دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی خانه معلم های استان قزوین به همراه آدرس و شماره تلفن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

خانه معلم های استان قزوین یکی از مراکز اقامتی است که با ارائه امکانات منتسب برای گردشگران راحتی آن ها را فراهم می کند این مرازک ویژه گردشگران فرهنگی است و در صورت سفر به این استان می توانید برای اقامت خود از این مراکز استفاده کنید. جذابیت های این مراکز بسیار بالا است و در سال های اخیر نیز امکانات آن به روزتر شده است و به شکل سوئیت های مبله ارائه می شود.

قزوین استانی با وجود جاذبه های توریستی و گردشگری مختلف است وجود جاذبه های متعدد در این استان موجب شده است تا هر ساله گردشگران زیادی راهی سفر به این استان شوند و از جاذبه های توریستی آن دیدن کنند خیلی از گردشگران در سفر به نقاط مختلفی از دنیا قصد دارند تا مدتی را برای اقامت کردن در آن  مکان سپری کنند در سفر به این استان نیز ممکن است شما علاقه مندان بخواهید چند روزی را در این استان سپری کنید بنابراین باید از امکانات خانه معلم های استان قزوین استفاده کنید این مکان های اقامتی ویزه گردشگرانی است که فرهنگی هستند و از امتیازات فرهنگیان برخوردار می باشند. این مراکز اقامتی دارای امکانات رفاهی برای بازدیدکنندگان است و می توانید مدتی را برای اقامت خود در این استان در این مراکز سپری کنید این دسته از مراکز نزدیک به شهر هستند و امکانات متعددی برای گردشگران خود فراهم می کنند همچنین به دلیل پایین بودن هزینه های اقامتی این مراکز محل بسیار مناسبی برای گردشگران می باشند. برخی از این مراکز دارای رستوران گردان ها هستند که غذاهای شما عزیزان را در وعده های غذایی تدارک می بینند و شما در صورت تمایل می توانید از امکانات این رستوران ها استفاده کنید. ما در این بخش شما را با برخی از این مراکز اقامتی در این استان آشنا می کنیم تا پیش از سفر خود اطلاعات بیشتری را درباره آن ها کسب کنید و سفری راحت تر و برنامه ریزی شده داشته باشید.

با خانه معلم های استان قزوین آشنا شوید:

استان قزوین یکی از استان های مهم در کشور ایران است این استان در نزدیکی استان زنجان و البرز واقع شده است و دارای اعمیت گردشگری بالایی است جاذبه های تاریخی مهمی که در این استان وجود دارند هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کنند. شاید تاکنون نام یکی از مهم ترین بناهای تاریخی در این استان را نشیده باشید قلعه تاریخی الموت با قدمتی چندین ساله که یکی از جاذبه های توریستی مهم در این استان محسوب می شود.

مشخصات خانه معلم قزوین

با وجود چنین جاذبه های ارزشمندی هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران به این استان سفر می کنند و از جاذبه های مهم آن دیدن می کنند در این میان این امکان برای گردشگران وجود دارد تا در شهرهای مختلفی از این استان اسکان داشته باشند با وجود خانه های فرهنگیان که یک اقامتگاه قیمت مناسب برای گردشگران فرهنگی هستند این امکان وجود دارد تا از سفر خود لذت بیشتری ببرید. شما گردشگران این امکان را دارید تا پیش از سفر خود این اقامتگاه ها را رزرو کنید و در این صورت سفر شما با خیال آسوده تر انجام می پذیرد.

خانه معلم های استان قزوین

آدرس خانه معلم های استان:

این خانه های معلم در ایام تعطیلات نوروز و تابستان هر ساله آماده خدمت رسانی به گردشگران فرهنگی هستند مراکز اسکانی که برای این گردشگران در نظر گرفته شده است مدارس و دیگر مراکز فرهنگی است که با دریافت هزینه های پایین تر از فرهنگیان امکان اقامت چند روزه به این عزیزان را می دهند. خانه های معلم استان قزوین نیز در شهرهای مختلفی از این استان وجود دارند و هر ساله آماده خدمت رسانی به شمار عزیزان می باشند شما علاقه مندان می توانید در ادامه بیشتر با این خانه ها و آدرس و مشخصات آن ها در شهرهای مختلف آشنا شوید.

قزوین، خیابان فردوسی، مقابل بیمارستان مهرگان      تلفن: ۰۲۸۳۳۳۰۰۳۶

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

قزوین، آبیک، میدان معلم، بلوار شهید باهنر، اداره آموزش و پرورش آبیک     تلفن: ۰۲۸ ۳۲۸۲۳۳۴۷

قزوین، خیابان نواب، نواب شمالی، جنب دانشگاه فرهنگیان    تلفن: ۰۲۸۳۳۳۳۷۹۶۶

قزوین، الموت، روستای گازرخان     تلفن: ۰۲۸۲۳۷۷۳۴۴۶

امکانات خانه معلم قزوین

قزوین، خیابان طالقانی، جنب کوچه کوثر، کانون دانش آموزی کوثر     تلفن: ۰۲۸۳۳۲۲۲۵۵۳

قزوین، تاکستان، امام، جنب هنرستان کوثر، چهار راه دخانیات     تلفن: ۰۲۸۳۵۲۳۴۱۴۰

قزوین، الوند، بلوار معلم، اداره آموزش و پرورش البرز     تلفن: ۰۲۸۳۲۲۳۸۱۳۱

قزوین، اسفرورین، بلوار بسیج، جنب مسجد صاحب الزمان، اداره آموزش و پرورش      تلفن: ۰۲۸۳۵۵۲۰۷۴۱

قزوین، بلوار شهید بهشتی، فلکه مادر، جنب پمپ بنزین، ناحیه یک قزوین، دبیرستان سید ابوطالب تقوی       تلفن: ۰۲۸۳۳۳۳۳۲۹۱

امکانات خانه معلم ها:

برخی از این خانه های معلم بهترین امکانات را در استان دارند و یکی از بهترین اقامتگاه ها برای گردشگران به شمار می آیند سرویس بهداشتی، تخت خواب، رستوران های گردان، نزدیکی مراکز خرید، سوپر مارکت ها و … از مهم ترین ویژگی ها و امتیازات استفاده از اقامتگاه ها و خانه های معلم استان قزوین است که امکانات مناسب و رفاهی را برای گردشگران ارائه داده است.

رزرو خانه معلم قزوین

مکان های دیدنی قزوین:

استان قزوین دارای مکان های دیدنی مختلفی است در این استان می توانید از جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی دیدن کنید از مهم ترین جاذبه های این استان می توان به تیمچه حاج سید کاظم، تیمچه درویش مهدی، مجسد النبی قزوین، چنار خونبار زرآباد، دره گرماگلو، کلیسای کانتور، مرکز خرید نارون، مجتمع تجاری فردوس، بازار قزوین، آب انبار سردار بزرگ، قلعه الموت و … اشاره نمود. هر یک از این جاذبه ها مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد مکان های دیدنی قزوین دارای جذابیت های زیادی است و از این جهت می تواند توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کند و در لینک نیز می توانید با جاذبه های بیشتری از این استان آشنا شوید.

در این بخش آشنایی با این خانه های معلم و امکانات آن اطلاعات مهمی را درباره این مراکز در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و با وجود شماره تماس ها می توانید پیش از سفر خود یکی از این مراکز را در مقصد رزرو کنید و به راحتی راهی سفر خود شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *