دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن هندسی در ۳۳ طرح جدید و فوق العاده عالی

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب روش هایی برای طراحی ناخن هندسی مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

برای دیزاین ناخن ها روش های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها جلوه ای خاص را روی سطح ناخن ها ایجاد می کنند. یکی از انواع دیزاین های کلاسیک و متفاوت برای ناخن ها ایده گرفتن از اشکال هندسی می باشد و شما می توانید به کمک آن ها جذابیت طرح ناخن های خود را تکمیل نمایید.

طراحی ناخن هندسی زنانه و دخترانه

دیزاین ناخن هندسی در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به میزان مهارت خود از بین آن ها طرحی مناسب و بی نظیر را انتخاب نمایید.

طرح ناخن هندسی

دیزاین ناخن هندسی با جدیدترین متدها

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید دیزاین ناخنی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از طرح های هندسی برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید همچنین این مدل دیزاین ناخن به صورت طرح های ساده و پیچیده موجود می باشد که انتخاب هر یک از آن ها به میزان مهارت شما بستگی دارد.

دیزاین ناخن هندسی برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب به شمار می رود و شما می توانید برای حضور در مکان های مختلف از این طرح ناخن برای جذابیت بیشتر ناخن های خود استفاده نمایید.

دیزاین ناخن هندسی دیزاین ناخن دیزاین ناخن هندسی دیزاین ناخن شیک و جدید دیزاین ناخن هندسی دیزاین ناخن هندسی زنانه دیزاین ناخن دیزاین ناخن هندسی خلاقانه طرح ناخن هندسی طراحی ناخن ساده و هندسی مدل ناخن هندسی طراحی شیک ناخن هندسی دیزاین ناخن شیک و هندسی دیزاین ناخن شیک دیزاین ناخن شیک و هندسی دیزاین ناخن

برای دیزاین هندسی ناخنها می توانید از انواع رنگ های تیره و روشن لاک استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ ها را با یکدیگر ترکیب نمایید و جذابیت دیزاین ناخن های خود را تکمیل نمایید.

  •  آرون گروپس

برای ایجاد اشکال هندسی روی ناخن ها می توانید از نوار ناخن استفاده نمایید همچنین می توانید قسمتی از ناخن ها را به کمک چسب جدا نمایید و طرح هندسی مورد نظر تان را روی سطح ناخن هایتان ایجاد کنید.

اگر تمایل دارید طرح های هندسی را به کمک نوارها روی سطح ناخنها طراحی کنید بعد از ایجاد طرح باید نوارها را به کمک قیچی ببرید و اجازه دهید تا لاک از روی ناخن هایتان خشک شود.

توجه داشته باشید که برای دیزاین ناخن به صورت هندسی بهتر است از رنگ های روشن استفاده نمایید تا طرح ناخن هایتان خاص و متفاوت تر به نظر برسد.

اگر تمایل دارید ناخن هایتان طرحی منحصر به فرد داشته باشد بهتر است از رنگ های متضاد برای دیزاین آن ها استفاده نمایید همچنین به کار بردن رنگ های مکمل نیز به طرح ناخن جذابیت خاصی را می بخشد.

طراحی ناخن هندسی ساده دیزاین ناخن طرح ناخن هندسی شیک و زیبا دیزاین ناخن دیزاین ناخن هندسی طراحی ناخن زیبا طرح ناخن هندسی دیزاین ناخن شیک و زیبا طراحی ناخن شیک و زیبا دیزاین هندسی شیک و زیبا طراحی ناخن زنانه طرح ناخن هندسی مخصوص خانم ها مدل دیزاین ناخن طراحی شیک ناخن طراحی ناخن هندسی دیزاین ناخن هندسی

در این مطلب با انواع مدل دیزاین ناخن هندسی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دیزاینی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *