دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی مهشید ناصری و عکس های دونفره با همسرش هدایت هاشمی

  • عاطفه میرزایی
  • ۳ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مهشید ناصری بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر شخصی و خانوادگی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مهشید ناصری هنرپیشه جوان و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند بااستعداد فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۱ در سن ۲۴ با تئاتر ” زندگی یک هنرمند” به کارگردانی ساناز زمانی آغاز نمود و با تله فیلم “آرزوهایت را به خاک بسپار”  برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی مهشید ناصری و همسرش هدایت هاشمی همراه با تصاویر شخصی و خانوادگی وی آشنا شوید.

بیوگرافی مهشید ناصری + همسرش هدایت هاشمی بازیگر ایرانی

مهشید ناصری هنرپیشه محبوب و مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۷ آبان ماه سال ۱۳۶۷ که هم اکنون وی ۳۲ سال سن دارد و در شهرستان سبزوار واقع در استان خراسان رضوی چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار و فوق لیسانس رشته روانشناسی می باشد.

بیوگرافی مهشید ناصری + گالری شخصی

این هنرمند جوان در یک خانواده ۵ نفره با اصالت به دنیا آمده که یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خودش دارد. ایشان بازیگری را با حضور در دوره ها و کارگاه های مختلف بازیگر در موسسه کارنامه و زیر نظر اساتیدی محبوب از جمله پیام دهکردی، هدایت هاشمی و … گذرانده است. سپس وی در سال ۱۳۹۱ در سن ۲۴ سالگی با نمایش ” زندگی یک هنرمند” به کارگردانی ساناز زمانی روی صحنه رفت و در سال ۱۳۹۲ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره تئاتر شهر را برای بازی در تئاتر “شبیه رهایی ورای یک نفس” کاری از ساناز زمانی دریافت کرد و در همان سال نمایش “پشت کلانتری” -به کارگردانی شهرام مسعودی را بازی کرد.  از دیگر  تئاتر های او می‌توان به “باگانه” به کارگردانی حامد ادوای (۱۳۹۲)، “مرد برهنه مرد” فراگ پوش به کارگردانی علی عامل هاشمی (۱۳۹۳)، “ریش فیدل غبغب مرکل” به کارگردانی امیرعلی نبویان و … اشاره نمود.

زندگینامه کامل و خواندنی مهشید ناصری

شرح حال جالب مهشید ناصری

عکس جدید و شیک مهشید ناصری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

شرح حال کامل و خواندنی مهشید ناصری

بدین ترتیب مهشید در سال ۱۳۹۱ با تله فیلم ” آرزوهایت را به خاک بسپار” مقابل دوربین قرار گرفت و سپس در سال ۱۳۹۴ با سریال ” یادداشت های یک زن خانه دار” به کارگردانی مسعود کرامتی در کنار شقایق دهقان، امیرحسین رستمی، امیررضا دلاوری و … وارد قاب تلویزیون شد. و با فیلم ” به دنیا آمدن” ساخت محسن عبدالوهاب در سال ۹۳ وارد سینما شد. در این فیلم بازیگرانی همچون الهام کردا، بهناز جعفری، پونه عبدالکریم زاده، مریم افشار، رویا جاویدنیا، آیدا سرشار و … حضور داشتند.

بیوگرافی مهشید ناصری + عکس شخصی

زندگینامه جالب مهشید ناصری

در ادامه بیوگرافی مهشید ناصری آمده که در سال ۱۳۹۷ در سریال ” زوج و فرد” کاری از محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف زاده در کنار همسرش همبازی بازی بود. سپس در سال ۱۳۹۸ در فیلم سینمایی ” پدران” به کارگردانی سالم صلواتی به ایفای نقش پرداخت. او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون گلاره عباسی، سارینا ترقی، هدایت هاشمی، کیوان پرمر، مهدخت مولایی، علیرضا ثانی فر، مرتضی خانجانی، سعید باغبانی و … همبازی بود.

زندگینامه کامل مهشید ناصری

بیوگرافی مهشید ناصری + عکس

زندگینامه جامع مهشید ناصری

مهشید ناصری درباره بازی ‌اش در فیلم «پدران» بیان نموده که

“من بیشتر تجربه کار تئاتر دارم و برای این نقش حضور آقای هاشمی موثر بود. البته او مرا برای نقش دیگری پیشنهاد داد و در نهایت من کاراکتر دیگری را بازی کردم؛ نقشی که ۱۵ سال بزرگ‌تر از خودم است. تجربه بازی در این فیلم را دوست داشتم و می توانم بگویم این کار برای من حکم مدرسه را داشت و حضور آقای هاشمی بسیار مفید بود. با تمام وجود آنچه در توانم بود برای این کار گذاشتم.”

شرح حال مهشید ناصری و همسرش

ازدواج و همسر مهشید ناصری

مهشید ناصری در ۱۸ مهر ماه سال ۹۴ با  هدایت هاشمی بازیگر معروف کشورمان ازدواج کرد و ثمره ازدواج این زندگی یک دختر به نام جانا می باشد، آقای هاشمی از همسر اولش نگار عابدی که از او یک دختر به نام اِما داشت طلاق گرفته است.

شرح حال خواندنی مهشید ناصری

عکس خانوادگی مهشید ناصری

بیوگرافی مهشید ناصری + گالری

ماجرای آشنایی مهشید ناصری و هدایت هاشمی

هدایت هاشمی که از همسرش جدا شده بود در یکی از نمایش های تئاتر، یکی از شاگردان قدیمی خود که مهشید ناصری بود را دید و متوجه می شود که مهشید از همسرش جدا شده است. هدایت هاشمی به او پیشنهاد ازدواج می دهد و در ابتدا خانم مهشید ناصری نمی پذیرد زیرا او استاد تئاتر او بود و او را در قامت یک استاد می دید و نه همسر. ولی پس از چند وقت با هم ازدواج کردند. البته ماجرای دیگر که در بسیاری از سایت ها منتشر شده است این است که یکی از دوستان هدایت هاشمی عاشق مهشید ناصری می شود و می خواهد بیشتر با این خانم آشنا شود و از هدایت هاشمی مشاوره می گیرد، که در نهایت هدایت هاشمی خودش به این خانم حس عاشقی پیدا می کند.

بیوگرافی مهشید ناصری + تصاویر

مختصری از بیوگرافی هدایت هاشمی

هدایت هاشمی هنرپیشه معروف و سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۵۶ که هم اکنون وی ۴۶ سال سن دارد و در شهرستان سبزوار خراسان رضوی چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک فوق لیسانس رشته کارگردانی می باشد،

تاریخچه زندگی مهشید ناصری

این هنرمند در یک خانواده ۵ نفره با اصالت به دنیا آمده است که دو برادر به نام های هادی و علی دارد. در سال ۱۳۶۶ اولین بار در سن ۱۳ سالگی در تئاتری به نام “ترناس جان” در جشنواره فجر سبزوار روی صحنه رفت و برای این بازی تقدیر نامه دریافت کرد. تا اینکه در سال ۱۳۹۰ با سریال ” چک برگشتی” به کارگردانی سیروس مقدم مورد توجه بسیاری از مرددم و منتقدان قرار گرفت، اما شهرت اصلی هدایت هاشمی در سال ۹۲ با سریال پایتخت ۳ در نقش اوس موسی بود. او در این سریال در کنار بازیگرانی همچون محسن تنابنده، ریما رامین فر، علیرضا خمسه، مهران احمدی، هومن حاجی عبدالهی، نسرین نصرتی و … همبازی بود.

بیوگرافی مهشید ناصری + تصاویر جدید

زندگینامه خواندنی مهشید ناصری

کارنامه هنری + بیوگرافی مهشید ناصری

سریال و فیلم های سینمایی مهشید ناصری

  • تله فیلم آرزوهایت را به خاک بسپار (۱۳۹۱)
  • فیلم به دنیا آمده (۱۳۹۳)
  • سریال یادداشت های یک زن خانه دار (۱۳۹۴)
  • سریال زوج و فرد (۱۳۹۷)
  • فیلم پدران (۱۳۹۸)

تئاتر های مهشید ناصری 

زندگی یک هنرمند (۱۳۹۱) ساناز زمانی

شبیه رهایی ورای یک نفس (۱۳۹۲) ساناز زمانی

پشت کلانتری (۱۳۹۲) شهرام مسعودی

باگانه (۱۳۹۳) حامد ادوای

مرد برهنه مرد فراگ پوش (۱۳۹۴) علی عامل هاشمی

ریش فیدل غبغب مرکل (۱۳۹۵) امیرعلی نبویان

سرگذشت جالب مهشید ناصری

تاریخچه زندگی جالب مهشید ناصری

شرح زندگی مهشید ناصری

زندگینامه مهشید ناصری و همسرش

زندگینامه زیبا و جالب مهشید ناصری

عکس زیبا مهشید ناصری و دخترش جانا

بیوگرافی مهشید ناصری و همسرش

امیدواریم از خواندن بیوگرافی مهشید ناصری و همسرش هدایت هاشمی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *