دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

با انواع مدل هودی مردانه شیک و مد سال آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل هودی مردانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

هودی از انواع لباس های مناسب برای هوای معتدل و پاییزی است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است از این طرح لباس استفاده کنید همچنین هودی جزء لباس های آزاد و راحت و بدون یقه به شمار می رود. 

مدل هودی مردانه با جدیدترین طرح و رنگ ها

هودی از انواع لباس های پرطرفدار در بین آقایان جوان می باشد و در طراحی این لباس از کلاه استفاده شده است و شما می توانید با پوشیدن هودی در روزهای سرد سال بدن خود را گرم نگه دارید و علاوه بر این جذابیت استایل خود را کامل کنید.

مدل هودی مردانه

طرح های هودی مردانه شیک و جذاب

سویشرت مردانه و بافتنی مردانه و هودی مردانه از انواع لباس های کاربردی برای آقایان در فصول سرد سال به شمار می روند که هر یک از این لباس ها در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند.

هودی در واقع سویشرتی است که جلو بسته و بدون زیپ می باشد و در طراحی آن نیز از کلاه استفاده شده است همچنین اغلب هودی ها دارای جیب هستند.

برای دوخت هودی از پارچه های مختلف نظیر نخ پنبه و … استفاده می شود همچنین برخی از هودی ها دارای پوشش داخلی از جنس کرک هستند که کرک ها باعث می شوند تا بدن گرم تر نگه داشته شود.

هودی دو رنگ مدل هودی مخصوص آقایان طرح هودی مردانه هودی دو رنگ مردانه هودی مخصوص آقایان هودی زیبا مردانه هودی زیبا مردانه هودی زیبا مردانه مدل هودی هودی زیبا مردانه هودی شیک مردانه هودی خاکستری هودی شیک

  •  آرون گروپس

هودی در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شما بستگی دارد همچنین هودی ها در انواع رنگ های مختلف تیره و روشن و خنثی موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید این طرح لباس را به راحتی با سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید بهتر است رنگ هودی را از بین رنگ های خنثی نظیر مشکی و سفید و خاکستری انتخاب نمایید.

هودی مردانه در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید بدن تان را گرم نگه دارید بهتر است هودی بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

هودی را می توانید در پوشش خود با شلوار جین و کفش کتانی ست نمایید همچنین هودی را می توانید به همراه کت تک و کت چرم و … بپوشید که در این صورت جذابیت تیپ اسپرت شما تکمیل می شود.

هودی زیبا مردانه هودی مردانه زیبا هودی رنگ تیره هودی زیبا مردانه هودی طوسی روشن هودی شیک مردانه هودی شیک مردانه هودی رنگ تیره هودی رنگی هودی شیک و زیبا مدل هودی خاص مردانه هودی زیبا و دو رنگ مردانه هودی مردانه

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل هودی مردانه شیک و جدید جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید هودی با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *