دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۱۰۰ مدل مانتو ۲۰۲۱ منتخب بهترین طرح های ایرانی و ترک

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو ۲۰۲۱ با طرح های خاص و زیبا آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با طرح و رنگ مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مانتو از انواع لباس های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود از این رو با نزدیک شدن به سال جدید انواع مدل مانتو ۲۰۲۱ از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند و اگر شما تمایل دارید در سال جدید ظاهر و استایلی خاص داشته باشید بهتر است مانتوی خود را از بین این طرح ها انتخاب نمایید.

مدل مانتو ۲۰۲۱ زنانه و دخترانه

مانتوهایی که برای سال ۲۰۲۱ طراحی شده اند در انواع طرح های متنوع مجلسی و اسپرت و ساده و … موجود می باشند که انتخاب طرح و رنگ مانتو به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد. در ادامه انواع طرح های مانتوی ۲۰۲۱ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو 2021

طرح های مانتوی مجلسی ۲۰۲۱

هر خانمی در کمد لباس خود بهتر است چند دست مانتوی مجلسی با طرح و رنگی زیبا داشته باشد تا بتواند برای حضور در مهمانی ها و مجالس از آن استفاده نماید.

مانتوهای مجلسی در انواع مدل های کار شده و ساده و طرح دار موجود می باشند که انتخاب طرح و رنگ مانتو به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. مانتوهای مجلسی کار شده برای خانم هایی که تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس ظاهری جذاب داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها ظاهری آراسته داشته باشید بهتر است مانتوی خود را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید.

مانتوی مجلسی طرحدار و گلدار نیز برای خانم ها با سلیقه خاص انتخابی مناسب به شمار می رود و شما می توانید در صورت تمایل برای ایجاد تنوع و تغییرات مثبت در استایل خود این مدل مانتوهای ۲۰۲۱ را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتو زنانه شیک

  •  آرون گروپس

مانتوی ساده 2021 مانتو زیبا مجلسی طرح مانتوی 2021 مدل مانتو 2021 زنانه مانتو 2021 شیک مانتوی کوتاه 2021 مانتوی طرح دار 2021 مانتوی نارنجی 2021 مانتو زنانه 2021 مانتو زیبا و شیک 2021 مانتو زیبا و شیک 2021 مانتوی زنانه 2021  مانتوی مجلسی 2021 مانتوی طرح دار 2021 مانتوی زنانه 2021 مانتو طرح دار و زیبا زنانه مانتوی شیک و مجلسی مانتوی زیبا زنانه مانتوی شیک مجلسی مانتوی مشکی 2021 مانتوی زنانه 2021 مانتوی خاص زنانه مانتوی رنگی زنانه مانتوی شیک 2021 مانتوی زنانه 2021 مانتوی طرح دار 2021 مانتوی شیک زنانه مدل مانتو زنانه طرح دار مانتوی مجلسی مانتو زیبا و طرح دار

توجه داشته باشید که بهتر است مانتوهای مجلسی را در پوشش خود به دقت با سایر لباس و اکسسوری هایتان ست نمایید تا شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید همچنین اگر مانتوی مجلسی که برای پوشیدن انتخاب کرده اید دارای طرحی ساده بهتر است اکسسوری ها و سایر لباس هایتان را طرح دار انتخاب نمایید. مانتوهای گلدار و طرح دار و کار شده را نیز می توانید با اکسسوری ها و لباس هایی ساده بپوشید تا ظاهر و تیپ تان مناسب تر به نظر برسد.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی مجلسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ مانتو را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید. مانتوهای رنگ روشن زیبایی و جذابیت خاصی را به استایل شما می بخشند بنابراین اگر شما خوش اندام هستید بهتر است این رنگ مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید. مانتوهای رنگ تیره نیز در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و اگر شما تمایل دارید ظاهری رسمی تر داشته باشید می توانید این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین این رنگ مانتوها برای خانم هایی که دارای فرم اندامی چاق و درشت هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مانتوی زیبا مجلسی مانتوی طرحدار مانتوی زنانه بلند مانتوی بلند برای خانم ها مانتوی شیک زنانه مانتوی شیک و خاص زنانه مانتوی زیبا زنانه مانتوی زیبا مانتو بلند 2021 مانتوی طرح دار 2021 مانتو زنانه مانتوی خاص زنانه مانتوی کوتاه زنانه مانتو بلند 2021 مانتوی مجلسی 2021 مانتوی کوتاه 2021 مانتوی شیک و طرح دار مانتوی زنانه زیبا مانتوی گلدار مدل مانتو دو رنگ 2021 مانتوی مجلسی مشکی مانتو زنانه 2021 مانتوی مشکی 2021 مانتوی جدید زنانه مانتو دو تکه زنانه مانتو بلند مانتو مشکی مدل مانتو رنگی زنانه مانتوی بلند 2021

مانتو زیبا مشکی مانتوی مشکی مانتوی طرح دار 2021 مانتوی مشکی زنانه

طرح های مانتوی اسپرت و ساده ۲۰۲۱

مانتوی اسپرت از انواع طرح های کاربردی مانتو است و شما می توانید از این مدل مانتو برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید همچنین اغلب خانم و دختران جوان تمایل دارند برای داشتن تیپی اسپرت مانتوی خود را از بین طرح های امروزی و اسپرت انتخاب نمایند.

مانتوهای اسپرت ۲۰۲۱ مانند سایر مانتوها در انواع طرح های ساده و خاص موجود می باشند همچنین این مدل مانتوها به صورت بلند و کوتاه دوخته می شوند. اگر شما تمایل دارید تیپ و استایلی امروزی و اسپرت داشته باشید بهتر است مانتوی اسپرت را در پوشش خود با اکسسوری ها و لباس های اسپرت ست نمایید همچنین این طرح مانتو را بهتر است با کفش های کتانی یا کالج بپوشید.

مانتوهای ساده برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند و این طرح مانتوها برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخابی مناسب محسوب می شوند. توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید مانتوی خود را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید بهتر است سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را از بین رنگ های روشن و مدل های طرح دار انتخاب نمایید تا ظاهر و استایل تان یکنواخت به نظر نرسد.

 مانتو زیبا و خاص 2021 مانتوی ساده 2021 مانتوی شیک و ساده مدل مانتو 2021 زنانه شیک و زیبا مانتوی دو رنگ مانتو زنانه مانتو اسپرت زنانه ست مانتو 2021 مدل مانتو دخترانه 2021 مانتو زیبا زنانه مانتوی ساده 2021 مانتو دخترانه مانتو جلوباز 2021 مانتو بلند زنانه مانتوی شیک و مجلسی مانتو کوتاه مانتوی زیبا مانتوی بلند مانتو کوتاه مانتوی زیبا زنانه مانتو اسپرت مانتوی خاص زنانه مانتو اسپرت 2021 مانتوی قرمز 2021 مانتوی کوتاه مانتوی کوتاه 2021 مانتو زیبا و جذاب مانتوی دخترانه اسپرت 2021 مانتوی زیبا زنانه طرح مانتو دخترانه مانتوی بلند مانتو رنگ روشن مانتوی اسپرت دخترانه مانتو زیبا و مجلسی مانتوی کوتاه دخترانه مانتوی اسپرت 2021 مانتوی شیک ساده

در این مطلب با انواع مدل مانتو ۲۰۲۱ در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا بودیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان مطابقت و همخوانی داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *