دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب برگ برای دیدن برگ های مختلف در شرایط متفاوت

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

دیدن برگ در خواب نشانه زندگی و بالندگی شما می باشد. در این مطلب قصد داریم که تعبیر خواب برگ را برایتان مطرح کنیم. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. 

دیدن برگ در خواب می تواند نشانه ای از احساسات شما باشد. در واقع بیش تر معبران بر این باور اند که این خواب می تواند نشانه ای از رشد و شادی خفته در وجودتان باشد. در ادامه این مطلب نظر بسیاری از معبران و همچنین کتاب رویا ها را درباره دیدن برگ برای شما بیان می کنیم.

تعبیر خواب برگ

تعبیر خواب برگ

باید بدانید که این خواب متناسب با رنگ و نوع برگ ممکن است زمان خاصی را به شما نشان بدهد.  در واقع اگر برگ درختان را در خواب ببینید یعنی پول و ثروت بدست می آورید.

مرگ روی برگ

یکی از خواب هایی که ممکن است هر فردی درباره برگ ها ببیند این است که روی برگ ها می میرد. در واقع این خواب نشان می دهد که تلاش های آن فرد در حال به ثمر رسیدن می باشد و فقط کمی حساس شده است. بهتر است کمی مراقب کار های خود باشد تا بتواند از موفقیت هایش استفاده کند.

تعبیر خواب محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین چندین تعبیر درباره این خواب دارد که این تعلابیر عبارت اند از :

  •  برگ درختان در خواب نشان می دهد که خلق و خوی خاصی دارید و برخی از افراد نمی توانند با آن کنار بیایند.
  • اگر فردی در خواب ببیند که کسی برگ سبزی از درخت می چیند و به او می دهد نشان می دهد  که اخلاق شما بسیار نیکو است و بسیاری از افراد از آن راضی هستند.

دانیال نبی

دانیال نبی دیدن برگ در خواب را به نشانه بیماری می داند. در واقع این پیامبر می گوید اگر فردی برگ در خواب ببیند ممکن است دچار بیماری کوچکی شود و  راه رفتن روی برگ ها را غم و ناراحتی می داند و در صورتی که شما در خواب دیگران را ببینید که در حال قدم زدن روی برگ ها می باشند یعنی خطری آن ها را تهدید می کند.

  •  آرون گروپس

تعبیر برگ اصفهانی

خالد اصفهانی برای تعبیر خواب برگ چنین می گوید که این خواب نشانه ای از آشفتگی، بیماری و مرض هایی می باشد که درمان آن ها بسیار سخت و طاقت فرسا است. می توانید با صدقه دادن از این خواب در امان باشید.

ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی درباره دیدن برگ در خواب بیان می کند که اگر مرد و یا زنی این خواب را ببیند نشانه ای از بی برکتی در روزی آن ها می باشد. در واقع این خواب تعابیر دیگری مانند فقر مالی، مریض شدن کودک و دلگیر شدن و کلافه شدن نیز دارد.

جابر مغربی

دیدن برگ در خواب از نظر جابر مغربی اخلاق می باشد.  در واقع اگر فردی در خواب خود ببیند که برگی از درختان میوه های شیرین می چیند یعنی خلق و خوی خوب دارد و اگر غیر از این باشد نشانه ای از خلق و خوی بد آن شخص می باشد.

برگ در خواب نشانه های مختلفی دارد.

منوچهر مطیعی

یکی از خواب گذاران بسیار خوب منوچهر مطیعی می باشد. وی بیان می کند که دیدن برگ در خواب نشانه ای از سلوک و آبرو و اخلاق است. اگر فردی در خواب خود ببیند که از برگ درختان سبز برگ جمع می کند نشان دهنده این است که آن فرد در تحصیل پیشرفت بسیار زیادی می کند ولی اگر فردی در خواب خود ببیند که در حال جمع کردن برگ های زرد می باشد نشانه این است که آن فرد کاری بیهوده انجام می دهد.

لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو دو تعبیر درباره برگ دارد که عبارت اند از :

  1. برگ سبز نشانه خوشبختی و برآورده شدن آرزو ها است.
  2. برگ خشک نشانه ای از غم و اندوه می باشد.

آنلی بیتون و تعبیر خواب برگ

آنبلی بیتون درباره خواب برگ می گوید اگر برگ ها سبز و تازه اند یعنی به آرزو ها و هدف هایتان می رسید و در صورتی که در خواب شاهد برگ ریزان بوده اید یعنی به زودی ضرر مالی می کنید و اگر فردی در خواب بیبنید که در حال چیدن برگ انجیر می باشد یعنی فرد با ایمانی است.

دیدن برگ در خواب به چه معنا است؟

کتاب سرزمین رویا ها

در کتاب سرزمین رویا ها برای تعبیر خواب برگ چند نمونه مختلف آورده شده است که آن ها را با هم می مرور می کنیم.

  1. برگ ریزان نشانه ای بیماری های خطرناک است.
  2. اگر فردی در خواب خود یک تاج از شاخ و برگ داشت یعنی خوشبخت خواهد شد.
  3. برگ درختان انجیر مشانه ای از حسادت دیگران به شما است.
  4. خوردن برگ پخته نشانه ای از نفاق در خانواده است.
  5. دیدن برگ مو در خواب نشانه ای از خشم شماست.
  6. برگ های زرد شادی آور می باشند.
  7. برگ های پلاسیده از اراده شما نشات می گیرد.
  8. برگ ریزان در پاییز می تواند نشانه ناکامی شما در عشق باشد.

در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا را درباره تعبیر خواب، تعبیر خواب درخت و تعبیر خواب گلدان مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *