرح باشند.

آموزش تزیین گلدان با استفاده از خوشه گندم برای تمامی سلیقه ها

گلدان مورد نظر بر اساس کاربردی که می خواهید انتخاب می شود، قطعا برای هدف تزیینات هیچگاه از گلدان فلزی بهره گرفته نمی شود؛ گلدان های شیشه ای و سفالی برای این هدف شما همیشه بهترین پیشنهاد محسوب می گردند، گلدان های تزیینی زیادی وجود دارند که می توانید از بازار انتخاب و خریداری نمایید، اما هنر و خلاقیت شما شاید شما را بر آن دارد که یک گلدان ساده را انتخاب نموده و به راحتی تزیین کنید، برای این منظور می توانید از انواع شاخه های گل، برچسب ها، کاغذهای کادویی، پارچه، عروسک ها و … بهره ببرید، اما در این مطلب آرگا روشی جالب از تزیین گلدان با خوشه گندم را آموزش داده است؛ همراه ما بمانید.

تزیینات گلدان با خوشه گندم به شکلی خاص

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

وسایل مورد نیاز

  • تعدادی شاخه گیاه خشک
  • زرورق
  • گلدان
  • چسب DM5
  • قلم مو

آموزش تزیین گلدان با خوشه گندم به شکلی زیبا

ابتدا گلدانی زیبا را تهیه کنید، برای این منظور می توانید از انواع گلدان ها از جمله گلدان شیشه ای بهره ببرید.

گلدان را به سلیقه خود رنگ آمیزی نمایید.

زیباسازی گلدان با خوشه گندم با استفاده از چسب و گلدان و زرورق

مکان هایی که می خواهید خوشه های گندم را بچسبانید و تزیین شوند را مشخص نمایید.

کمی چسب DM5 برداشته و بر روی تمامی قسمت های خوشه ی گندم بمالید.

خوشه های چسب خورده را بر روی مکان های مشخص شده بچسبانید.

سپس بگذارید تا در مجاورت هوا خشک گردد.

آموزش تزیینات گلدان با خوشه گندم برای تمامی سلیقه ها

خوشه ی گندم را مرتب کنید، یعنی اضافه های آن را بزنید.

پس از آن بر روی خوشه ها چسب بزنید.

پس از ۳۰ دقیقه زرورق را بر روی گلدان قرار داده و خیلی آهسته فشار بدهید، همچنین در عین حال می توانید به وسیله ی قلم مو زرورق را خوب صاف و یکدست نمایید.

تزیین گلدان با خوشه ی گندم برای دیزاین منزل

به نوعی در این مرحله برجسته سازی انجام می دهید، با قلم مو نهایت دقت را داشته و تمامی خطوط را صاف کنید تا خوشه های گندم به خوبی برجسته شوند.

زیباسازی گلدان با خوشه ی گندم با زرورق و چسب و قلم مو

و در آخرین مرحله و البته مهم ترین قسمت که تاثیر زیادی در زیبایی این کار دارد، پوشاندن تمامی لبه ها به وسیله ی چسب زرورق می باشد.

برای زیبایی بیشتر اضافه های زرورق را بچینید.

آموزش تزیین گلدان با خوشه گندم و زرورق و چسب

در این مقاله برای شما عزیزان آموزش تزیین گلدان با خوشه ی گندم را فراهم نموده ایم، امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شده باشد. برای آشنایی بیشتر می توانید با تزیین گلدان شیشه ای، تزیین گلدان سفالی، تزیین راه پله با گلدان بر روی آنها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *