دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی یقه شل با انواع طرح های ساده و پرکار

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی یقه شل با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این لباس ها با سلیقه شخصی تان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

پیراهن مجلسی یقه شل در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها طرحی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید. 

مدل لباس مجلسی یقه شل با جدیدترین طرح ها

لباس مجلسی یکی از ضروری ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و استایلی بدون نقص داشته باشید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ لباس مجلسی و یقه لباس مجلسی حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل پیراهن مجلسی یقه شل

طرح های پیراهن مجلسی یقه شل

برای دوخت پیراهن مجلسی از یقه های مختلف نظیر یقه قایقی و یقه هفت و یقه شل و … استفاده می شود که هر یک از این طرح یقه ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اگر شما تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است یقه پیراهن مجلسی تان را شل انتخاب کنید زیرا این طرح یقه دور گردن را نمی گیرد و قسمت بالاتنه پیراهن مقداری گشاد و راحت تر است.

پیراهن مجلسی یقه شل برای خانم هایی که دارای بالاتنه ای نسبتا درشت هستند انتخابی مناسب می باشد زیرا خانم ها با این فرم اندام اگر از پیراهن هایی با یقه بسته و بالاتنه تنگ استفاده نمایند فرم بالاتنه آن ها نامتناسب به نظر می رسد.

مدل لباس مجلسی طرحدار لباس مجلسی زیبا مدل لباس مجلسی یقه شل زنانه پراهن مجلسی مشکی زنانه لباس مجلسی یقه شل لباس کوتاه یقه شل مدل لباس زنانه یقه شل

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پیراهن مجلسی یقه شل در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها پیراهنی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین این طرح پیراهن ها به صورت کار شده و ساده دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهری آراسته داشته باشید بهتر است پیراهن ساده مجلسی را برای پوشیدن انتخاب کنید. پیراهن مجلسی کار شده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری امروزی داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می رود.

برای دوخت پیراهن مجلسی یقه شل از پارچه ها با رنگ های تیره و روشن استفاده می شود همچنین در برخی از مدل ها نیز ترکیب دو یا سه رنگ به چشم می خورد که انتخاب رنگ پیراهن مجلسی بهتر است با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری شما انجام شود.

مدل لباس مجلسی مشکی لباس مجلسی بلند زنانه لباس مجلسی قرمز لباس مجلسی مخمل یقه شل لباس مجلسی یقه شل

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل لباس مجلسی یقه شل جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب و شیک را برای پوشیدن انتخاب نمایید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *