دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های کت و دامن برای خانم های چاق و اصولی برای خوش پوش بودن

  • ندا خوشرو
  • ۹ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های کت و دامن برای خانم های چاق را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

کت و دامن از انواع لباس های مجلسی پرطرفدار زنانه است که در انواع سایز های مختلف بزرگ و کوچک و متوسط دوخته می شود و شما می توانید با توجه به فرم اندام خود از بین این سایزها ، کت دامن با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید. 

مدل های کت و دامن برای خانم های چاق با جدیدترین طرح ها

اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و استایلی رسمی داشته باشید بهتر است کت دامن را برای پوشیدن انتخاب نمایید. در مطالب قبلی تصاویری از انواع طرح های کت و دامن سایز بزرگ را مشاهده کردید در ادامه با انواع طرح های کت دامن برای افراد چاق آشنا خواهید شد.

کت دامن زیبا برای خانم های چاق

طرح های کت دامن برای افراد چاق

اگر شما کت دامنی را انتخاب کنید که دقیقا سایز اندام تان باشد در این صورت ظاهری آراسته و جذاب تر خواهید داشت و علاوه بر این بهتر است کت دامن را به گونه ای انتخاب نمایید که روی زیبایی های اندام تان تاکید بیشتری داشته باشید و عیب های موجود در فرم اندام شما را بپوشاند.

کت دامن های سایز بزرگ در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند  که کت دامن های رنگ تیره برای خانم های چاق انتخابی مناسب تر می باشند همچنین بهتر است خانم ها با این فرم اندام کت و دامن ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایند و از پوشیدن کت دامن با طرح های بزرگ خودداری کنند.

کت دامن برای افراد چاق کت دامن برای افراد سایز بزرگ کت دامن مخصوص خانم های چاق ست کت دامن برای خانم های چاق کت دامن برای خانم های سایز بزرگ کت دامن مشکی و قرمز کت دامن برای خانم ها با فرم اندام چاق کت دامن طرح دار

کت دامن با طرح های ریز نیز برای افراد چاق انتخابی مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح ها استفاده نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خانم ها با فرم اندام چاق بهتر است از پوشیدن کت دامن های حجیم و بادکره خودداری نمایید زیرا این طرح ها باعث می شوند تا فرم اندام شما چاق تر به نظر برسد.

کت دامن ها در انواع طرح های کت دامن بلند و کت دامن کوتاه دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها به اندازه قد شما بستگی دارد. کت دامن بلند برای خانم های قد بلند و خانم ها با اندازه قد متوسط انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما قد کوتاه هستید بهتر است کت و دامنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که قد کت آن تا روی کمر یا مقداری زیر خط کمر باشد همچنین دامن هایی که بلندی آن ها تا روی زانو است برای خانم های کوتاه قد انتخابی مناسب به شمار می روند.

کت دامن سایز بزرگ کت دامن برای افراد چاق کت دامن سایز بزرگ کت دامن برای خانم های چاق کت دامن زیبا و خاص برای افراد سایز بزرگ کت دامن صورتی برای خانم های چاق کت دامن سبز برای خانم های چاق کت دامن سایز بزرگ

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های کت و دامن برای افراد چاق جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کت دامنی با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس مختلف انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *